Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pryč s ASK a obnovit Vyšehrad!
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2022 (10:20:28)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.9.2022 >

Jinak připomínám, že aktuální rozložení skutečných sil je následující:

NWO ovládá už pouze psychologickou hru sdělovacích prostředků a internetu, dále má k dispozici svůj arsenál typu 5G a Haarp, zkorumpovanou vědu a společnost a podobně.

Galaktická federace má zpátky k dispozici všechny svoje základny v podzemí a technologie a temné nepřátelské rasy jsou poraženy a v současnosti probíhá dimenzionální frekvenční vzestup planety. Temné rasy jsou poraženy do takové míry, že nemohou zrealizovat falešný přílet, nebo útok mimozemšťanů.
GF svoje technologie používá v rámci toku kosmického zákona, co je možné použít a co ne, co se smí a nesmí.
Z jejich strany vůči planetě a lidstvu.
Jednají v náš prospěch, ale jsou limitováni kosmologickými možnostmi.


Kosmologické možnosti bezprostředně ovlivňuje dimenzionální vesmírný technologický systém naší planety, který je miliardy let starý, postavili ho vesmírní instalatéři a tento systém bezprostředně spolupracuje s veškerými vesmírnými a kosmickými silami, je bezprostředně napojen na vědomí našeho vesmíru, které je dále napojeno na kosmické vědomí a Stvořitele a celý tento systém je skutečně pro nás nepředstavitelná, ale technologie.
Je to zesilovač, harmonizátor, dynamizátor a urychlovač.

V tomto dimenzionálním systému jsou nastaveny hodnoty, kdo je autorita, koho tento vesmírný dimenzionální systém "poslouchá". Spíše dejme tomu, respektuje.

Na prvním místě je planetární vědomí, vědomá duše naší planety.

Hned na druhém místě je člověk!
Lidské vědomí má na dění našeho světa bezprostřední programovací, vesmírem podporovaný vliv!
Dokud budou davy apatických myslí oblouzněných pomocí NWO nevědomě programovat do těchto systémů naši zkázu a úpadek, jsou kosmologické možnosti "co ej a není možné" dost limitované, v náš prospěch.
Je třeba, aby davy lidí začaly vědomě prořezávat novou informaci do těchto dimenzionálních systémů.
Že tu jsme a jsme tu proto, abychom se ubránili tomu svinstvu NWO, abychom zařídili svět, jaký chceme my, lidi.
Ne nějaké Drakoniánské příšery od vesmírného viru.


Teprve na třetím místě hierarchie v dimenzionálních vesmírných systémech jsou mimozemšťani zvnějšku!

Už to chápete trochu?





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter