Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2022 > Astearra> 

To má být ta Aneta Horská Izabel?
Já mám záložku na nějaké její video, kterého jsem asi kousek viděla.

Asi jenom kousek, protože neříkala nic podstatného.

Pokud nejdříve věřila Auroranovi a pak teprve zjistila, že je Auroran podvodník a pak začala sama produkovat vlastní "školu", tak to už jsme na úrovni přemletého mletého z přemelova.

To fakt nemá smysl poslouchat.

Skutečně - to nemá smysl brát vážně, všechny kolem Aurorana, jeho přátele i vzniklé nepřátele.
Kdo mu věřil, je idiot, pardon.
Tak to je, ať se stydí a nesnaží se šířit moudra.
Už jednou prokázala, že má nedostatečné chápání jakýchkoliv mystických realit a ani nemá jakýkoliv autentický vhled do problematiky mimozemských civilizací, pokud jakkoliv kdy věřila Auroranovi.

Já jsem myslím si trochu jiná liga, kvalitnější, já si ty věci o mimozemšťanech nevymýšlím, prošla jsem válkou, kterou bych nemohla jakkoliv zvládat, kdybych měla děti.
Proto jakákoliv ženská, která má děti, ať se ani nepokouší zdálky se jakkoliv srovnávat s extrémností mého zážitku.

Na druhou stranu, ač jsem "lepší liga", alespoň podle sebe, pořád spadám do "čarodějnic".

To, že je v současnosti takový chaos, je projev duchovní krize.
Až se vytvoří nová duchovní podstava naší společnosti, zmiznou čarodějnice, zmiznu i já.
Jsem projev duchovní krize společnosti, vykrývám období, kdy jsem terorizována dementním tichem, nulovou diskuzí, staré koncepty neexistují, nové ještě nejsou.
Tak se ptám, kopu do věcí, provokuju, jsem doslova přízrak své doby.

Můžu se hádat s tou a tamtou čarodějnicí, ale i kdyby tato společnost zničila a zabila všechny tyto čarodějnice, kdyby všem těmto kravám zalepila tu jejich nechápavou hubu, ne, nevyřeší svou duchovní krizi.

Čarodějnice umlčí až nová duchovní koncepce.

Která bude doufám spočívat i z poznání, které získáme otevřenou a civilizační komunikací s Galaktickou federací.
A protože tomu, aby se to povedlo, zdatně brání ASK a navíc si dovoluje jako porno kurva celé téma dehonestovat svoji trapnou existencí, rozhodla jsem sama v sobě, jako kruté božstvo, o její popravě.
A doopravdy jsem udělala takové kouzlo, o kterém si myslím, že by k tomu mělo vést.
A samozřejmě, nemohu vědět, jestli a kdy se ta magie naplní.
Co jsem si velice jistá, že jsem v právu.

ASK je ale výjimka.
Je to evidentně figurka od NWO, pracuje pro ně, zabírá velký veřejný prostor, silně škodí díky své popularitě a brání nám v přijetí nových duchovních poznatků, blokuje a škodí Galaktické federaci.

Všechny ostatní "čarodějnice" a že jich je a opravdu - racionálně tam spadám taky - se můžou samozřejmě zkusit takto pronásledovat.

Já jsem zaútočila na ASK, rozhodně si nijak nenárokuju "odstraňovat čarodějnice" z ezo-scény.
To může jen Stvořitel.
To je na vlastní nebezpečí, i když si to nemyslím, třeba se krutě pletu a to kouzlo mě sejme, co já vím.

To jen každý sám za sebe a určitě ne "na objednávku".


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter