Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Ono už je těch všelijakých porno prasátek v pozici političek atd. docela dost, přes práh, přesáhlo to strop, je to přes čáru, padla poslední kapka, přetekl pohár.

Na co budu čekat?

Až to po týdnu konečně někdo na Andrejku vytáhne a ona řekne "a coó? to přece nejsem já..."

Nebo se nebude dít nic a tahle čubka bude dál oblbovat lidi a ty její odporný fanynky budou říkat, že to je v pořádku, že je porno špína, že si "tak užívá života?!"

Dál bude dělat starostku?
Podle mě by neměla dělat starostku, když existuje porno s její osobou.
Mám pocit, "že to se nesluší".
Ale kdyby šlo jenom o její starostování, chuj s tím, to je mi jedno.

Co mi není jedno, je její NWO agitka s házením špíny na Galaktickou federaci, možná že jako porno prase může být starostka Prackovic, prosim, jestli jim to tam nevadí... ale aby dál dělala ezo andělíčka z galaxie, no tak přese mě ji to neprojde, to ne, to ne.

A nebudu čekat, až prasátkovská stupidní veřejnost probere očinka.

Když zdechne, jedině dobře.
Jakkoliv.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter