Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jak jsem spojená s mimozemšťany, tak nepoužívám slovo kvantový a ani si neodvažuju řídit nějaké skupinové meditace a "posílat nový frekvence na zbytek populace".

Slovo "kvantový" nepoužívám, protože tomu nerozumím a držím se v poměrech, pojmech, kterým rozumím.
Jinak mimozemská technologie a jejich stupeň uvažování asi rozumí tomu, co to je pojem "kvantový", ale nijak mě tím neoblažují, mluví na mě tak, abych jim rozuměla.

Možná že lidi s vědeckými kapacitami mozku těm svým kvantovým teoriím a krystalickým technologiím rozumí, ale tam ASK vůbec nepatří.

To, jak dělá Křešová meditace se smějícími se částmi těla, s černými kostkami na hlavách lidí a vůbec, jak dělá ASK jakékoliv skupinové meditace, to je de facto černá magie a poškozuje společnost, i formou dimenzionálních čachrů.

Svoji neskonalou špínou a blbostí.

"Nový frekvence" jdou jednak z centra planety a dále z okolního časoprostoru, k tomu absolutně vůbec nikdo nepotřebuje špinavou technokratickou kurvu, co hrála v pornu.

Jak dlouho bude tahle hnusná štěnice ještě zaclánět na naší ezo-ufo scéně?

Dokud tady bude dělat randál jedna porno čubka a její fan klub nízkých čarodějnic s pochybnou minulostí, tak se tímto obrazem zašpiněná komunita nebude schopná jakkoliv prosadit, aby se lidi doopravdy začali dívat na nebe, pochopili, že se tam pohybuje GF a začali s tím v mysli pracovat a spolupracovat s nimi.

Vždyť už lítají na nebi v té intenzitě, co teď, minimálně dva roky a za tu dobu všichni jenom čumí na špinavou kurvu a čekají zázrak zadarmo, místo toho, aby se dívali na realitu.
Na reálné nebe.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter