Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2022 > Kikimora> 

Corey Goode je původně autentický a dobrý, jak mám od GF.
Ale zřejmě přijímá instrukce od tajných vesmírných programů a v USA je chaos, proto se nedá očekávat, že dokázal uhájit čistotu svých informátorů, zkrátka vypadá to, že ho informuje někdo, kdo s ním cvičí, aby šířil dezinformace.

Ta Andromeda je sice s námi spjatá, ale GF popírá, že by se mohl kdokoliv dostat do Andromedy tak, jak to popisuje Corey Goode.
Ten říkal něco v tom smyslu, že lidská jednotka Dark Fleet se dostala do Andromedy a tam se podílela na nějakých bojích a stejně tak z Andromedy se k nám dostali zločinci, co dělali bordel tady.
Já mám jiné chápání této věci, beru to tak, že Andromeda není chycená tím vesmírným virem, ale tato galaxie byla a bylo nutné ji z toho dostat, což se teď tady na naší planetě daří.

Pochopila jsem, že jediné, co mohu dělat, je informovat autenticky, co mi GF doopravdy říká, že nemá smysl se snažit komukoliv přizpůsobovat.

Protože ty lidi, co nemají telepatické spojení a informují podle tajných vesmírných programů, od těch údajně "hodných", jsou závislí na tom, jestli se v zákulisí něco nepodělalo.

A pokud moje informace nesouhlasí s nikým, kdo co hlásá, musím holt říkat to, co autenticky vnímám, jinak to k ničemu nikdy nepovede.

Prostě je v tom obrovský dezinformační tlak, protože GF je naše propustka na svobodu, NWO to moc dobře ví, proto mate a znervozňuje, aby se držel chaos a nebyl klid na to podstatné.

Podívat se na nebe a začít s GF psychicky komunikovat a spolupracovat.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter