Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
UFO porno
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.8.2022 (17:20:48)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Elena Danaan je spořádaná, uhlazená zmije od NWO. Křešovka byla asi podchycená od NWO, už asi deset let zřejmě, minimálně, ji měli v pasti a ona musela dělat, jak oni pískali.

Protože může existovat jakákoliv motivace pro natočení takového porna, co je tu k vidění?
Za takovou céčkovou chudobu, která sotva bude mít velké shlédnutí, těžko dostane velké peníze.
To video je jenom a jenom o ponížení, o ukázání celého těla, v celé jeho nedokonalosti a ohavnosti, v naprosto ponižujícím kontextu.
I porno se musí umět natočit, já o tom nepochybuju.

Neznám sice kanální pravdu o kanálních zákaznících a jejich cílovém vkusu, to ví porno magnáti, ale tipuju, že tohle jako porno neobstojí.
Tam "porno" je jenom záminka.

To video muselo vzniknout s cílem natočit materiál, se kterým se dá Křešovka vydírat.
Umím si to představit, jako stvrzení "smlouvy s ďáblem", spolupráce s NWO.

A teď, když byla ASK nasazená ze strany NWO jako figurka a měla pěkně poctivě šířit uhlazené dezinformace od Dr. Sally a Eleny Danaan, solidně a usměvavě šířit lživou propagandu a očerňovat autentické proudy exopolitických dějů a výpovědi psychických channelerů ... tak se jim panenka zvrhla s podvodníkem Auroranem. který to všechno zprasil, ten asi opravdu vyjebe i s NWO.
Je to asi bezvěrecký vychcaný psychopat, zkušený podvodník a manipulátor, vypadá to pravděpodobně.
Ale NWO tenhle šmejd nevyhovuje a milá Andrejka se vymkla z řetězů, tak na ni vytáhli její ponižující porno.

Tak vypadá nejpravděpodobnější průběh reality.

Jakou piču nám naservíruje NWO příště?



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter