Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
UFO porno
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.8.2022 (17:20:48)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Naše země má potenciál pochopit mimozemšťany. Naše pokrokové myšlení nezatížené náboženstvím se bohužel ale odklání směrem prasáckého porna ála Belgie, nebo směrem, že každý druhý Čech si klidně nechá píchnout čip pod kůži a považuje to za pokrok.

Proto je na nás, na naši zemi dělaný takový nátlak, proto ASK, diskreditace GF, proto Auroran krytý v páchání podvodů údajně nějakou policií.
Chachá, ať tomu nikdo nevěří.
Tihle, pokud jsou někým krytí, tak samotným NWO. Tzn. zločineckou mafiánskou sítí, proti kterým je tady Galaktická federace.

Ať si jakákoliv debilní show-business hvězdička, hérečky, komediantky, zpěvačky a ostatní prodejná verbež, ať se válí v pornu a satanismu, jak chtějí.

Ale esotericko - exopolitická scéna, to je o něčem jiném. To je hnutí úplně jiných lidí.
Já vystupuju jako člověk upřímně napojený na GF, s vlastním autentickým zážitkem.

Nenechám si líbit, aby můj boj o život, osvobozovací projekt Galaktické federace, hatila nějaká hnusná tlustá primitivka, co se svojí vagínou diskredituje celé toto téma.
Ta ať si špína jedna zkusí cokoliv žalovat, nebo její dementní fanynky, jestli je to video pravda, bude ASK jednou ráda, že ji lidi neumlátí na ulici zaživa v krvavém lynči.
Pokud je to "fake", tak je její problém, že tohle koluje na netu.
Nevypadá to na fake.

Dost už bylo špinavých her NWO s malýma kurvama, které všechno dobré zničí.
Už by se mělo kolektivní vědomí dostat do stavu, kdy začneme být na toto alergičtí. Kdy to přestaneme tolerovat.

A hlavně - celé je to o tom, až davy úplně vypatlaných kravek přestanou na toto skákat, jako na pravdu.
A taky je to o zodpovědnosti naší esoterické scény, protože jestli Brožová netušila, že celé toto je špatně, už když valila ASK Elenu Danaan a Elona Muska jako spásu, tak je prostě debil a měla by vzít v potaz, že exopolitiku by měla úplně vypustit.

Svobodný Vysílač ji už naštěstí vypustil před dřívější dobou, porno svini.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter