Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
UFO porno
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.8.2022 (17:20:48)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2022 > čtenář> 

No jo, fandi si blbečku od NWO.
Ještě to vysvětlím dvaceti lidem, co se orientují ve vodách a je po vás smradi.

Dále už ti mohu jen zprostředkovat mé běžné doporučení:

Transformuj se na savce


11.8. > čtenář>

Věnuj se své transformaci na savce.

Máš celé spektrum možností, hnedle ta první je dělaná pro vás, plazoidní inflitrace do savčí lidské rasy.



Můžeš lítat i pít živým bytostem krev.




PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8. > čtenář>

A kdyby padlý reptilián nechtěl dělat upíra, našla jsem další skvělou verzi, co by mohl dělat, až se ztransformuje na savce.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Ptako%C5%99itn%C3%AD



Ptakořitní (Monotremata) jsou jediným žijícím řádem podtřídy vejcorodých savců. Jsou známí především tím, že kladou vejce, místo aby rodili mláďata jako vačnatci nebo placentálové.






Čtenář - 11.8. > čtenář> Tak, přesně tak. A bitku by soudcoval egil. V levé kladívko, v pravé oslintajdu, rozpažoval by upažoval jako toho jara, co suploval telocvik v 3.Bé a nebohý Pažout se z toho uchechtal k smrti.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8. > PřilítliMimozemšťani>

Musíme se snažit, aby to plazoidi dali, tu transformaci na savce.

Wikipedie pro to dělá, co umí, píše třeba:

"Savci (Mammalia), dříve ssavci, jsou třída obratlovců, která se v současné době vyskytuje téměř po celém světě."

SSavci!

Nebo:

"Vědecké jméno ptakořitných Monotremata vychází ze slov mono = jedna, jednotlivá a trema = otvor, což znamená zvířata s jedním otvorem a odkazuje tak na skutečnost, že ptakořitní mají kloaku, do které ústí jak střeva, tak i močovody a vývody pohlavních žláz. Český název „ptakořitní“ není příliš šťastný a výstižný, protože stavba těla, a tím i řitě této skupiny savců, silně upomíná na plazy. "

Tady je potřeba taky nějaká diplomacie, žejo.



PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8. > PřilítliMimozemšťani>

Některá zvířata, ač savci, mají zkrátka pro plazoidy uklidňující styl života.



Čtenář - 11.8. > PřilítliMimozemšťani> Další pojítko mezi julou a ýťou. Jula se zamiloval do představy, že dívky, dámy, ženy mají řiťokundu, ať nemusí zbytečně hádat, kam to nikdy nezasunout. ýťa se zas vposledku nadchla pro ptakoříťaly.

Vaše patalogie jsou v harmonii, tak si konečně padněte kolem krku a navzájem se uškrťte.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8. > čtenář>

Tak já hledala schůdnou budoucnost pro tvou plazí transformační duši, proto ten zájem o tyto specifické savčí druhy.
Někam by ses měl už posunout. Víš, přece jenom už jste takoví archaičtí a na ústupu, tak aby ses měl kde rozvíjet.

No, s juliánem už asi pochopení nedosáhnu.
Myslela jsem si, že chápe alespoň to, že nejsem ty, žid na kokainu a že tě NWOčko nemusím.
No ale on to nechápe, jsem prý vargošský cigoš, co se živí homosexuální prostitucí, či tak nějak, tak jsem na tebe sama, jako vždy, ovšem tentokrát se nenechám oslabovat mlhavou naivní tezí, že tu někdo něco chápe.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter