Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
UFO porno
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.8.2022 (17:20:48)


analfagot (Stálý) - 19.8.2022 > Ufounko, haló, tady Analfagot!
Já tě teda moc nesleduju, ale vůbec netuším o kom tvůj příspěvek je. Neznám tu ženu, nevím proč na ni útočíš, ale neřeš to!
Co mě ale zaujalo... ty jsi hloupá? Ty neumíš číst čísla, nebo si doteď nepřišla, že tam u každého příspěvku jsou uvedena? My ti je uvádíme i zepředu, a stejně na hovno, koukám...
Opět jsi potvrdila, že jsi Bohuňa, ta taky dokola mele, jako Fiala, nesmysly. Vím jak nám s juliánem předvídala malou čtenost a pak to bylo 11000 čtenářů...

Chápu tě, tvých 10 je víc než našich 11000, viď? Tahle nesoudnost a závist je opravdu k zblití!
Sice stále opakuješ, že poezii nerozumíš, ale já to cítím spíš jako výmluvu, abys nemusela pochválit co vidíš!
Většina našich básní je čitelná i pro naprosté ignoranty, tedy, ty mé určitě, ale co, my se bez tvých obdivných slov obejdem... pa, bohuňko, hoňko!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter