Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V závoji
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 28.6.2011 (07:23:12)


 Věza (Občasný) - 7.7.2011 > huwik> Ahoj - od redaktora bych čekala profesionálnější názor. Nemusí se ti líbit a ani já tuto fotku neobhajuji natolik, že by měla patřit do topu. Ale ctím názor většiny a pokud lidi oslovila, je to jejich věcí a rozhodně si nemyslím, že kohokoli názor je ´ostudou´. Beru, když napíšeš konkrétní chyby, co se tobě nelíbí, ale nemám ráda, když někdo ´nakazuje´ostatním co se jim má líbit a co ne a co a jak mají hodnotit.. Opakuji - nic ve zlém - není to bohajobou fotky samotné, nýbrž mým názorem a reakcí na tvůj výrok, že lidé svým hodnocení dělají "Totemu ostudu". Jistě, každému se líbí něco jiného, někteří ti dají za pravdu, jiní ne. Ale to je na každém, ať se každý rozhoduje svobodomyslně. Jen tak je to spravedlivé a ne kohokoli nabádat ať přímo, nebo nepřímo k nátlakovému chování. Nevysvětluj si to nikterak zle, ale myslím, že taková akce musí vyvolat i reakci. Ahoj, pěkný den ti přeju.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Věza
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter