Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Úkryt
Autor: Tina (Občasný) - publikováno 19.5.2002 (20:29:42), v časopise 13.6.2002


libinelibi (Občasný) - 15.2.2003 > No já bych to zas tak nekritizoval. Spíše bych naopak od Buicka řekl, že nápad nic moc, ale ztvárnění se mi hodně líbílo. Nedokázal jsem totiž předem uvěřit, že může být zajímavé sledovat dvě ženy zavřené v nějaké panic room v domě s třemi zloději.. a překvapení.. : zajímavé to fakt bylo, a ani podruhé, když jsem se na to díval, jsem se nenudil. Atmosféra zvláštní, herecké výkony zcela dostačující, prokleslenost postav ani moc ,,ukecaná,, ani moc odbytá, tak akurát, aby byly uvěřitelné a člověk se nemusel moc ušklíbat jak, že jsou zase hloupé a naivní. Manžel Fosterové je obyčejný a jak mě připadlo, zcela realistický člověk. Whitaker se na dobro neobrátil až na konci, jak to popisuješ, ale byl už takový od začátku.. žádné obrácení zlého kriminálníka se nekonalo.. atd... jednoduše: Fincher zase ukázal svou kvalitu, a to i přesto, že tentokráte se žádný hitový boom nekonal a zůstal více při zemi..
Body: 1
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli libinelibi
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter