Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 26.12.2009 (00:21:22)


 Janahe (Občasný) - 29.12.2009 > danuwaanalihi> 

No to je hezké, že se snažíš z cvakala dostat vyšší výkon. Ale zdá se, že metoda "když to nejde silou, použij větší sílu" zde  nevede k cíli, nemyslíš?

Publikace jedné fotky denně mi u člověka, který je focením posedlý (a cvakal mi tak připadá), nepřijde nijak moc. A že se drží jednoho tématu? Takových fotografů je hodně, někteří jsou dokonce všeobecně uznávaní, tady jde o to, že tobě zrovna ty listy tak moc neříkají, proto ti splývají, já vidím každý jinak, klidně bych své vlastní focení omezila jen na listy.

Ty bys chtěl, aby cvakal vybral z celé série jednu fotku - no to by mě teda naštvalo. Já chci vidět všechny.

Pravda je, že mě zase příliš do vytržení nepřiváděla řada jeho fotek lesa, ale nehodnotila jsem je podle toho, kolikátý les to už je, stejně jsem vždycky posuzovala každý samostatně.

Fotek je moc obecně, s tím nic nenaděláš. Nemůžeš je schovat do trezoru, jako se schovávají diamanty, protože jich je moc a při uvolnění by prudce klesla jejich cena. Někdy skutečně stojí za to mít jednu ojedinělou fotku a neukazovat k ní žádné varianty, ale ty listy a větvičky jsou vyloženě společenský typ, je jim dobře v houfu.

Opravdu si myslíš, že ty fotky stojí za jeden bod? To se nedá brát vážně - tím se ovšem tvá kritika zcela míjí účinkem. Cvakal je přece vlídný a tvárný, již při dvěstěpadesátém sedmém upozornění na mizernou kompresi se polepšil, měl bys to zkusit nějak jinak.

 


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janahe
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter