Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rodina
Autor: jawka (Občasný) - publikováno 7.4.2009 (14:10:07)


 jawka (Občasný) - 15.4.2009 > wandalka> moja mila vždy píšem v medziach slušnosti ak napišem čosi trochu inak je to iba na základe toho čo mi kto napísalako reakciu na môj prispevok, vôbec si nemyslím žeby tí čo mi dávajú 5 aD všetci dojedneho chápu čo tým myslím, nezdá sa ti akurát to že ta kritika ktorú píšeš napríklad aj ty sama nie je nijako oddôvodnená ide o to že nikdy nepíšeš prečo, čo je zle, čo robiť inak aby to bolo lepšie kritika má tiež istý základ isté pravidlá a toto je to čo ma zaujíma , a pozri ak by ma nezaujímalo čo si kto o mojich prácach myslí nikdy v živote by som nezačala publikovať, a po ďalšie totem nie je jediná možnosť ako si môžem vypočuť názor iných pozri študujem výtvarnú výchovu s kritikou sa stretávam denno denne v škole kritika však nie je to že niekto povie toto sa mi nepáčí to je len subjektívny názor rovnako tak aj keď niekto povie toto sa mi páči, ak si zároveň nevieš opodstatniť názor prečo sa to nepáči a prečo sa to a to páči nevieš posudiť isté parametre pre a proti - ako môžme hovoriť o kritike ??? pišem snad tak nezrozumiteľne že je to tak ťažké pochopiť o čo mi ide chcem skutočnú kritiku, a vezmi si koľko rokov tu publikujem za ten čas som dostala množstvo kritiky pozitivnej a hlavne negatívnej pri niektorých príspevkoch veľa krát som stála priam niekde na hrane či s tým neseknem vážila som si názory mnohých ľudí ktorý tu už v súčasnosti buď to vôbec nepôsobia alebo len obmedzene stretla som sa u nich s názormi na moje práce v pozitívnom a aj negatívnom duchu vedeli opodstatniť to čo hovorili práve takým ľuďom som vďačná lebo ma posunuli vo vývoji -chcem tým povedať len toľko ak by ma zaujímali len pozitívne názory nikdy by nebolo vidieť vývoj v mojej tvorbe a ak by ma nezaujimala negatívna kritika tak by som bola bud to stále na tej istej úrovni alebo by som prestala tvoriť úplne ja som sa však posunula a ak si prebehneš moje obrazy od tých najstarších až po tie súčasné uvidíš to sama a možno potom konečne ty pochopíš mňa o čom to vlastne hovorím ...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli jawka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter