Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
„Dnes to nebude dlouho trvat … z kolekce Sb X
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 9.12.2008 (15:48:10)
další ve sbírce>


 Zeanddrich E. (Občasný) - 10.12.2008 > jiri-jirik> "... -nemyslím, pane, že by to bylo "pokrytecké"... -1) je to báseň ze začátku 90.let, kdy jsem pracoval na Katastru, a práce, zvláště tam u "nás", na tom téměř "nejjižnějším jihu, "kde půda v "zoraných" brázdáach je "č...rná""", bylo mnohdy moc, musely se "povinně" dělat přesčasy... -a přitom "při tom" bylo někdy nutno i posunout třeba "psací" stůl někam, aby bylo možno se s celým operátem (( -především mapovým podkladem -digitalizace samozřejmě neexistovala! )) "řádně" rozložit -třeba i na "koberci"...

-2) v létě si samozřejmě dost těžko šlo nepovšimnouti si třeba štíhlých nohou kolegyně... a "dalšího"...; -apod.(( "-často" ovšem bylo přetopeno i v "zimě"... ))

-3) o "některých" operacích v "postotalitním" operátě např. bylo opravdu záhodno raději pomlčet... (( -...; -to byste někdy koukal...! ))";

-4) důležité je, jak ostatně např. říkával nejen "dědeček V. Hraběte", ""nikdy" se nemilovat bez lásky...";

... -a třeba za 99) -to "nejpodstatnější", co může sice vypadat poněkud alibisticky, ale máme-li "dostatečně aktivovaného" -a snad i "aktivního" aNděla "strážného"...)- "co Bůh nedopustí, NESTANE se."



-Bylo to zřejmě, omlouvám se -nebo doufám? -snad poněkud vyčerpávající; -poCHOPIL jste... ?

."
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Zeanddrich E.
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter