Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Claudiino trápení z kolekce Povídky
Autor: Day Romandy (Občasný) - publikováno 19.8.2002 (21:12:36)
další>


Rezi (Občasný) - 26.8.2002 > Stylisticky je to v pořádku. Místy bych si možná víc pohrála se slovesy. Někdy takové byl působí dost fádně...

Nicméně bych řekla, že mi to připomíná skutečně scénář na film alá Hollywood, kdy se dovedně kombinuje červená knihovna s černou kronikou, takže mi to ve výsledku přijde spíše takové prázdně plytké, jeden z x tisíc osudů......

V textu mě nesedly věty (prostě čněly):
- Ale nic z toho nemohla použít. Předtím říkáš, že tedy moc, slávu, peníze. Já se ptám, k čemu použít? To mi nějak uniklo. K tomu, aby se nenudila, aby se cítila šťastnější? Buď to tam je a já jsem slepá, nebo to tam není a chtělo by to čtenáři nějakým způsobem sdělit.

-Takto jí to vyhovalo. Takto to... fuj škaredej. Když už tam musí být to a tak, byla bych pro verzi - Tak jí to vyhovovalo (zní přeci jen lépe než 2x po sobě to)

- Odstavec :Umanula si, že to zkusí. Další noci se tiše vytratila. Její pasák se asi moc zlobil na jejího strážce, který ji nechal utéct. Samo sebou že jí pomohly její vnady.

Útěk zde je podle mého názoru poměrně zásadní dějový zvrat a měl by se asi více rozvinout. Přeci jen chladné konstatování není v tomto případě právě nejlepším řešením...

Závěr: Skvělý. Teď je ze mě bezdomovec. Má být asi úvaha kocourova, ovšem ten se v ději neobjevil hodně dlouho, měl by přijít na scénu někde před tou ložnicí, protože o kocourovi se nemluví a náhle je, což čtenáře samozřejmě vede k oddechu, že on aspoň přežil (zvířata v těchto situacích spíše umírají, ale toť autorova licence), přesto mi tam jeho vpad příliš nesedne.

Jak už jsem řekla dobře napsané, ale tématicky trochu z lacinějšího soudku. Nicméně toto je pouze můj osobní názor!


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Rezi
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 4 4 5 6 (7) 8 9 10 11
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter