Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Demonstrace proti radaru
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 9.7.2008 (00:43:59)


čtenář dan - 9.7.2008 > dejvaku....ja byt radnici,,tak vam nedam ani halir...zastavam nazor, ze pokud je divadlo dobre, tak divaci prijdou (a herci si na sebe vydelaji), pokud spatne, divaci neprijdou (herci budou muset pracovat jinde). myslim, ze kdyz bem tenkrat uzavrel to jednani sklenici piva, tak to si presne vystihl....ted k clanku: prvni odstavec: vzdycky se strasne rychle neco zboura ale o to vic trva to pak opravit, neni pravda, ze kdyz neco spatneho trvalo 5 let, ze to pujde vse napravit behem 5 let, naprava vzdycky trva dele, vzdy se snaz bori nez buduje. jinak na fasismus (a pozdeji na zaskodniky ze zapadu) svalovali vinu komunisti. vetsina normalnich lidi v 80 letech (ktere si diky svemu veku jakztakz vybavuji) nadavala na komunisticky system...otazka je, v jakem prostredi se kdo pohyboval. mozna autor se pohyboval mezi komunisty, to se pak ale nesmi divit, ze slysel, ze skoro za vsim je fasizmus:-) pravdiva je posledni veta prvniho odstavce, bohuzel prave autor dle me rozum a ochotu v teto otazce postrada.
jinak se martine neboj, v roce 1968 by jsi za podobne fotodokumenty z demonstraci proti americanum nebyl oznacen za imperalistu, naopak, dostal by jsi metal a z pionyra by jsi povysil! :-) nastesti jsou ve vlade rozumni lidi, jako pan knize Schwarzenberg a prosadil to. ono to koneckocu s tou antipodporou radaru neni tak horke...ve dvou anketach na internetu bylo vyrazne vic lidi pro radar (napriklad na idnesu mel radar podporu 10000 oproti 7000 :-) to ze autor udelal zabery tak, aby vytvoril dojem plneho namesti...no, to neni tak tezke, na to stci i podprumerny fotograf a to autor urcite neni.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter