g morr (Občasný) - 22.11.2004 > budu mít maličko technických upřesnění. albirelo se jmenuje albireo.
tomáš míka je básník, který loni vydal v argu sbírku nucený výsek (nakladatelská anotace: http://www.kosmas.cz/knihy/107634/Nuceny-vysek/), básničky nepříliš zajímavé v zajímavém balení. plus cédé. jinak je ceněným (ale dostal trošku i po čuni) za překlady, zejména za hogga a (pozor!) za becketta.
viki shock je mladý travní poéta, knížek má na kontě už několik a jsou všechny stejné. surrealismus, patafyzika, provokace a ganja – dohromady nuda. zejména v tom množství. má ovšem ten hoch mediální podporu nejpsavějšího lit.publicisty v republice... a to už začíná něco znamenati. – ale každopádně: kdo z vás má před třicítkou tolik sbírek? http://www.kosmas.cz/hledani_vysledek.asp?autor=Viki%20Shock – mimochodem, která z těch posvátných krav to tedy byla? ... pro fanoušky a záujemce, piďte se po THC review...
a konečně ivo vodseďálek: možná vystoupil s balónama, kterým se skutečně věnoval porádnej kus svýho života (ostatně tudle o tom byl dockument na čété), ale možná by stálo za zmínku něco o literatuře a o jedné edici... obvykle se v téhle souvislosti zmiňuje bondy... edice se jmenovala půlnoc a kdo o ní nic neví, ať se maže vzdělávat.
jinak reportáž obsáhlá hezky, ale štylisticky porád asi za čtyri. jdu na fotky.