Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Sledujte znamení a symboly. z kolekce Povídky
Autor: lada34 (Občasný) - publikováno 26.9.2013 (16:45:42)
další>

       

       Svět kolem nás je nesmírně složitý a nežijeme v něm sami. Všichni tvorové jako víly, elfové, skřítkové a stovky možná i tisíce dalších, žijí ve všech možných světech paralelně s námi.  Někdy dojde k průniku mezi sousedními světy a občas se najde někdo, kdo je vidí nebo dokonce s nimi dokáže komunikovat. Naučili jsme se v tomto přetechnizovaném světě vnímat jen sami sebe a bojíme se přiznat, že tam někde něco je. A pokud i uvěříme, že bytosti z jiných světů jsou, stejně jim neumíme naslouchat a chováme se, jakoby tento svět patřil jen nám. Mnohokrát stojíme před nějakým rozhodnutím a nevidíme, nebo spíš nevnímáme, že nám prozřetelnost, nebo veškerenstvo nabízí odpověď ve formě symbolů a indicií. Nikdy nejsme na rozhodování sami. Jen se musíme umět dívat a naslouchat. Znamení a symboly jsou všude kolem nás.

 Volně podle Igora Chauna z vystoupení 18.3.2007

 

 

 

       Sledujte znamení a symboly.

 

      Byl květen roku dva tisíce dva. Všechno kvetlo, a i když mi už bylo padesát, tak se s jarem objevila jakoby nová energie, nová chuť do života. Seděla jsem na zahrádce v ratanovém křesle a prohlížela si katalog dovolených cestovní kanceláře I-TOURS. Už dlouho jsem měla vybranou dovolenou na Kypru do apartmánu hotelu Vangelis. Fotografie v katalogu byly nádherné. Přivřela jsem oči a představovala si, jak ležím u hotelového bazénu, sluníčko hřeje a já popíjím pinakoládu. Vložila jsem do katalogu záložku a zavřela jsem ho. Asi po týdnu jsem katalog znovu otevřela v místě záložky. Nevěřila jsem svým očím. Když jsem naposledy zavřela na zahradě katalog, omylem jsem přivřela mezi stránky malý kousek spadlého květu. Ten se obtiskl mezi stránky a vytvořil na nich velké „V“ zrovna u našeho zájezdu. „V jako Vangelis,“ napadlo mne, ale kupodivu jsem z toho neměla úplně dobrý pocit. Nechala jsem otevřený katalog na stolku a tak tam ležel několik dní. Asi po týdnu se začal manžel ptát na dovolenou. Ukázala jsem na stolek a dál poslouchala televizi. Manžel otevřel katalog a v tom v televizi začali hrát písničku z filmu „Dobití ráje“ od Vangelise. Podívali jsme se na sebe a já ihned věděla, že se něco děje. „To není samo sebou,“ řekla jsem a muž se na mne díval nechápavě. „Co kdybychom letos jeli s mladýma do Chorvatska a za ušetřené peníze by sis mohl koupit tu motorovou pilu, co o ní už dlouho mluvíš?“ Manžel se na mne nedůvěřivě podíval: „To myslíš vážně?“ „Jo myslím,“ odpověděla jsem. Manžel vyskočil a dal mi pusu. Teprve nyní jsem si uvědomila, že jsem se na tu dovolenou tak těšila, ale nechtěla jsem slib vzít zpátky.

     Po návratu z Chorvatska, jsem našla v novinách zprávu, že autobus firmy „V & V“, který nás měl vést na letiště, měl na dálnici nehodu. Sice nikdo nezemřel, ale čtyři lidé byli zraněni těžce a sedm lehce.

 

 

 

        Pracoval jsem tehdy jako řidič dálkového autobusu pro soukromou přepravní společnost. Protože jsem stále nebyl doma a manželce to dost vadilo, domluvil jsem se s majitelem, že budu jezdit jen po Čechách. Shodou okolností majitel přijal další dva mladé řidiče, kteří byli rádi, že jsem jim cizinu přenechal. Byl únor, místy ležel sníh, mrzlo a já měl jet do Brna. Od rána jsem se necítil úplně dobře. Když jsem přišel do dílen, ukazoval mi mechanik lahev piva s názvem „Starobrno“. „Zlepšili se,“ dodal a postavil pivo na ponk, „bývalo hrozné, ale teď to jde pít.“ Díval jsem se na lahev a podivný pocit zesílil. Prošel jsem dílnou a můj zrak upoutal kalendář s polonahou dívkou, visící nad stolem. Hned vedle byl totiž poutač s vycpaným krokodýlem a velkým nápisem „Brněnský drak“. Vešel jsem do kanceláře a v rádiu zrovna Ivan Mládek zpíval písničku s textem „Brno je zlatá loď ….“ Studený pot mi vyrazil na čele. Šéf se na mě podíval: „ Co je, Pepo, jsi bledý jako stěna?“ „Není mi nějak dobře,“ odpověděl jsem. To už si mne prohlížela i sekretářka. „Vždyť má asi horečku, podívej, jak se potí,“ dodala. A tak mi šéf dal volno a já šel domů. Sotva jsem došel domů, udělalo se mi kupodivu dobře. Ve tři hodiny přišla žena a divila se, že jsem už doma. Vysvětlil jsem jí, že mi nebylo dobře a že mne vedoucí poslal domů, ale že teď je mi už dobře. „Tak bychom mohli zajet na nákup,“ oznámila mi žena. Po návratu jsem zapnul televizi, protože jsem chtěl sledovat televizní noviny. Zrovna byla reportáž z dálnice D1, kde v mlze najel nákladní automobil do odstaveného kamionu. Celkem se srazilo 40 aut. Kolem osmé mi volal dispečer, že náš autobus byl v té nehodě. Řidič sice stačil dobrzdit, ale další autobus za ním již ne. Vážná zranění nebyla žádná, ale lehkých zranění bylo osm včetně řidiče.

 

        Zpráva z tisku: V sobotu 12. února 2005 došlo k hromadné nehodě na dálnici D1 mezi 173. a 176. kilometrem. Srazilo se více jak 40 aut včetně třinácti nákladních vozidel, čtyř autobusů a sanitky. Celkem bylo raněno 22 osob z toho 15 těžce. Nejvážněji zraněná žena leží v brněnské nemocnici U svaté Anny. Odhadovaná škoda přesahuje 5 milionů korun.

 

 

 

 

     Od září 1990 jsem nastoupila jako kuchařka do střední průmyslové školy stavební v Hradci Králové. Dojížděla jsem každý den z Březhradu do Hradce Králové autobusem č.12, který měl zastávku přímo u průmyslové školy. Byl pátek, 4. dubna 2003. Den začal tím, že jsem zaspala. Když jsem se probudila, blikal displej na budíku a čas ukazoval 00:12. „Asi v noci vypnuli proud,“ napadlo mne, ale něco mi říkalo, že je to divné a tak jsem vytáhla šňůru za zásuvky. Věděla jsem, že mám jen čtvrt hodiny a tak jsem snažila vše dělat rychle. Muž vstával také. „Dnes jedu až do Prahy,“ řekl, aby mi vysvětlil, proč se v kuchyni také motá. „Proto vstávám dříve. Víš, že Modřany jsou už Praha 12?“ Podívala jsem se na něj. „Zase ta dvanáctka,“ napadlo mne. Můj zrak padl na židli, přes kterou bylo přehozené triko našeho syna. Zůstala jsem stát a nevěřila jsem svým očím. I na něm bylo totiž číslo 12. V rádiu se ozvalo zvukové znamení, které oznámilo šest hodin. Podívala jsem se na muže: „Ujel mi autobus, jdou mi pozdě hodinky.“ „To nevadí,“ odvětil muž, „já tě do práce odvezu. Vzal si doklady a aktovku a s rohlíkem v ruce jsme vyjeli. Projeli jsme ulicí Jasmínovou a chtěli najet na Březhradskou, ale tam již stála kolona aut. „Asi se tam něco stalo,“řekl muž. Sevřelo se mi hrdlo strachy a srdce mi divoce bušilo. Udělalo se mi zle. V tom již přišel příslušník policie: „Musíte to objet ulicí U Náhonu a přes Malý Březhrad, na přejezdu se srazil vlak s autobusem MHD.“

 

            Zpráva z tisku:  4. dubna 2003 v šest hodin a pět minut ráno se na železničním přejezdu v Březhradu srazil autobus MHD č.12 s vlakovou soupravou jedoucí z Pardubic do Hradce Králové. Na místě zahynuli čtyři lidé, další čtyři byli raněni těžce a sedm bylo raněno lehce.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Marta. - 26.9.2013 > Hodně k zamyšlení. Dobře napsané jako vždy.
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 26.9.2013 > jojo, dějí se věci..ale gdo to vnímá..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 26.9.2013 > Zazo> Díky moc. Je to pravda, ale myslím si, že naše babičky to tak trochu uměly. Jejich moudrost a rozvaha, to nebylo samo sebou.
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 26.9.2013 > lada34> máš pravdu..v tom spěchu, který dneska panuje není čas se zastavit..škoda, velká škoda..ale ty asi víš..měj se..
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 26.9.2013 > Zazo> Díky za zastavení.
<reagovat 
Marten (Občasný) - 26.9.2013 > Když o tom přemýšlím,trochu mne mrazí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 26.9.2013 > Marten> Díky moc za zastavení.
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 26.9.2013 > Jj, dřívějc bylo šecko inčí..Škoda jen toho uspěchaného času, kvůli ,,němu'' sme se šickni odpojili od svej podstaty...
Dobroš jako vždy! ;-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 26.9.2013 > Světlonoška> Děkuji moc. Já si jen vzpomínám na moji babičku. Ta tyhle věci nějak uměla. Nejen o snech ale i o počasí o zvířatech a mnoho dalších.
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 27.9.2013 > Tu nehodu na železničním přejezdu jsem našla na internetu. Podle fotek to bylo hrozné. Jinak ohledně varování si také vzpomínám na svou babičku. Je to zvláštní.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 27.9.2013 > vilma999> Díky moc za zastavení.
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 27.9.2013 > :-D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 27.9.2013 > popleta79> Václave děkuji moc za zastavení.
<reagovat 
čtenář Vlasta - 28.9.2013 > Lada34 má pravdu. Něco na tom opravdu bude.Nejde jen o Chauna. Sama jsem jistou předtuchu zažila.Na netu je mnoho takových příběhů a jsou od lidí kteří dříve nevěřili. Určitě je to k zamyšlení. Na odkaz jsem se dívala a některé příběhy jsou opravdu divné. Pokud někdo nevěří tak je to jeho věc. Ale tentokrát za Ladou stojím.
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 28.9.2013 > znamení je dobrý zatáček (pardon, začátek) k orientaci, dobrá alfa... sleduj hudbu, která tedy nekraluje u Tebe, ale je o znameních: http://www.youtube.com/watch?v=yZu8CCml1rI
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 28.9.2013 > mystikus> Díky moc za zastavení.
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 30.9.2013 > je fajn, jak se díváš na věci kolem sebe z různých úhlů, to "přiblížení" je dobře napsané
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 30.9.2013 > František Vyrut> Děkuji moc Františku a přeji krásný den.
<reagovat 
jamala (Občasný) - 2.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 2.10.2013 > jamala> Děkuji moc za zastavení. Je velmi složité psát o těchto věcech. Mnoho lidí nevěří a vyjadřují se nagativně. Moc díky.
<reagovat 
Smutná blecha (Občasný) - 7.10.2013 > Při čtení mi naskakovala husí kůže, svět není tak jednoduchý jak se zdá.
Ale co to je ta předtucha? Odkud se bere?
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 7.10.2013 > Smutná blecha> Je to složité. Existuje několik názorů. Jeden tvrdí, že kolem země je pole informací, kde je minulost i budoucnost zaznamenaná a někteří jedinci v ní umí číst.I když ne tak přímo, ale ve znameních a symbolech. Třeba je znám případ věštkyně, která varovala před cestou Titaniku. Druhý názor je popsán v povídce. Bytosti z paralelních světů se snaží nám pomoci a posílají znamení a symboly. Jen málokdo je však umí číst. Jsou to taková ta tušení, že nemám nikam chodit, nebo změním navyklou cestu a podobně. Někdy nás varují duše našich mrtvých příbuzných a podobně.Je to velmi obsáhlé téma a bylo by to na knihu. Díky za zastavení.
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 26.9.2013 >

ak sa bojíme priznať, bojíme sa priznať že nikde nie je nič

to je prostá pravda, nikde nie je nič, ani reálne, ani v paralelnom svete

 


<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 26.9.2013 > maxima gali> 

Díky za návštěvu. Myslím že to není tak jednoduché. Je spousta věcí, které tak jednoduše vysvětlit nejdou. Na netu ale i v telce se tu a tam objeví nějaký tajemný příběh podle skutečnosti.  Docela zajímavé příběhy jsou tady:  http://www.esoterikweb.cz/pribehy-tema.php?id=4

 


<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 5.11.2013 > maxima gali> "..jo jo, pro jednoduchého je vše složité.. ..neplýtvej


absolutismy, patří jen Bohu.
."
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 27.9.2013 > lada34> Tajemný příběhy v telce a na obskurních webech.. či dokonce v hlavách Chauna, Duška apod. maj bejt složitější? hehe, zlatý "nikde nie je nič". :-P
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 27.9.2013 > Uther Pendragon> Je těžké věřit, dokud sám člověk nepozná. Je mnoho lidí, kteří mají nějakou zkušenost s tajemnem. Nejde jen o duchy, ale i o léčitelství proroctví nebo podobně. Já jsem měl sám možnost s několika lidmi mluvit. Změní to člověku náhled na svět.Sám jsem nevěřil dost dlouho. Možná že lepší informace by dodala Sibyla. Díky za zastavení.
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 5.11.2013 > Uther Pendragon> "..viz např. „Vědomí „zasvěcence" -- Správné a nesprávné cesty „duchovního" „bádání" "
Autor: Steiner, Rudolf -Další sbírka přednášek snad největšího „..mystika"  „západu" 19. a


20. stol. Rudolfa Steinera,  „pronesených" ve dnech 11. až 22. srpna 1924 v Torquay. (( „správné" a „nesprávné" cesty „duchovního" „bádání" : )); .. jedenáct přednášek „přednesených" v Torquay; anebo


např. „O „iniciaci" ", „Janovo evangelium", „Exkurze do oblasti Markova evangela", „Z „kroniky" Akaša"„ ..., apod.¨, stahováno většinou přímo z Akáši; ... .
."
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 5.11.2013 > čtenář> Díky za zastavení.
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 13.11.2013 > Ahoj Zeanddrichu. :-) Doufám, že si ten nick pamatuju správně. Díky za tip, někdy snad omrknu i tohle.

lada34: Já mám s tajemnem nějakejch zkušeností dost, a že nejde jen o duchy.. ono nejde ani jen o léčitelství, proroctví apod., jde o věci, který zde všude nenajdeš, a nenajdeš je ani ve Steinerovi, ani v Sibyle, ani v Hildegardě, ani v Castanedovi, ani v Tao te ťingu s Čuangem dohromady, natož v Heideggerovi či nedejbože Nietzscheovi, hehe
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 13.11.2013 > Uther Pendragon> To by mne vážně zajímalo, jaké zkušenosti se ti podařilo získat. Pokud budeš mít čas a chuť napiš mi pár řádek. Díky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 34 35 36 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 63 (64) 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 89 90 91 92 94 95 96 98 100 101 102 104 105 106
107 109
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter