Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V závoji
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 28.6.2011 (07:23:12)


Poznámky k tomuto příspěvku
Vasil (Občasný) - 28.6.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 28.6.2011 > JUDr> děkuju
<reagovat 
Mima (Občasný) - 28.6.2011 > ...to se moc povedlo !!!..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 28.6.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 28.6.2011 > Jo, je to snové..síla..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 29.6.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 29.6.2011 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
buf (Občasný) - 30.6.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
djstek (Občasný) - 1.7.2011 > u mě taky paráda, Blani.
Body: 5
<reagovat 
čtenář olčetrhent - 2.7.2011 > V loji
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.7.2011 > díky všem..
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 3.7.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 4.7.2011 > A pak že z hovna bič neupleteš. Ty na to máš dokonce lidi.
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 5.7.2011 > tohle je o ničem. Vůbec v tom žádnou atmosféru nevidím. Bílá díra do papíru. Kde je Luna? Kompozice?
Body: 1
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 7.7.2011 > Cyberian> Luna ani vidět nemá být. Je to jen náznak, má to rozvíjet divákovu fantazii. Chápu, že tě neoslovilo, to je v pohodě... Jinak co se týče kompozice: čtvercový formát je v pořádku u středového objektu. Jinak jde o "snovou podívanou" a jak zmiňuju, pasovalo by to do kategorie "emocí", což zde na Totemu bohužel chybí. A to je myslím škoda, mám pocit že právě zde by se našlo víc fotografů, kde by své fotky uplatnily. V takové kategorii jsou podobné snímky běžné, nehledá se dokonalost, ostrost a zajímavá kompozice. Jde o pocity. Někdo je najde, jiný ne, tak to chodí.... :-) Díky za názor.
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 7.7.2011 > Věza> A není to nic proti tobě, možná si všimneš, že teď hodnotím přísněji všechny :o)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 8.7.2011 > huwik> Rozumím a souhlasím, kritika, která poradí co a jak vylepšit je přínosná a to každému. Jsem za ni ráda. Já spíš měla na mysli to, že by si měl každý rozhodnout sám co a jak bude kritizovat a co se komu líbí či ne. Zde šlo o pocity, které nemusely každého oslovit. Pokud bych se dívala z fotografického hlediska, nejde o dokonalý snímek. Jinak jsem si všimla, že hodnotíš všechny přísněji, jak píšeš... Taky to nemyslím zle. Ahojky. :-)
<reagovat 
Sadař (Občasný) - 28.6.2011 > Snad se neurazíš, přijde mi to tak nějak nedokončené, jakoby ten obraz čekal ještě na další úpravy.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 28.6.2011 > Sadař> Neurazím... Já to takhle nechala úmyslně. Nejde o dokonalý snímek měsíce. Šlo mi o jakoujsi "snovost". Chybí mi tu rubrika ´emotivní´, kam by asi tahle fotka nejvíc pasovala.
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 1.9.2011 > Věza> myslím, že místo rubriky "emotivní" by byla lepší rubrika "vězoidní". :-D ...
Body: 1
<reagovat 
huwik (Občasný) - 5.7.2011 > Lidi, doporučení znamená doporučení do topu a tohle do topu fakt nepatří. Není to nejhorší, co jsem v galerii viděla, ale není to na ,,top". Prosím, dávejte doporučení jen těm dílům, které jsou nejlepší z nejlepších. Nedělejte Totemu ostudu.
Body: 1
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 7.7.2011 > huwik> Ahoj - od redaktora bych čekala profesionálnější názor. Nemusí se ti líbit a ani já tuto fotku neobhajuji natolik, že by měla patřit do topu. Ale ctím názor většiny a pokud lidi oslovila, je to jejich věcí a rozhodně si nemyslím, že kohokoli názor je ´ostudou´. Beru, když napíšeš konkrétní chyby, co se tobě nelíbí, ale nemám ráda, když někdo ´nakazuje´ostatním co se jim má líbit a co ne a co a jak mají hodnotit.. Opakuji - nic ve zlém - není to bohajobou fotky samotné, nýbrž mým názorem a reakcí na tvůj výrok, že lidé svým hodnocení dělají "Totemu ostudu". Jistě, každému se líbí něco jiného, někteří ti dají za pravdu, jiní ne. Ale to je na každém, ať se každý rozhoduje svobodomyslně. Jen tak je to spravedlivé a ne kohokoli nabádat ať přímo, nebo nepřímo k nátlakovému chování. Nevysvětluj si to nikterak zle, ale myslím, že taková akce musí vyvolat i reakci. Ahoj, pěkný den ti přeju.
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 1.9.2011 > huwik> pozdě ... :-D ... ale člověk se tu aspoň pobaví ...
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 7.7.2011 > Věza> nemyslím to zle, jen si myslím, že lidi už neví k čemu je ,,doporučit" Rozhodla jsem se, že budu teď v hodnocení drsnější, aby Totem mohl být to, co dřív. Pochlebování prostě nestačí. Někdy je třeba i kritika, třeba ve škole na nás bývali drsní a vyplatilo se to, páč jinak člověk usne na vavřínech a nezlepší se.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter