Jellymann G. zatápějící II.
Jellymann G. vytahal z koše zmačkané papíry -hotovil se opět zatopit v kamnech.
Tentokráte měl ovšem k dispozici několik krabiček zápalek, a to různých druhů, typů a délek; pořídil si i pět nebo šest OBŘÍCH krbových (( které jej přišli relativně draho, ale zato při pohledu na ně pociťoval nebývalý pocit jistoty ve své věci )), a jako dlouholetý nekuřák zakoupil po dlouhé době i dva kusy benzinových zapalovačů (( -z toho jeden značkový, prý -nebo snad- ručně "tepaný", na kterém orel, v pařátech "cáry vlajky hvězdnatý" (( -logicky spíše ovšem v těch pařátech dřímal jen "zmuchlanou vlajku hvězdnatou", neb U.S.A. v té době ještě byly uznávanou světovou velmocí... ))", mu dodával jakoby určitou sílu, spojenou s Odvahou; -a to "sílu a odvahu" divou, vpravdě téměř "pionýrskou..." )); tyto zapalovače ho celkově vyšly taktéž relativně draho, zde ovšem, pro svou náklonost k "podobným" věcem, nákladu nelitoval.
Zápalky i zapalovače rozmístil různě po bytě, pro případ nenadálé a zákeřné vlhkosti v některé jeho části (( -nebo i stálé, ale stěží, jen tak "tělesnými" smysly, pozorovatelné )).
Poté odebral se do přístřešku pro dříví -se "štěstím" se přitom vyhnul podivně visící sekyře, a tím i úrazu. Rozradostěn tou šťastnou náhodou, jdouce pro uhlí, uklouznul na Druhém schodu ze čtrnácti, bráno odzdola (( -ano, byl to ten Křivák, pletoucí se i mnoha dalším lidem pod nohy... ...-etc. )).
Jsa hospitalizován, nemusel pak po více než týden zatápět (( ovšem i jeho další práce, které by se snad věnoval v nevelkém zbytku tohoto "nešťastného" dne jakož i dnů dalších, mu tím pádem zůstala stát )).
|