Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
„Dnes to nebude dlouho trvat … z kolekce Sb X
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 9.12.2008 (15:48:10)
další ve sbírce>

Dnes   to   nebude   dlouho   trvat  …
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nohy   máš   štíhlé,

nohy      baletky 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ten   psací      stůl   vrátíme

pod      okno,   závěsy

  ze      včerejška

nechejme   také   stažené; Bůh   dopustil,      a     

my      to   nepovíme.

 

 

.“



Poznámky k tomuto příspěvku
Pastevec (Občasný) - 9.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 9.12.2008 > nač slova...
Doporučil 
<reagovat 
Axxa (Občasný) - 9.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 9.12.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 10.12.2008 >

Není to pokrytecké ??  " Bůh   dopustil"  ,  ""...-Bohu to právě nevadí" A co ty ?? Hraješ si na ďáblo v Jeho rukou ??  Von sice zemřel za naše hříchy, ale to z něj eště nemusíš dělat hampejzníka.


Body: 5
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 10.12.2008 > jiri-jirik> "... -nemyslím, pane, že by to bylo "pokrytecké"... -1) je to báseň ze začátku 90.let, kdy jsem pracoval na Katastru, a práce, zvláště tam u "nás", na tom téměř "nejjižnějším jihu, "kde půda v "zoraných" brázdáach je "č...rná""", bylo mnohdy moc, musely se "povinně" dělat přesčasy... -a přitom "při tom" bylo někdy nutno i posunout třeba "psací" stůl někam, aby bylo možno se s celým operátem (( -především mapovým podkladem -digitalizace samozřejmě neexistovala! )) "řádně" rozložit -třeba i na "koberci"...

-2) v létě si samozřejmě dost těžko šlo nepovšimnouti si třeba štíhlých nohou kolegyně... a "dalšího"...; -apod.(( "-často" ovšem bylo přetopeno i v "zimě"... ))

-3) o "některých" operacích v "postotalitním" operátě např. bylo opravdu záhodno raději pomlčet... (( -...; -to byste někdy koukal...! ))";

-4) důležité je, jak ostatně např. říkával nejen "dědeček V. Hraběte", ""nikdy" se nemilovat bez lásky...";

... -a třeba za 99) -to "nejpodstatnější", co může sice vypadat poněkud alibisticky, ale máme-li "dostatečně aktivovaného" -a snad i "aktivního" aNděla "strážného"...)- "co Bůh nedopustí, NESTANE se."



-Bylo to zřejmě, omlouvám se -nebo doufám? -snad poněkud vyčerpávající; -poCHOPIL jste... ?

."
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 10.12.2008 > Zeanddrich E.> Hezký nohy v kanclu a hezký nohy v básni, to je dvojí pohled na hezký nohy :)) Popravdě mě tvé vysvětlování zmátlo.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 10.12.2008 > jiri-jirik> "... -TAKÉ popravdě řečeno -to byl právě "tak trochou záměr ... " ... :-)); ... -ne, "jádro" je na "konci", a to jsem myslel opravdu "vážně".


."
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 11.12.2008 > Zeanddrich E.> Aha, "co Bůh nedopustí, NESTANE se."   šak to už si říkal, právě tenhle fatalismus a jeho pokryteckou etiku sem se pokusil ti vytknout.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 11.12.2008 > jiri-jirik> "... -a opět si dovolím nesouhlasit. -Je pravda,že "toto celé" je napsáno "v trochu lehčím" tónu,než je zde na serveru "zdánlivě" pro mne běžné, přesto si dovoluji tvrdit,že výklad toho,o čem to vlastně je,je"možný" "několikerý" -při "troše dobré vůle"(( -např.ten, že díky Prozřetelnosti setkaly se se zde nasvětě opět dvě bytosti -blíženci "snad osudoví",kteří jsou "oprávněni" setrvávat spolu i o samotě a za "staženými" závěsy )),;-ta poznamka na konci je spíše ve vztahu k "zde panujícímu""pozemskému okolí.-Uznávám,že je to sice "téměř na hraně", ale myslím si, že "povinnou úctu" k Bohu jsem nepřekročil -nemluvě o fatalismu;-ten PŘÍČÍ se mi opravdu VELICE."

."
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 12.12.2008 > Zeanddrich E.> Subjektivnímu vidění umění se nevyhneš, všechno co si od tebe přečtu, přefiltruju vlastním vnímáním Boha. Nemáš moc šancí mě přesvědčit. Vem můj názor jako memento, jako suchej list kytky, panoptikum.
<reagovat 
anae (Občasný) - 9.12.2008 > erotika, žeby? ;-) a co je Bůh? .. ten tvůj Bůůů h?
Body: 5
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 9.12.2008 > anae> "...-Bohu to právě nevadí...


."
<reagovat 
 anae (Občasný) - 10.12.2008 > Zeanddrich E.> bohu .. té dobrotivé energii nevadí nic .. jen dělá, co může ..
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 10.12.2008 > anae> "... -Vy považujete Boha -pravda, napsala jste jej sem jen s malým "B"- za nějakou" dobrotivou energii?"... -PARDON, ALE S TÍM, zvláště pak PO "některých" mých zkušenostech "NEMŮŽU" souhlasit... -cožpak by pouze jakákoliv "sebedobrotivější energie" mohla prokazovat tak "neomezenou inteligenci"...? --o to "přel bych se třeba do krve... !" ... .


."
<reagovat 
 anae (Občasný) - 10.12.2008 > Zeanddrich E.> 

pak tedy geniální konstruktér, hravý (další verze mého výkladu nezměrné energie) .. nedohlíží na nás, tvoří, pokouší se o dokonalost svých výtvorů, to ano ... ale ne vždy se mu to podaří .. dělá i zmetky .. nebo jak tedy, dle Vás?


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 11.12.2008 > anae> "-...ó,nepřestávejte mi tykat-toto mi dělá zle.-."
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 11.12.2008 > anae> "...co se otázky týče- je-li"co" "dokonalého",pak nemůže"to" dělat zmetky."
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 11.12.2008 > anae> "...-a dohlíží na nás,to určitě-odkáži Vas zřejmě na úryvky dr.Vojtka,kterÝ zde teď "snad každý den"publikuje-je tu skryt pod "W",ovšem;-"dr.Wojtek",Vy-"dr aačice"... :-))."
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 12.12.2008 > Zeanddrich E.> To je blbost :)), ...dám radu, při podobných hovorech vycházej z naší nedokonalosti , bo dokonalost je nelidská :)), nebo kladně, je lidsky protivná :))  Takže, lidský zmatek, zmetek může být Bóží dokonalostí.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 12.12.2008 > jiri-jirik> 

"... -pardon, jen krátce -  

-a) souhlasím s tím , že "dokonalost je nelidská... " -to je "samozřejmé", to bychom "už nemuseli se zdržovat" (( a "vyvíjet, zdokonalovat" )) někde "v prostoru a čase" , ale byli bychom "součástí Boha."

 

- b) -naopak -nesouhlasím s tím, že"lidský zmatek, zmetek může být Bóží dokonalostí" -nebo tedy alespoň s tínm, jak jste to napsal, protože "tuším", co jste chtěl říci...; -"lidský zmatek, zmetek" může být "Božím záměrem", jehož smysl "nejsme""schopni"(( -tedy alespoň prozatím )) "prohlédnout"...  .

 

... ;

."


<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 12.12.2008 > Zeanddrich E.> Jenže vono to logicky navazuje jedno na druhý. Lidská nedokonalost nechápe Bóží dokonalost. Je logickou pitomostí souhlasit s naší nedokonalostí a zároveň chápat dokonalé Bóží záměry.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 12.12.2008 > jiri-jirik> "...-nemám "sebemenší" námitky vůči tomuto((?)) závěru... ."
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 18.12.2008 > No toto

ale okecat to umíš, jen co je pravda
- za ty příspěvky dole bych Tě spíš bodoval !
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
(2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter