Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky U skleničky z kolekce próza (krátká)
Autor: DominikR (Občasný) - publikováno 26.11.2005 (13:21:30)


Lamarski (Občasný) - 28.11.2005 >

Ten začátek mi příjde úplně divný. Když už začínáš přímou řečí, pak by měla být nějak chytlavá, aby čtenář chtěl vědět, co bude dál. Myšlenka, že lidé nemohou být tak špatní, je sice pravda, ale to je právě ono, je to nějak obyčejné. Pak mě nějak vadil ten popis osob. "odvětila pohotově mladá žena u stolu" buď je to tou stavbou věty (s dovětkem u stolu ), nebo obsahem. není jedno, že je stará nebo mladá? Třeba by mohla být nějak zajímavá jinak. Hodit k ní nějaký popis, co ji ozvláštní.

"ladným pohybem ruky uzavřel muž zakázku" tohle mi přijde úplně nelogické-nešťastně volená slova, ladné pohyby má dirigent a zakázku uzavírá obchodník. Jistě najdeš vhodná synonyma.

Ale jsou zde i věci, co se mi líbily "stará touha opět nahmatala tlukot srdce". Nebo "správná teplota krve".

Bohužel však musím přiznat, že mě rozhovor moc nezaujal a přišel mi pseudofilozofický:(


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lamarski
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
zpátky   
0 0 2 4 (5)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter