|
U příspěvku:ryba |
eMBlue (Občasný) - 19.1.2008 > taky mi tu vadí ten vtip bez kontextu, jinak dobré... |
U příspěvku:rybka 2 |
eMBlue (Občasný) - 19.1.2008 > Až na ten úsměv. Je to alchymické.. |
U příspěvku:ponořený |
eMBlue (Občasný) - 19.1.2008 > Něco to vyjadřuje, ale nerozumím ani necítím přesně, možná že jsi to konkrétně do toho jaksi nedala?? |
U příspěvku:...nepřijela |
eMBlue (Občasný) - 19.1.2008 > Pro mě taky, a tak volám o pomoc inside.-) |
U příspěvku:když je domalováno |
eMBlue (Občasný) - 19.1.2008 > :-ú) Palety si taky fotím, a bohužel i dlouho vystavuji neměnné na zdi.-( |
U příspěvku:kytka |
eMBlue (Občasný) - 19.1.2008 > Až na ty krátké vlasy jsi eine feine Katze.-) |
U příspěvku:bez názvu |
eMBlue (Občasný) - 19.1.2008 > správně prdlý.-) Ale to časem přejde. |
U příspěvku:každá chceme být krásná |
eMBlue (Občasný) - 19.1.2008 > Mno, všeho moc škodí, a všichi, a myslím že ani všichni muži nechledí jen na krásu toho co je vidět... |
U příspěvku:...telegrafní dráty hrajou ti už léta |
eMBlue (Občasný) - 19.1.2008 > JÖ-) Jako špekáčky. ...líbí se mi tvé psaní. |
U příspěvku:doma |
eMBlue (Občasný) - 19.1.2008 > Barvy a ikea jako u Miry:-) |
U příspěvku:automobilka |
eMBlue (Občasný) - 19.1.2008 > UFO |
U příspěvku:legitimní kontrola |
eMBlue (Občasný) - 19.1.2008 > Ale jo.-) |
U příspěvku:Corra Terra |
eMBlue (Občasný) - 18.1.2008 > wandalka> Mám jich z přírody mraky v kompu, ale pár ze kterých jsem byl zrovna nadšen mi zkritizovala jedna stud-enta fotografie, tak jsem pak jaksi neměl chuť... Prý jsem zajímavý (tedy a ak. jazyce znam. orig.) v surrealisté poloze, s čím jsem pro změnu nesouhlasil... ale třeba letos se něco změní.... |
U příspěvku:Ranní výhled dovnitř |
eMBlue (Občasný) - 18.1.2008 > wandalka> Díky.-) |
U příspěvku:Line |
eMBlue (Občasný) - 18.1.2008 > Pro mě symbol moderní fotografie zítřka blížící se nic neříkajícím pop obrazům dneška... |
U příspěvku:Johana |
eMBlue (Občasný) - 17.1.2008 > 6D ten výraz něžnosti Malého prince, ....ach ta tvoje nedobytná křehkost a vnímavost... Nebýt plejády těch dalších osůbek co chtějí také hrát prim. A která asi ustoupí jako první?? Svět je Divadlo jak vně tak uvnitř. |
U příspěvku:U moře 150/120, 120/150, 80/100 |
eMBlue (Občasný) - 17.1.2008 > Promiň, že vyjádřím svůj pocit stejně autenticky jako je tvá malba, ale něco odpornějšího už bys tam němel? Jinak místy se mi tvé věci dost líbí, ovšem co je moc vyhraněné, je zkátka na mě příliš... |
U příspěvku:Tabletka |
eMBlue (Občasný) - 17.1.2008 > je to fajn, fajn, fajn, fajnový... |
U příspěvku:Závěr z dynamické meditace |
eMBlue (Občasný) - 17.1.2008 > Damika> A vidíš, J. Krišnamusti a vlastně i Ježíš to dělal, co třeba Buddha, nevím?. Lidé se snaží o neposuzování (aby v "lásce" vyšli s druhými), ale jen to tak maximálně nedají najevo, ale stejně se podle svých posudků chovají, ať jsou z nich, z intuice/ducha/átmnánu či a akáši, to jim je vlastně jedno, ...to co se jim líbí, což je podmíněno jejich psychologikými konstukcemi ega, to si prohlásí za osobní či kolektivní pravdu s velkým nedotknutelným Pé a je to. A to myslím je to, co máme pochopit z masových hnutí jako je komunismus, církevního křesťanství či z moderního "dobyvačného konzumu", kdy nesledujeme na prvním místě vlastně nic než pocit z našeho smyslového uspokojení. Pak se to opláštní duch. egem a je vyhráno, či se dají desátky na dobročinné akce a kulturu...-) |
U příspěvku:Závěr z dynamické meditace |
eMBlue (Občasný) - 16.1.2008 > Damika> Myslím, že nejen to. To by určitě akceptoval. Jde o směr vývoje a nasazení. Hinduistických mnichů se zeptal: Na co si to tu vlastně hrajete? ...jen zaraženě dlouze seděli a nehli ani brvou jak byli překvapeni. Oni boha oslavují a myslí si že žít "cnostně" a zakonzervovaně dle zasád nauky, co si vybrali, je ta nejlepší cestak Němu, on Ho zažíval... |
U příspěvku:Závěr z dynamické meditace |
eMBlue (Občasný) - 16.1.2008 > Damika> Snad pousmál.-) Určitě věděl, ža taková debata či snaha o předání je vlastně marná... Proč by jinak na konci života prohlásil, že nemá žádného následovníka?? |
U příspěvku:Závěr z dynamické meditace |
eMBlue (Občasný) - 16.1.2008 > Damika> Romann se k tomu asi nemá? Tak si dovolím poznamenat, že není vizualizace jako vizualizace... A Romann ty pojmy staví často dost absolutně a nadhodnoceně, ač to tak v postatě není míněno. Aneb každý má svůj způsob vyjadřování a dikce... Jinak co vyjadřují druzí čteme vnitřne, každý má jiný-individuální (de)kodér na pocity a vnímání.-) ...podobně jako třeba u vnímání barev, jaká je/není fialová - růžová. |
U příspěvku:Závěr z dynamické meditace |
eMBlue (Občasný) - 16.1.2008 > Damika> la pardón...pojmy jsou v této oblasti dost často problém ve vzájemném pochopení práve proto, že se jedná o v podstatě často o abstraktní/psychické (různými školami a dnes i jednotlivci různě pojímané) pojmy a nekolektivní prožitky přeshující běžné vnějškově-realistické vnímání.-) Po netu se to tížeji jak těžko vysvětluje, je to v podstatě dost intimní "věc". Tou meditací míním spíše východní přístup, potažmo tzv. ještě více abs. pojem "transcendentální meditace (užívaný např. Grofem) ze slovníku: meditační metoda s nároky na vědeckost, kt. naladěním na jedinou slabiku (mantra) údajně utišuje argumentativní myšlení, odbourává stres, uvolňuje „tvůrčí inteligenci“ dřímající v hlubinách já a vede k vyšším formám vědomí a nadpřirozeným schopnostem " Mantra je v principu co v naší kultuře modlitba, či zvolání-evokace např.: Mé vnitřní božství..., plně a s láskou se otevírám tvé Věcnosti, Dokonalosti, Harmonii a Lásce (míněné i jako všepřijímání). Když se to "dělá opravdově" zkombinuje se to např s 2dcl 14% vína z JARu,-) Tak to mnohdy dělá divy. Ano, souhlasím, trénovat se to musí, ale nejde to jako ve sportu, ...taky platí né hlubá síla a egositická vůle být (nej)lepší, ale jen čistota, opravdovost a síla ducha. Jinak s Weinfurterem nesouhlasím (ač ten by se patrně na ducha totemu hodil nejvíce:-)), s Bruntonem místy ano, jako jeden z mála "duchovních romanopisců" zmiňuje temnou noc duše. Která nakonec i přes její sveřepé odmítání potkala i čelní představitele hnutí Hyppies i zakladatele New age, stejně jako předtím křest.světce a jiné jako byl můj oblíbenec J. Krišnamurti. Tedy duch.-nehmatatelné a nezměřitelné pojmy a přemýšlení o nich jak jsem přesvědčen je mnohdy dosti zavádějící, intelektuální duchovno je filosofie, by't zpočátku nutná, ale né nadarmo se píše: blahoslavení chudí duchem... Stejně jako nás nemění přemýšlení o životě (třeba druhých), jako procházení tím vlastním... |
U příspěvku:Z noci strašidelných továren |
eMBlue (Občasný) - 7.1.2008 > Taky mě to neuchvátilo, asi nemám to pravé oko.-) Co tím chtěl vlastně nebásník, neříci?? |
U příspěvku:Závěr z dynamické meditace |
eMBlue (Občasný) - 4.1.2008 > Damika> S čím a proč Damiko? Zajímají mě pouze konkrétní reakce, ne jen výsledek. Vadí ti forma, obsah, či zpracování, nebo prezentace, a proč?? Díky... |
U příspěvku:Dobrý a špatný horoskop a „duchovní úroveň“ z hlediska astrologie, astrologie z hlediska channelingu |
eMBlue (Občasný) - 18.12.2007 > Damika> ...Ano.
Jasně, nic není jisté, ani realita ne, stále jsme uzavření ve svém subjektivním světě pocitů, emocí a myšlenek...A krom senzitivců celkem platí, podle sebe soudím tebe.-) Ovšem jedno jsem zjistil, že myšlení uchopuje více informací a složitější vzorce než-li emoce, a intuice je asi jako myšlení na druhou, či na třetí?.-) A z praxe, jediné znamení které jsem vždy bezpečně poznal, jsou právě štíři. Ale na druhou stranu lidé s měsícem či asc. ve štíru se projevují hmohdy podobně, jen to jaksi nemá tu sílu... Ale když by někdo měl tak alespoň tři osobní planety, nebo Pluto ve štíru, tak už by si se solárním štírem patrně moc nezadal. |
U příspěvku:Dobrý a špatný horoskop a „duchovní úroveň“ z hlediska astrologie, astrologie z hlediska channelingu |
eMBlue (Občasný) - 17.12.2007 > Damika> Aha. Já si říkal, proč máš tak "dráždivou" ikonku. Ono všechny štírky co jsem měl kdy s nimi tu čest, ve mě vybuzovaly nějak silněji kladný, či záporný pocit...Vyjímečně podobojí.-) Ta rudá působí vyzývavě, šedá tísnivě (možná i skrytě útočně), a ta maska na mne hladně. Mno nic, všichni štíři ví jací sami jsou...I nejen to. A máš taky tu zkušenost, že mezi sebou se velmi rychle "přečtou", prakticky na první setkání?? Asi i proto už spolu nikdy nemohou žít, protože chybí to tajemství, po kterém štíři byť třeba jen v skrytu duše baží..-) A na s. se málo který vztah udrží. |
U příspěvku:Dobrý a špatný horoskop a „duchovní úroveň“ z hlediska astrologie, astrologie z hlediska channelingu |
eMBlue (Občasný) - 15.12.2007 > Damika> Ano, v podstatě hned po vložení.... Radši jsem to zopakoval, protože před rokem to byl nejzajímavější bod programu.-ú) Kdo je Franta a zda je zadaný, nad tématem se zdaleka tolik nediskutovalo... A co znamená, smím-li to vědět, tvé hmmm? |
U příspěvku:Dobrý a špatný horoskop a „duchovní úroveň“ z hlediska astrologie, astrologie z hlediska channelingu |
eMBlue (Občasný) - 13.12.2007 > sibyla> Je to jen jako odkaz pod min. článkem, protože jsem se nedopátral jak vložit již nahraný zvuk jako soubor a byl jsem líný se dotazovat admina, ...což je v channelingu základní chyba.-) Ale na druhou stranu se s tím zatím nechci stavět před široké publikum, tak jsem nakonec rád, že to tajemné je vlastně skryté. Ač třeba na společnosti mě to někdy žere, ale když lidé jsou min. z 90% popoví, je jasné, že kultura také tak. Pak z 5ti procent sílnená a chaoticky experimentální a zbylých 5 dle mého stojí už za to. Ale chce to hledat a hledat, stejně jako pravdu či hlubší poznání.... Dnes už se za to alespoň systémově netrestá.-ú) Miloš... |
U příspěvku:Dobrý a špatný horoskop a „duchovní úroveň“ z hlediska astrologie, astrologie z hlediska channelingu |
eMBlue (Občasný) - 12.12.2007 > sibyla> Změnil jsem ho, protože jsem chtěl sdílet některá foto, bez srovnávání s mými obrazy, kterým se stejně nakonec to mé forcení po letech blíží, ale takových tu moc není... A starým nickem tu již prakticky nežiju. Ukázek z meditací jsem sem poskytnul dost, ale celkem pro mne bez efektu. Pod eMBlu jsem přihodil jednu zvukovou - kratičkou, ale reakce doposud žádná. Tak nevím jak to na koho působilo? |
U příspěvku:Dobrý a špatný horoskop a „duchovní úroveň“ z hlediska astrologie, astrologie z hlediska channelingu |
eMBlue (Občasný) - 12.12.2007 > Damika> Kdysi ti o něm byla řeč se Sybilou. Virtuální ID měl, ale moc ho nepoužíval a navíc nějak to zlobilo a tak žádné nemá a teď ani nechce. Astologickou školu má nevím u koho?, ale krom toho se dlouhou věnuje józe, kabale a tak asi 5 let channelingu. A vše tak nějak integruje po svém. Na Tarot, Taj-či, thajské masáže a malování jsem zapomněl.-) A zatím je milé slečny a dámy zadaný.-( Což už myslím někde taky padlo, jestli né dokonce přímo od něho. A snad smím na něho prozradit že je to štír (netají se tím) v mřížce s čtyřmi jedničkami - sousto pro nadané numerološky. Já mám jen 3 a taky jsem štíř a bohatě mi to stačí.-) Hlavně s tou citlivostí až přecitlivělostí je to náročné. Ale o tom až jindy jinde. |