Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.1.
Břetislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Vio
(muž)
Občasný
Na Totemu: 25938x
Napsat zprávu

Let's celebrate the fact that we've seen the back of another black day...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@gmail.com
   


Psi vino
Poetikon
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 11.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Bar Oko
Vio (Občasný) - 29.1.2004 > Vlha byla zase na záchodě... to víš, Braun je močopudný ;-)
U příspěvku:Bar Oko
Vio (Občasný) - 29.1.2004 > Kelly, dávej pozor, abys nedoporučovala něco, kde není žádný obraz... i když tady je aspoň ten Rubens, že? ;-)
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 29.1.2004 > Pescatore, a kde je chyba? V tom, že je ta báseň špatná, nebo v tom, že to nevidíš?
Přijde mi hloupé označit báseň za špatnou jen proto, že ji nerozumím.
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 29.1.2004 > Nevidíš, není pomoci. Nehodlám tady kvůli tomu pivat svou báseň. Tímto debatu končím.
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 29.1.2004 > No prosím... aspoň někdo s otevřenýma očima ;-)
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 29.1.2004 > "med teče do hrdel" je popisné? Jestli v tom nevidíš obraz, tak to se pak nedá nic dělat...
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 29.1.2004 > Když odhlédnu od toho, že rozdíl mezi lyrikou a epikou jsem postřehl už na základní škole, a od toho, že nevím, proč mi to tady vlastně vysvětluješ, když jsem na to v předchozích reakcích nikde nenarazili, dovolím si mírně nesouhlasit. To, o čem mluvíš je generalizace, ale ona jde napsat i epika, která pracuje s náznakem a taky lyrika, která bude popisná až až. Nyní bych se odvážil tvrdit, že tahle báseň pracuje s náznakem poměrně hodně a příliš toho nedopovídá a čtenáři nechává dost prostoru pro jeho výklad a fantazii.

Ad snovost - chceš říct, že pokud v básni není a tudíž nepracuje se sny, s fanataziemi, tak je špatná? To ovšem pohřbíš spoustu klasiků, chlapče.

Děj - když pominu poznámku, že by se v básni mělo něco dít, s čímž nesouhlasím, mohu se aspoň ohradit proti tomu, že se v této básni nic neděje. Je tam spousta přítomného času průběhového a od začátku do konce se jedná o děj, který si ovšem nepostřehl. To, čemu říkáš útržky myšlenkového procesu, je dějové kontinuum.

Koktání - když přehlédnu nemístnou ironii Tvého příspěvku (ano, představ si, že vím, co je přesah verše a taky proto s ním pracuji), tak tento regulérní prostředek používám proto, abych veršům přidal na významu, abych oddělil významové celky a zdůraznil to, co je potřeba.

Co dodat? Tvoje kritika se zakládá na jednostranném vidění a nedostatečném přehledu. To, že nedokážeš objevit prvky, které tam jsou, Ti brání v objektivním hodnocení. Věřím, že se Ti podobný styl nemusí líbit, ale mýlíš se ve svých závěrech a Tvá kritika je zavádějící. Pracuješ s podivnými pojmy.
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 28.1.2004 > Nechám si čas na odpověď.
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 28.1.2004 > Kelly, já mu to neberu.. ještě aby se to líbilo všem ;-)
A já se nečertím... oponuju ;-)
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 28.1.2004 > HáDé, mohu se zamýšlet nad připomínkami... nad smysluplnými připomínkami. Snovost a dějovost nejsou kritéria kvality.
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 28.1.2004 > A co se mu nelíbí? V životě jsem neslyšel, že by báseň musela mít "snovost"... proboha co to vůbec je? Copak jsem nějaký snovač??? A proč by musela mít příběh? Kromě toho tady příběh je...

Blondí, asi na to nejsem ten správný přírodní člověk ;-)
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 28.1.2004 > Co jsou to za pojmy? Náznakovost, snovost, hudebnost? Podložení příběhem? Copak píšu na podložku?
Koktání není vinou textu, ale čtenáře.
U příspěvku:balónek a ňadra dmoucí
Vio (Občasný) - 28.1.2004 > Hezky to plyne a je to krystalicky čisté. Proč tady někde nejsou záporné bobky?
U příspěvku:Výlučně hravě v trávě
Vio (Občasný) - 28.1.2004 > Ale jistě, Stáníku... to víš, že máš pravdu... ;-)
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 28.1.2004 > Jejda... to jsem nechtěl... jen piš, boduj, kritizuj ;-)
Ale jestli sis myslel, že mě Tvé výplody štvou, tak Tě, ač nerad, musím zklamat... již hooodně dlouho tomu tak není ;-) A prosím Tě, vrať tam tu jedničku... připadám si teď děsně blbě :-(
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 28.1.2004 > Stáníku, už dost dlouho se Ti snažím vysvětlit, že mi absolutně nezáleží na tom, co si o mém psaní myslíš Ty, takže nevím, proč by mi měl někdo spravovat chuť do života, když mi ji nikdo nezkazil ;-) Máňa říkala, že to není směroplatné. Ale nechci Ti brát hračku, aby ses nerozbrečel ;-)
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 28.1.2004 > Stáníku, máš nějaké problémy s konzistencí názoru? Asi ano... něco už jsem o tom slyšel. Ta jednička tady byla, mě nedostaneš, Dougu Badmane ;-)
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 28.1.2004 > Stáníku, jsem tomu rád... až Ty mi dáš na Totemu 5 bodů, tak budu vědět, že mám s psaním praštit ;-)
U příspěvku:Obratník štíra
Vio (Občasný) - 28.1.2004 > Stáníku, tahle byla speciálně vybraná pro Tebe... už mě ty dvojky nebavily a musel jsem přijít s něčím, za co mi dáš 1. Děkuju ;-)
U příspěvku:Výlučně hravě v trávě
Vio (Občasný) - 28.1.2004 > Stáníku, chlapče... možná tady jsou i větší písmenka ;-) Ovšem velikost písma nekonverguje k velikosti myšlenky.
U příspěvku:Výlučně hravě v trávě
Vio (Občasný) - 27.1.2004 > To chci vidět to hodnocení, až sem dám něco opravdu složitého ;-) Báseň by samozřejmě měla být sdělná, ale často je nutné si vytvořit pouze vlastní pohled a nepátrat po básníkově kontextu...
Pokud báseň není sdělná, může to být tím ,že není sdělná obecně nebo jen proto, že ji někdo nepochopil... ale autor nemá, naštěstí, šanci ovlivnit čtenářovy schopnosti.
U příspěvku:Klášter na posvátné hoře
Vio (Občasný) - 27.1.2004 > HáDé, není důvod k mlčení. I když svým "mlčením" už si řekla dost. Budu raději taky mlčet...
U příspěvku:Výlučně hravě v trávě
Vio (Občasný) - 27.1.2004 > Ona to až taková srandička není, ale to by chtělo hlubší ponor. Přiznávám nutnost znalosti jistého kontextu v prvním verši, ale zas tak nutná není. Mám tomu rozumět tak, že důvodem ke 4 bodům bylo jen nepochopení 1. verše?
U příspěvku:Výlučně hravě v trávě
Vio (Občasný) - 27.1.2004 > Stáníku, já věděl, že budeš mít radost... proto jsem Ti dal další hračku. Psal jsem Ti to přímo na míru... proto i Tvá reakce tomu odpovídá... a odpovídá i Tobě ;-)
U příspěvku:Obojživelná
Vio (Občasný) - 27.1.2004 > Ehm...
U příspěvku:Ranní ros jímání
Vio (Občasný) - 27.1.2004 > ... a to ještě nic není... třeba dojde i naPla tóny ;-)
U příspěvku:Napříč
Vio (Občasný) - 27.1.2004 > Proč se mi to předtím nepovedlo doporučit?
U příspěvku:Zimní Ostravě
Vio (Občasný) - 27.1.2004 > Pýcha a hrdost jsou rozdílné věci... Ostrava není pyšná, ale hrdá...
A prvotní hřích? Hříchy Ostravy bych k tomu prvotnímu raději nepřirovnával ;-)
U příspěvku:Napříč
Vio (Občasný) - 27.1.2004 > Neděkuj, říkám jen, co si myslím ;-)
U příspěvku:Obojživelná
Vio (Občasný) - 27.1.2004 > kteří věří...
U příspěvku:Napříč
Vio (Občasný) - 27.1.2004 > OI! Bez výhrad! Hezky existenciálně laděné...
  <<< předchozí 
11.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter