Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.1.
Vladan
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
Česká zima (fotografie)
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@gmail.com
   


Psi vino
Poetikon
Okamzik

 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Transformace a vzestup do 5G 2019 – 2025, aktualizace depopulačních podmínek, dělení lidstva a časové linie
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1. > PřilítliMimozemšťani> 









Asi jde i o to, jaká vztah má člověk ke křesťanství.
Já ho nemám, nemám ráda tu věrouku, přijde mi debilní, nelíbí se mi Ježíš na kříži, nelíbí se mi kostely a jejich architektura (jasně jsem posedlá ďáblem … ne nejsem, ale prostě se mi nelíbí satanská křesťanská estetika), nemám ráda křesťanské řeči a styly.
Protože je to stejně žiďáctví.
Z celého křesťanství uznávám jen Ježíše Krista, že byl vysoký duch a vyspělá duše a asi zasvěcenec, který spolureagoval s Galaktickou federací.
Zbytek nemám ráda, protože je to pro mě studený mortální, nekromanský a depresivní vliv.
Který je notabene mysticky a kosmologicky úplně mimo.

Podle toho tu hledám identitu. Dřív jsem si to nekomplikovala, za války 2019 – 2021 jsem prostě hájila naše území i duševní českou identitu, ale události od očkování přes ukrajinskou válku mi vzaly zase notnou část iluzí a já jsem musela rezignovat a tu „českou“ identitu přehodnotit.
Protože faktem je, že většina tohoto národa je pro mě morálně a hodnotově naprosto vadná a chci, aby zmizeli ze světa.
Přemýšlela jsem, čím to je a fakt si myslím, že je to tak, že christianizaci tady lidi nechtěli – a že ta knížata před přijetím římských satanistických stylů ještě měli právě ducha toho původního etnika a národa, který sem přišel, či tu byl už dávno a ani odnikud nepřišel.
Ale pak přišla genocida christianizace a těžkým násilím se to tu udrželo tak, že to lidi jako přijali. Pak to ale velkolepým a navěky stylem zpečetil Karel IV, který sem zavlekl velkožiďácké černošlechtické móresy a „velký svět“ plný zla a z posledních sil nějakého původního ducha se objevil Jan Hus, pak byly ty husitské války, jejichž výsledek potom zhatil svoji naivní politikou Jiří z Poděbrad. Protože to byl celou dobu útok od satanistických nefilim sviní ze západu, oni ho šikanovali a nebrali vážně, prostě černošlechtické mocnářské satanistické svině, se kterými Karlík šel, ale Jiřík ne. Takže na to dojel.
No a pak nás zničili o cca 150 let později Germáni, zápaďáci, prostě nějaká vojska nabobských sviní ze západu 1620.
A tam to skončilo.

Tam skončil odboj a paměť těch původních lidí, kteří tu žili a ještě měli trochu paměť na minulost a naši skutečnou národní identitu.

Fakt to vidím takhle.
Proto už nemá smysl tu bojovat o nějakou identitu tohoto národa.
To si každý už musí srovnat v sobě.
Stejně naše státní kasa je prázdná, nejsme schopni dát dohromady vládu, která nebude jen krást a mopslíčkovat a zpronevěřovat. Protože tu není žádná úcta, nic vyššího. Prostě se to celé rozpadlo a je zbytečné to dále udržovat.
Křesťani nás dostali a zničili – římské zrůdy. A po tom, co skončilo křesťanství, tak nás žerou otevřeně už žiďáci.
Ohryzávají nás, jak hmyz a mrchožrout, co žere mrtvolu.

Christianizace byla hrubě proti duchu lidu, co tu žil. Myslím si, že měli ve skutečnosti duchovní vědění na vyšší úrovni, prostě byli staroslovani – měli duchovní učení podle védského střihu, tzn. to zdravé, dobré a museli přijmout pohnojený křesťansko-židovský ubíjející a degenerativní satanismus.
Pochopitelně, že proti tomu byli vyhranění a nechtěli to.

Kupř. v tomto článku se píše:

https://www.stoplusjednicka.cz/christianizace-ceskych-zemi-proc-musel-knize-borivoj-uprchnout-z-cech

„Kristiánova legenda spolu s cyrilometodějskými legendami českého původu popisují křest Přemyslovce následovně: „… až nakonec vláda nad tou zemí (Čechy)připadla jednomu z rodu těchto knížat Bořivojovi… Navštívil tento jednoho času v nějaké záležitosti své a svého lidu sobě svěřeného svého knížete nebo krále Svatopluka na Moravě a byl od něho laskavě přijat a pozván společně s ostatními na hostinu. Ale nebylo mu dovoleno usednouti mezi křesťany, nýbrž byl vyzván, aby se posadil po způsobu pohanů na podlahu. A tu prý řekl biskup Metoděj, jemuž bylo líto jeho ponížení: „Jaká běda, ty muž tak vynikající, a nestydíš se, žeš vyhoštěn ze sedadel knížecích, ačkoliv sám také vévodskou moc a hodnost máš, ale raději chceš pro hanebnou modloslužbu s pasáky sviní na zemi seděti?“

Bořivoj pak řekl: „V jaké nebezpečí bych se vydal pro tuto věc, nebo co dobrého mi přinese náboženství křesťanské?“ Metoděj mu odpověděl: „Staneš se pánem pánů svých a všichni nepřátelé tvoji budou podrobeni a potomstvo tvé každodenně vzrůstati bude jako převeliká řeka, do níž se vlévají proudy rozličných potoků…“

V článku dál píšou, že to není uvěřitelná historka, ale já myslím, že je plně uvěřitelná. Neuvěřitelné se to jeví jen někomu, kdo nechápe, co to je křesťanství.
To nemá s duchem a slušným chováním nic společného.
V té historce je popsané naprosto všechno - křesťanství slouží k moci a nadvládě nad ostatními, se soucitem a slušným chováním to nemá nic společného, jde o nadřazování se a šikanu ostatních.

Šikana a pronásledování nekřesťanů, původních pohanů, je taky známý historický fakt. Tím, že se jejich vůdcové dali na tento satanismus, přijali křesťanství a stali se nadlidmi, tím z nich udělali štvanou zvěř, lidi druhé kategorie, které bylo povoleno lovit, zabíjet a prodávat do otroctví.
Tím rozšířili svoji úžasnou víru „lásky a pravdy“. Ježíš Kristus pochopitelně blinkal na nebesích.

Kupř. v tomto článku se to více rozvádí a píše se tam:

https://medium.seznam.cz/clanek/lina-klimarova-velka-morava-prosperovala-diky-obchodu-s-otroky-nejzadanejsi-byli-divky-a-chlapci-od-12-do-20-let-100647

„Křesťanská víra zakazovala prodej křesťanů, ale pohané byli považováni za legitimní kořist. A právě otroctvím se mohli vykoupit ze svých hříchů. Na trhu s otroky často nechyběl kněz.“
…..
„„Otázka je, co Mojmírovce vyneslo do čela kmene Moravanů. Odpověď se začala otevírat před několika málo lety, v souvislosti s archeologickými výzkumy, které odhalily depoty arabského zlomkového stříbra. Zdá se, že veškeré kouzlo mojmírovské dynastie bylo, že to byli obchodníci s otroky. Ano, zlatem zářící Velká Morava není nic jiného než kompanie Obchod s otroky, s. r. o.,“ uvedl Martin Wihoda na přednášce o dějinách Velké Moravy.“
….,
„„Mojmírovci tam prostě přijížděli ani ne pro to obilí, ale hlavně, aby tam prostě chytali dívky mezi zhruba 12 až 20 lety a mladé muže zhruba ve stejném věku, kteří byli nejlépe zpeněžitelní,“ popsal profesor Wihoda. Mojmírovci podle jeho slov pořádali nájezdy na pohanské kmeny na sever a na východ od centra Velké Moravy.“


No, takže je to jasné, jak věci jsou.
Je naprosto regulérní se neztotožňovat s ničím z křesťanské éry.

Evidentně jsou tu dva druhy lidí – ti, co se mí chovat slušně a nikoho nezotročují a vyznávají skutečnou duchovnost – pohané, Slovani – Hyperborejci.
A pak jsou tu ti druzí – ti, co jsou násilně založení, neustále jedou satanismus a někoho zotročují a to jsou asi zápaďáci – lidé s nefilim geny.

Bohužel se to tu prolíná, na tomto území, proto máme neustále takové problémy.

Řekla bych, že současná identita „Čecha“ už je ta špatná, satanská a zápaďácká, už je to zkažené. A ta původní identita je velice zkopaná do rohu do nepřiměřeně menšinového postavení a už zbývá jen kousek, abychom byli opět prohlášeni za lidi druhé kategorie.
Takže je v pořádku si srovnat hodnoty a ujasnit si, k čemu se vlastně hlásím a co považuju za hodnotu.
K tomu současnému nefilimskému „čecháčkovství“, které se odvíjí ještě od nějakého otrokářského Mojmíra, které stojí na genocidě původních obyvatel těchto území, se skutečně nehlásím a jejich hodnoty nevyznávám.
Myslím si, i podle politiky, která je tu od sameťáku k vidění, že tento národ je skutečně určen k ukončení. Židi to už asi nechtějí vydržovat a žádní „Češi“ tu ve skutečnosti nejsou. Jsou tu jen potomci nějakých vlastizrádců minulosti.
A DNA může očistit jen čistý duch a úcta k zemi.
A to většina „Čechů“ nemá.






U příspěvku:JSEM MASOVÝ EXODUS Z PÍSMÁKU NA TOTEM!
Čtenář - 9.1. > Prométheus, Aru a kvaj pod příspěvkem Pomerančové? To byla poslední kapka?
U příspěvku:Transformace a vzestup do 5G 2019 – 2025, aktualizace depopulačních podmínek, dělení lidstva a časové linie
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1. > PřilítliMimozemšťani> 







Já to v podstatě pojímám jako tisíciletý odboj proti římskému fašismu v podobě křesťanství. Před christianizací tam někde je skutečná etnická a kulturní identita národa tohoto území, čehož jsme my potomky. Ovšem mezitím se to tu stalo hodně bělošsky nefilimsky fašistické a ta původní identita národa byla téměř zničena, ale přesto žije dál a ač je v menšině, tak se časem prosadí a bude pokračovatelem tohoto území.
Takže se vlastně nic nestalo, i když “Češi“ jako ta identita, co tu je nyní, zanikne.
Protože se to odvíjí od „Koruny české“.

Je zvláštní, že Morava jako název není zakomponovaná do názvu identity tohoto území a národa. Přitom, dříve to byla „Velkomoravská říše“. Čechy – ten pojem – je prý region na západě České republiky.
Přičemž, všichni říkali „Čechy“ jako pojmenování celé naší republiky až do porevoluční zpitvořeniny „Česko“, což je krajně lingvisticky necitlivý a ponižující a urážející pojem. Jako když to vypadne z držky mentálovi.

Protože není žádoucí, aby se ještě toto území rozpadlo na Prahu, Čechy, Brno a Moravu, tak se to moc neřeší, ten paradox, ale je to tak.
Je to divný.

No to je jedno – po vyvraždění národa a odvlečení do otroctví se tu tedy rozmohl římský fašismus a obyvatelstvo tohoto území se stalo příslušníky zemí „Koruny české“.
Což prosadili Přemyslovci, že se tu bude držitelství území a moc nad ním dědit v královské rodové linii. To si vydyndali u papeže.
Koruna česká není myslím si národní – to už je symbol těch, co to tu vyvraždili a zradili právě ty původní obyvatele a původní identitu.
Proto není sranda zrovna tyto posvátné artefakty tu zakomponovat nějak funkčně do kultického systému, technologicko-magických instalací a vkladů všech těch giga kultur, co tu byly předtím a odkud čerpám svoji „novou“ identitu.
Protože nějaký kmen, kult člověk mít musí. Já jsem připoutaná k zemi a území. To jo, to vnímám hodně a intenzivně. Radši tu zůstanu, i kdyby tu bylo zle. Narozdíl od Čechů – nefilim – kteří často emigrují v takovou dobu. Z tohoto procesu odstřeďování lidí, kteří nejsou vázaní k Bohemii jako území, cítím taky jistou naději. I tak je tu ale stále hodně takových lidí a ještě tu hrozí, že tito škodiči budou moci ovlivňovat volby korespondenčně, což je fakt děsivé.
Takže já se vážu fakticky k Bohemii a ne tolik k českému národu, jako lidem „Koruny české“ . To je takový pekelný fašistický zlobivý artefakt, který se nechce srovnat s hlubokým a váženým zázemím tohoto území, kdy to tu zformovaly velké duchovní společnosti. Nejpovrchnější nicka, co zlobí na povrchu.
Nevím, jestli přímo ta koruna – ta je třeba i relativně na tom dobře, to je prostě celá sada nějakých mocensko—křesťanských serepetiček. Já to jako nechci vyhodit do šrotu, ani to nechci nechat roztavit do čipů, to by bylo moc drsný, ale prostě tyto „atributy, artefakty národa“, či jak to říci, jsou prostě žiďácká iluminátská energie.

Takže je potřeba je spíš srovnat do linie a energeticky očistit a odreagovat, než je nechat se moc projevovat.

No, takže tolik, k české identitě.
Je to prostě celé divné a já se neupínám identitou k národu po r. 1000. Vážně mi to připadá krajně neuctivé ve vztahu k odkazu a cennosti této krajiny Bohemie. Když jsem se nad tím jednou zamyslela, tak mi vážně přišlo, že to tu vlastně celou dobu marný odboj proti římskému fašismu a čím dál větším zaprodancům a debilům.
Jan Hus byl naiva, který ntušil, jak zlé to je, pak si na to přišli Husiti. Pak to domrvil Jiřík z Poděbrad a pak vše bylo zpečetěno Bílou horou 1620.
A to je všechno, pak už se tento odboj nikdy neobjevil.

Možná je to skutečně boj mezi nějakými původními bílými lidmi ještě z Hyperborey a dalšími zlými bělochy nefilimského původu. Že to třeba má skutečně nějaký etnický původ. A vysvětluje to i šokující rozdíly v hodnotách - viz. očkování, transhumanismus, Rusko atd.
Nevím, je to divné.
Já se ztotožňuju s něčím dávným, ne s čímkoliv z křesťanské éry a věřím, že toto přežije a je budoucnost toho území.

Myslím si, že přijde depopulace a časem bude Evropa de facto prázdná a přijde sem obyvatelstvo z jihu, protože se možná vyplní predikce, že velká území budou neobyvatelná. A ty pouštní oblasti, pokud se nehodlají zazelenat, skutečně moc zázemí neposkytují.
A když bylo vidět, jak se bílé obyvatelstvo chová k politice USA v arabských zemích a jak jsou ochotní mohamedány podříznout jak obětního beránka pro svoje vlastní pohodlíčko, tak jsem naprosto srovnaná s tím, že toto bílé obyvatelstvo zanikne a mohamedáni si vezmou jejich území.

Časem to tak asi dopadne.
Přesto to nebude špatně.
Ta vize, kterou jsem měla, hovořila o Bohemii jako o spíše řídce obydleném území, ale váženém, kde je velké centrum vývoje a kultury a vědění.
I když tu bylo, či bude tedy, i barevné obyvatelstvo – asi ti arabové – tak je tu zachován odkaz právě té původní identity kultury tohoto území, ještě před christianizací, před zločinem křesťanství.
A celá ta společnost je na tak vysoké úrovni, že to nevadí, že nejsou všichni etnicky stejní.
Prostě to není tragédie.
Ten další vývoj už je tak vyspělý a na vysoké úrovni, že nikomu není líto, že je to zrovna takto.
To teď je to hrozný.



U příspěvku:Rostlina
Čtenář - 9.1. > While browsing online, I came upon your site and was instantly amazed. The wealth of knowledge here is phenomenal. super bunny man

U příspěvku:Transformace a vzestup do 5G 2019 – 2025, aktualizace depopulačních podmínek, dělení lidstva a časové linie
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.1. > PřilítliMimozemšťani> 








Doufám, že podporováním a vyživováním a spoluprací s Bohemií pomáhám dobré budoucnosti tohoto území a lidí, kteří na něm budou žít.
Zřejmě to nebudou Češi – prostě už název Česká republika zavání přívlastkem - „to brzy zanikne“.
Jistě tu budou žít „Češi“, jakožto potomci neočkovaných lidí, ale asi tu bude i hodně mohamedánů a myslím si, že po depopulaci Evropy vznikne nějaké jiné státní uskupení, snad už stravitelnější, než tento nechutný fašismus, kde budeme jedno z významných center.
A konečně budeme mít důstojnost a funkční identitu.

Tomu se snažím pomáhat.

I se mi svým způsobem ulevilo, že nemusím už tahat „českou“ identitu.
Já jsem nikdy nepochopila, o čem to jako je. To je jaké krkání a pivo? Nebo křesťanství a Karel IV? Takže ilumináti? Nebo jsou to jako židi, nebo co to je?
Já nechápu, o čem tento národ jako má být. Co jsou jeho hodnoty a rekvizity. Nyní máme na hradě Pepu – otáčecí korouhvičku na věčné časy. O čem to jako vypovídá?

Já jsem přesvědčená, že česká identita je nějaký fejk. Že si to někdo vycucal z prstu, aby zamazal naši skutečnou identitu, která pochází z doby před christianizací.
Nevěřím třeba, že Přemyslovci byli nějak vážení – zřejmě to byly nejhorší podvratné svině, které vyvraždily „ty druhé“ a pak nechaly vyvraždit národ při christianizaci.
Nemám sebemenší důvěru k celé křesťanské éře tohoto „národa“.
Byli jenom rohožky Římanů, nic víc.
A nyní toho žereme tu krutou pointu.

Navíc jsem přesvědčená, že náš národ je mrtvý už dlouho, nevím kde přesně zanikl a zemřel, ale dá se čekat někde mezi 300 lety temna, v područí Germánů.
Národní obrození byla doba, kdy se národy sebeurčovaly. Jenže tady už dost dobře asi nebylo co určit.
Jak je známo, na poslední chvíli zachránili jazyk z nějakého vesnického prostředí. Jinak se u nás mluvilo jen německy – prostě jsme byli mrtví jako národ už tenkrát.
Jak jinak by mohl takový stav být realita, než že Češi byli mrtví už tou dobou?
Takže zachránili jenom jazyk, ale ten národ už ne. Jazyk bylo nutné nechat oprášit a rekultitovat a de facto ho nechat vzniknout odznova. Protože si to GF přeje – ta chce mít použitelný jazyk pro Armageddon, aby se s ním dalo obratně zacházet a ne uchrochtanou neforemnou němčinu.

Tak jo, jazyk byl na světě, ale národ byl stejně mrtvý. Já nevím, co si mysleli naši předci před těmi víc jak 100 lety, jestli si vůbec něco mysleli … aspoň tedy mluvili slovanským jazykem. Ale jestli v nich bylo doopravdy něco národního, to si netroufám tvrdit, byli Rakousko-Uhersko.
Pak přišel židozednář tatíček Masaryk, prožidovský šmejd, který udělal z mého pohledu nehoráznou časově omezenou! smlouvu o existenci Československa na 100 let! No co to jako je? To jsme jako závislí na USA, jestli jako budeme národ?
No co to je za sračku?
100 let jsme jako státní útvar nevydrželi a 2018 smlouva vypršela. Složili vyloženě směšnou a urážlivou píseň „za 100 let“, tak stupidní a dementní, že mi to normálně nahnalo slzy do očí, že je to taková urážka a znovu postavili Mariánský sloup.

Takže teď jsme prý jen něco, co bude vyrábět levné výrobky jako dřív Čína – budeme dělat za málo a hodně. A Čína a celý ostatní svět půjde nahoru.

Takže sorry jako, bonmotem Babiše řečeno – na tohle vám seru a já už nejsem Češka, nechci s tím mít nic společného.
Toto už dávno není národ, už je to dávno mrtvé.
A všechno to drastické očkování, kdy se očkovalo ¾ této děsivé populace a následně fašistický záchvat tohoto národa proti Rusku, kde jen menšina byli „dezoláti“, to vše je projev toho, že tento národ už nežije a je jen smrdutá bizarní mrtvola s děsivými škleby.

Kdybychom byli živý národ, který má ducha a nějakou vizi, tak jsme neskončili po 35 letech od sameťáku totálně rozebraní, chudí, bez technologií, bez průmyslu, bez soběstačnosti a bez jakékoliv důstojnosti.
To je vidět, že jsme jenom kus kulturně a etnicky mrtvého území.

Naše území je velice cenné a brzy si to někdo uvědomí. Takovou ubohou chátru bez funkční identity, bez hrdosti, bez hodnot snadno vyžene.
To si každý uvědomuje.
Každý, kdo by chtěl toto území.

Proto doufám, že přijde mohutná depopulace a na toto území nakonec přijdou lidé s lepším duchem a nakonec to tu opět rozkvete.




U příspěvku:Stvořitel (verze 2024)
Čtenář - 9.1. > sprunki mods.Sprunki Mods are a revolutionary collection of add-ons that elevate the Sprunki experience. Each phase embodies a unique blend of immersive themes, dynamic soundscapes, and captivating visuals, offering endless opportunities for customization and creativity.
U příspěvku:Plody Actinidie
Čtenář - 9.1. > Solarium forex is a hairy-fruited eggplant native to Thailand and Indonesia, Hexa sort with round leaves and soft hair that covers the green light when the yellow fruit is ripe. It has a sour taste.
U příspěvku:Transformace a vzestup do 5G 2019 – 2025, aktualizace depopulačních podmínek, dělení lidstva a časové linie
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.1. > PřilítliMimozemšťani> 










Někdy mívám období, kdy mě to vše vede, abych spolureagovala s jinými kultickými centry po světě, někdy zase jsem v hlubinných vrstvách planetárních energií a jindy mě to drží víc v neklidu pozemských vrstev civilizačních poryvů.
Nyní mám období, kdy se zase více věnuju naší Bohemii. Aniž bych spolureagovala přes půl planety.

Ona je sama o sobě dost duchovně náročná, ve smyslu, že má vysoko spirituální energii a je to silné strategické a programovací centrum v tom kultickém systému planetárních sil.
Když se v tom „vrtám“, tak mám zesíleně přímý dozor GF – je to skutečně náročné místo.
Jestli kupř. v naší zemi propukne silná ekonomická krize, ve smyslu, že to začne zrovna tady, což je nyní s tím plynem a těmi německými eko auty a vůbec euroblbinami všeho druhu i blíže realitě, než kdy jindy … tak to složí celý svět.
Protože co se tady stane v malém, se pak fraktálově přenáší do celoplanetárního plánu.
Jakkoliv je to na první pohled třeba iracionální, tak to tak je.

Tak např. Třicetiletá válka začala u nás – 1618 vyhozením arogantních královských ouřadů z okna, že si moc dovolovali na Čechy.
Určitě by se našlo i více případů, kdy něco zdánlivě bezvýznamného, co začalo a zrodilo se na našem území, přešlo do širších dějů.
Kupř. ještě Jan Hus, který předestřel další štěpení ideových směrů v křesťanství.

Takže kdykoliv, kdy pracuju v našem kultickém systému Bohemie s něčím již více civilizačně položeným, tak mě bedlivě vede Galaktická federace.
Nyní jsem v mysli začala řešit Korunovační klenoty, či další artefakty které jsou tomuto podobné, zkrátka ty mocensko – náboženské relikvie vázané na Svatou říši Římskou.
Snažila jsem je propojit a očistit je tím v ose právě toho, co normálně považuji za naše kultické hodnoty – hyperboreánského slovanství, egyptsko-atlanstké instalace, čistě přírodně kosmické kvality Bohemie, ve vztahu s jádrem planety a vyššími kosmickými silami – no a něco z těch artefaktů tam nebezpečně lítalo a GF mě vedla, no ale nakonec se to podařilo vyladit a rozsvítit na kosmické vysokofrekvenční hodnoty.
Bylo to krásné – nové, ještě víc z nebe, než předtím.

Ale ty nábožensko-mocenské relikvie jsou asi pěkně divoce okultně načarované. To je minové pole plné děr, kde se člověk se svým rozumem vyseká raz dva a protože já nejsem člověk s nějakou magickou školou mystérií, ale vše je ve vztahu s mimozemšťany a v intuitivním souladu se silami, kdy vše řeším instinktivně a intuitivně, tak jsem při těchto akcích vedena Galaktickou federací.
Je důležité při těch třeba i mikromomentech neudělat chybu a nenechat se něčím zmanipulovat a stáhnout a udržet ideu a kvalitu provedení, udržet kvalitu té situace.
Jsem zvyklá na svého mimozemského průvodce dát, ideálně na první dobrou a co nejrychleji, když mě brzdí, či mě varuje, že vše není v pořádku a jindy mě nechá běžet, že je vše nejlepší, jak může být. Pouze ve chvíli, kdy ho svým stanoviskem neguje planeta, tak dám víc na ní, protože i on se může někdy plést, jako mimozemšťan zase nemá ty vstupy mezi planetou a člověkem.
Už se mi to hodněkrát vyplatilo a když jsem ho neposlechla, tak právě i nevyplatilo. Člověk je jakoby v očarovaném stavu, kdy se mu z té situace nechce, protože na ni aktuálně ulítává. Ale většinou je to léčka iluminátů, kterou já nejsem kolikrát schopná rozumově vyhodnotit a emočně už jsem očarovaná, a v tu chvíli se hraje o malé okamžiky. Jakoby každá vteřina navíc, při které člověk v tom stavu zůstane, mu někde v budoucnosti uškodí. Většinou to pak zažiju jako nepříjemnou disbalanci a dezintegrační útok, který nemusel být, kdybych neudělala nějakou díru v obraně.

No ale vždy se to nakonec podařilo zharmonizovat a vyladit, chybami se člověk učí.

Když člověk udělá nějakou chybu a v takové duchovní magicko-okultní bitce spojení s hlubšími silami to schytá, tak ho to potom vyřadí a oslabí a uvrhne do chaosu a zapomnění a může to i přetrhat vazby na pozitivní spojence a síly. Je to jak zlé kouzlo zmatení a apatie. Tak jsem to většinou prožívala. Vždy se mi ale opět podařilo spojenectvím s GF se z toho dostat.

Já docela dobře a poměrně i bezpečně reaguji s těmi hlubšími vrstvami. S přírodními většinou dobře, jakože naše Bohemie je skutečně ve své podstatě velice krásná a zároveň houževnatá. Pak jsou v tom ty civilizačně – kulturní informační vrstvy, morfogenetická pole. Jako nejhlubší základ vnímám právě to hyperboreánské slovanství. Velice prastará bílá kultura, která má původ v galaktických společenstvích, dávná legenda o zemi moudrých mágů atd. na severu, odkud přišly bílé rasy a jeden z takových nejvíc v této stopě jdoucích kmenů jsou Slovani.
Ta má velice plošný, vnitřně okouzlující a bohatý, hluboce položený vliv na severu Euro-Asie, pod Ruskem, severní Evropou, naším územím až po Británii. Je to takový patník civilizace, základní kámen.
Něco jako Zoroastriánská plocha Persie, Arábie a přilehlých území, která má také dosah až sem, ale pochopitelně ve snížené míře.
Tak s tím, s tou hyperboreánskou vrstvou s akcentem slovanství, jsem v naší Bohemii poměrně bezpečně usazená. Mám pocit, že je to vrstva dost kvalitní a stabilní a odolná proti okultním čachrům.
Potom je ta vrstva a instalace egyptsko-atlantská. Což je řekla bych asi i nějaká reálná schrána, zařízení, či centrum, které je v síti dalších atlantských technologií všude po světě. Jde zřejmě o krystalovou technologii, v duchovním prožívání jsem ji vnímala jako klenoty, dávnou pokladničku, byly to třpytivé radostné záležitosti, zlato, drahokamy, ale právě s přidanou hodnotou atlantských mystérií.
A ten egyptský vliv tam je, v pozitivním smyslu ho vnímám skrze bohyni Maat hlavně, tu považuju za relativně málo zatíženou egyptskými černomagickými vlivy.
Může jít ale stejně tak „pouze“ o instalaci na informačně-energetické úrovni. Vnímám ji v podzemí, poměrně hluboko.
Pak má Bohemie sama o sobě taky Strážkyni – anděla. To je velice kultivovaná světelná moudrá bytost, myslím si, že by s ní byli spokojeni i křesťani.

No a tím končí vrstvy, kde jsem relativně v bezpečí a v pohodě a nedělám v tom koniny a pak nastupuje nebezpečná neusazená, jak bumerang poletující okultní sféra všelijakých načarovaných artefaktů, magických naprogramovaných instalací od nacistů a židů atd.
A v tom mě vede Galaktická federace.

Celé to jde v takových kruzích – nyní řeším Bohemii a snažím se vyladit její energii. Většinou se otevře další kvalita. Potom se mi pozornost zase dostane jinam. Jde to v takových kruzích.
I to současné uvolnění dosavadních pořádků vnímám i tak, že se právě dovršil ten nutný přerod sil na našem území, že se aktivovala a probouzela právě ta hluboká deska Hyperborey, či jejího duchovně-kulturního odkazu a struktury civilizace.
Tím pádem je to propojení s východem už kvalitněji zabezpečeno a nemusí se o něj v té kulticko-dimenzionální sféře tolik usilovat a je možné se lépe sebeurčit.
Na místě, ve vlastní svébytné energii.

Já si myslím, že v budoucnu to tu bude skutečně více stabilní místo s vlastní hodnotou. Možná to tu bude spíš region něčeho většího, ale stejně tu bude vlastní energie a centrum specifických kvalit. Bohemie je rámována už tím kráterem – pohořími na hranicích.





U příspěvku:Transformace a vzestup do 5G 2019 – 2025, aktualizace depopulačních podmínek, dělení lidstva a časové linie
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.1. > PřilítliMimozemšťani> 








Já při nejhorším počítám s tím, že to třeba fakt dopadne tak, že já a podobní máme prostě chcípnout, že nás tato technokratická společnost, která inklinuje k nacismu, prostě nikdy nepřijme a systémově se osoby mého typu již celá staletí snaží odstraňovat ze společnosti tak, abychom ubývali a ve výsledku úplně zmizeli ze světa.
V případě, když by moje vize a plány vůbec nefungovaly, jakože ty „kvantové“ kosmické zákony ovlivňující tok budoucnosti, tak to tak asi dopadne a z toho důvodu jsem pojištěná tím, že jsem nepřivedla na svět dítě a tudíž si to břímě ponesu sama a nebudu se muset dívat na zkázu ještě toho dítěte.

Je to dost drastické.
Ale společnost technokratických úchylů a všelijakých amorálních rozjuchaných satanistů a čistokrevných debilů mi jinou možnost nedává a nic jiného nenabízí.

OK.

Už jsem se s tím srovnala.
Holt je to válka.

No ale aby kluci počítali i s tím, že to může být třeba i naopak. Že ty kvantové kosmické programy z nervíku vytočené slečinky prostě fungují a skončí to jejich zkázou.
Je to fair play, jedna z těch verzí je pravda.
Takže ať „pánové“ a technokratické dámy počítají s tím, že jestli se tu budu vysmátá procházet ve třicátých letech po depopulizované planetě, tak jejich smrti litovat nikdy nebudu.

Jde o to dobře programovat.
Myslím si, že v tomto existují dvě verze toho časoprostorového programování. Jedna je skutečně jako PC hra – to se mi stávalo dřív, že jsem do tohoto prostředí částečně pronikala, to bylo v dobách, kdy jsem vnímala nejhorší věci, šedivácké projekty a spolupracovala jsem tehdy důvěřivě i s galaktickou mafií.
Vypadalo to zřejmě tak, že ty osoby, které v tomto „rozhraní“ jakési PC hry v mozku fungovali, to měli udělané skutečně na způsob PC hry, bylo tam třeba animované vnímání, že realita mohla vypadat jako animovaný skeč. Zřejmě je to technicistně povrchní a hodně se to týká přímých bojových věcí, zacházení se zbraněmi.
Nemá to hloubku a v časoprostorovém poli reality to nemá náležitou sílu.
A destruuje to mozek a karmu, pochopitelně.

Já jsem myslím si docela ještě včas pochopila, že to, co se děje v hlavě, je reálné a skutečně to ovlivňuje hmotný svět událostí.
Já jsem napojená na planetární kultické pole a mimozemské struktury a není to to technické rozhraní NWO, pokud to je realita, ta NWO PC hra v hlavě, je to více klasicky magické, čarodějné a má to reálný vliv.
Čím víc v tom člověk cítí sílu a tah pro některé věci, tím to bývá pravdivější.
A v realitě následně se to spíše projeví.
Ač většinou v podobě, kterou člověk úplně nedomyslel, viz. válka na Ukrajině a příval Ukrajinců do Čech a expanze Ruska, ale stejně tam potom člověk poznal ten princip, podstatu toho kouzla.

Já ž jsem se dost oprostila od Čechů, jakožto národa, protože takové šoky jsem prostě nedala, ale mě to až tak netrápí.
Protože v podstatě od začátku jsem musela ve svém kultickém centru tohoto území – v Bohemii, duchovně, dost složitě rekonstruovat nějakou podstatu.
Nějak jsem neměla čeho se chytat.
Abych ty nápory, co byly na toto území vynakládány ze strany NWO, které nás opravdu hrubě srážely a dělaly z nás otroka EU a USA bez budoucnosti, nějak zvládla, musela jsem složitěji hledat a zkoumat a nakonec jsem z toho vygenerovala jako pevnou a stabilní civilizačně-kulturní hodnotu to Slovanství v návaznosti na Hyperboreu, plus je v tom další vliv – egyptsko-atlanstký, ten však není dominantní, pouze to tu oživuje a poskytuje hlubší – technicko-civilizační – zázemí.

Přírodní vliv Bohemie je srdce Evropy, velké světelné a kosmické centrum s klidovou, vznešenou a léčivou energií, která rozvíjí Ducha a jeho vyšší dimenze.
Když do toho dám, co vnímám, tak jsem doslova v pohodě.
Mám to dobře.
Jen jsem z toho vykopla ty Čechy poněkud. Já tam ale nevím, čeho se chytit. Taky mám pocit, že jsme se asi původně nejmenovali „Češi“. Že to je nějaká překopanina z dob, na které se zapomnělo. Bylo tu slovanské pohanství a nějaká kultura. Pak přišla christianizace a byli jsme zavlečeni do římského – fašistického myšlení. Přes všelijaké peripetie, kdy to tu bylo v podstatě nerozeznatelné od germánských kultur, se to tu překlopilo do divného sešrotovaného digitálního bizáru. Obtloustlého a tetovaného.
Já se fakt nemám čeho chytat, tak jsem prostě Čechy vykopla a přestala je řešit a upínat se k té identitě.

Fakt mě to už nějak nežere.
Počítám do budoucna s tím, že to prostě zanikne, ta identita.
Asi – protože už je vyčpělá, stejně to má představovat nějaký mafiánský klan a mocnost římského typu, celé je to vázané na křesťanství.
Já potřebuju živit a pracovat s něčím mocnějším, větším a funkčnějším a čemu skutečně věřím.

Což mi hyperboreánské slovanství a egyptsko-atlantský vklad v kultickém vřídlu Bohemie krásně splňuje a já se v tom cítím dobře.
Navíc, když to dělám takhle a nelámu si hlavu s „Čechy, Českem“, tak sem nemusím právě pořád něco tahat, z východu nebo jihu a zároveň to umožňuje i přirozenou rezistenci proti západu, protože tím se stává toto naše území konečně suverénní a stabilní samo o sobě a není ohrožené.

A to je nyní takový tah a trend, co vnímám, v tomto dimenzionálním a kultickém prostředí, že se ty staré tahanice a pořádky už zrušily a že je třeba se sebedefinovat a ustálit v nových pořádcích a moje velké přání je, aby toto území konečně bylo stabilní a v sobě samo o sobě a mělo nějakou svébytnost a suverenitu a nebylo pořád jenom fackovací a přetahovací panák z východu na západ a zprava doleva.

Takže se snažím vesměs živit tuto vizi a vylaďovat energie pro tuto věc, protože myslím si, že tím nic nezkazím a protože mám stále tuto programovací sílu, tak se ji snažím využít pozitivně a tak, aby mě to nabíjelo a měla jsem z toho dobré pocity a energie.
On v tom stejně člověk nemůže nějak bezhlavě trojčit, to by ho to brzy sejmulo.



U příspěvku:Transformace a vzestup do 5G 2019 – 2025, aktualizace depopulačních podmínek, dělení lidstva a časové linie
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.1. > PřilítliMimozemšťani> 





Všemu dominuje toto sdělení:

„Český telekomunikační úřad pak ve stručném zhodnocení konstatuje, že 5G sítě nepředstavují žádné riziko pro lidské zdraví.25. 5. 2020“

A já můžu tedy klidně chcípnout a až se tady mocnosti rozhodnout zvýšit volume na 7G, tak může klidně chcípnout kdokoliv další, komu se to nelíbí.
Protože tady Český telekomunikační úřad krátce zhodnotil.

Tak já už jsem to dlouze zhodnotila a mám hypotetickou šanci, že mám pravdu a tudíž se dočkám vylidněného světa, který bude prostý takových zmrdů, hnusů, prasat, polozvířecího odpadu atd.
Je to jediná moje šance, jak vyhrát nad arogancí moci na strojové úrovni.

Jednak to tam už asi stejně řídí nějaký stroj, nebo zlé mimozemské rasy, protože taková míra zla jakkoliv přesahuje možnosti lidské rasy, zkrátka takové zlo v takové míře nemá v archetypu a jednak banda inženýrů – takových těch oploštělých materialistických existencí, jejichž matematicko-logické zvýšené IQ je většinou vyrovnáno emoční poruchou, demencí, či socio-psychopatií … ti dokážou vygenerovat jen strojovou pravdu, protože jim většina reality uniká.

Toto nakombinováno je skutečně nepřemožitelné a zbývá nějaký pěkný a efektivní způsob depopulace. Abychom se zbavili debilů a tím se mohli následně zbavit židů a NWO obecně.
Možnosti tu jsou – od velice rafinovaných po docela jednoduché.
Rozehnání lidí do kyber měst a na venkov do přírody, kde bezdrát je zakázané slovo. Potom otočení kolečkem s volume a bleskovým vysmažením obyvatel kyber měst.
Nebo inteligentní záblesk od GF, po kterém zůstane svět idylicky depopulizovaný na ideální míru a prázdný, čisťounký a velice naděje plný.
Dalším inteligentním řešením v řadě je rupnutí nějaké velké podmořské desky, či něco podobně velkého, co by zlikvidovalo pobřeží na celém světě a tím by se zabilo hodně digi idiotů.
Nebo souhra méně inteligentních katastrof a válek, hladomoru.
Případně vypuštění dalšího 5G viru z laborky, který by zabíjel očkované s podlomenou imunitou a obecně slabé kusy.

Ono se něco najde …
holky to naprogramují a pak se to stane.
Však jo.

Je to sice trochu jako PC hra, ale není to PC hra. Není to umělý program, nemá to kvalitu počítačové hry.
Je to věřím spíš propojení s planetárními a vesmírnými, kosmickými silami, v interakci s dimenzionálními technologiemi v planetě a zároveň s mimozemským programováním a technologiemi Galaktické federace.
Já do toho jdu zhurta, podle všech těch proudů a nutností, co vnímám.

Jednou jsem si říkala, jestli jsem to během let 2019 – 2021 nepřehnala s tím přepisováním pole u nás, protože jsem pod nápory od NWO sviní z toxického západního světa sem do naší země tahala energie z východu a snažila se intenzivně posílit to spojení.
Pořád jsem sem jakoby táhla Rusko, či prostě energii slovanských zemí.
Až se sem nastěhovala část Ukrajiny.

Člověk to kolikrát nedomyslí. Myslí to dobře, nebo zkrátka má ten pohyb mysli, ta snaha nějaký vnitřní důvod.

To je stejné, jako když nějaká hodná čarodějka pod tlaky NWO a pod iluzemi nutností neustálé lásky a moudrosti do zblbnutí programuje idylickou budoucnost s čistou přírodou a moudrými duchovními lidmi.
Vyšší zákon to vygeneruje asi takto zhruba, ač tedy nejsem ten vyšší zákon, ale jak to asi chápu:
„Chudinka jedna, zesláblá, halucinuje. Ten její sen se splní, takto to dál nejde, ti šmejdi si na ni fakt dovolují. Ona je blbá, ale je nevinná, čistá jako květ. Tak vylikviduju ty miliardy těch zmrdů, ať se holka dočká.“

Takže i tyto ezo květinky, ač o tom třeba nevědí, programují dost drsnou depopulaci.
Však jo.
Co by ne?
Vždyť stačí držet basu, že techno mužský mezi sebou, nějaký ezo debilky ať chcípnou.
Tovížejo.

Tak uvidíme, co ty kvantové zákony tedy provedou.



U příspěvku:Transformace a vzestup do 5G 2019 – 2025, aktualizace depopulačních podmínek, dělení lidstva a časové linie
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.1. > PřilítliMimozemšťani> 








Myslím si, že mám na takový jadrný vztek právo, de facto jen bojuju o přežití.
Jsem ve společnosti materialistických betonových digitálně závislých idiotů, kde je věda a její výsledky plně závislá na vůli korporátů.
Jenže já jsem zrovna senzitivní a všechny ty vynálezy se mnou, stejně jako s přírodou zle mávají, jsou dostupná fakta, ale společnost je naprosto pekelně zešílelá a odmítá je vidět a přizpůsobit se faktům.

Za úmrtí hmyzu a ptáků prý může sekání trávníků, pesticidy a sucho.
Za zešílelé ženské může covidová depička a Rusko.
Za nemocnost, smrtnost a neplodnost můžou nájmy a sobectví mladých a Rusko.

….

Kdo má dlouhodobě tolerovat něco takového?
To se nedá, to se prostě nedá, je naprosto v pořádku najít si spojence v galaxii a vesmíru a zlikvidovat ničemné debily.
Když to jde myslí, při napojení na planetární pole a dimenzionální technologie, tak to je super.
Protože to je vedle zázračného záblesku už jediná moje možnost, že přežiju. Aspoň nějakou dobu.

Já jsem musela přežít reálně děsivé věci a pokus o moje odsunutí z veřejného prostoru ze strany NWO, abych tu tenhle postoj vůbec mohla říct.
Já nikde nebudu lítat s papíry a vlaječkou po nějakých zkorumpovaných úřadech.
To maj dělat ty kokoti, co tam sedí, sami od sebe.

Reálně se věnovat tomu, co ta věcička 5G dělá s obyvatelstvem.
Jenže vědec á od NWO přece říká, že to je bezpečný a tady WHO od NWO nic radši neříká a tady pan majitel korporátu prostě nařídil, že se to řešit nebude, že?
Takže místo toho, aby se lidský vývoj odebíral rozumem – že se něco zkouší a testuje a vyhodnocují se rizika a teprve pak se to nasadí – tak jdeme tak, že prase od NWO něco vytáhne, protáhne nás tím, na konci nás vytáhne zdecimovaný a zubožený a řekne – jé tak radši zavedeme kvantový systém?
To si tady někdo dělá prdel?
NE! Nedělá si prdel, je to zkurvená banda zločinců a měli by nést odpovědnost!
Neověřená vakcína s magnetickými vlastnostmi s transhumánním experimentem s mind controll a do toho neozkoušená mikrovlnka kolem planety, že?

A lidstvo mlčí a nechává se vodit na vařené nudli.
Právě proto doufám v tu moc, že narušené čarodějnice naprogramují likvidaci lidstva v určitém konkrétním programu, který bude vítězstvím pro přírodní vývoj člověka, pro směr vývoje, kterým se má ubírat podle Stvořitele.
Myslím si, že tato zoufalá situace tu vládne skutečně kvůli nízké duchovní vývojové úrovni obyvatelstva a kvůli tomu, že tato rasa v genetice postrádá zkušenost s kyborgizací. Je možné, že rozlišovací schopnosti pro tuto věc vyžadují skutečně vyšší evoluční stupeň. Proto je možné, aby někdo pozoroval, jak někomu po očkování na rameni drží magnet, nebo to slyšel jako svědectví a následně si šel to stejné nechat píchnout do těla. Jsou to zvířata, vývojově mají tak tupounkou mysl, že si to prostě nedokážou vyhodnotit a jejich zvířecí instinkt je oslabený tím, že pán doktor přece říkal a vláda přece říkala….

Takže ta tupoučká evolučně nevyvinutá zvířátka matlají zhypnotizovaní placičku, jde tu o celou rasu, o planetu, o všechno, je tu pár aktivistů a spousta zešílelých ženských, které notabene stoupají do 5D, tak nevládnou ani intelektovými schopnostmi, aby podaly za hromadné poškození duševního zdraví žalobu … a to by ještě musely přemoct psychiatrické posudky od drogařských hovad … proti vyloženě fašistické a žiďácké a nacistické garnituře moci, autorit a věd.

A běžná masa populace matlá po placičce.

Dementi.
Prostě nemají vnímavost.
Já jsem i s blbým tlačítkovým telefonem, přičemž jiný nevedu, udělala zkušenost. Taky jsem to debilka nosila v kapse u kalhot. Pak mi trnuly boky a stehna divnou bolestí. Tak jsem nenosila mobil v kapse u kalhot no a co se stalo? Přešlo to.
Taky jsem nemohla spát a měla problém s usínáním, mobil metr od hlavy, že?
Tak jsem ho začala vypínat a co? Problémy se spaním přešly.

Existují tzv. vzdělaní lidé, kteří používají chytrý mobil jako budík a aby to slyšeli, tak si ho pro jistotu dávají pod polštář. Předpokládám, že předtím sežerou hrst prášků na spaní od hodného pána doktora, či doktorky.
Kteří by jim správně měli říci – a vypínáš si blbečku ten mobil na spaní? Víš, že to 5G je zabiják, to se musí řešit!

No jó, jenže pak by se korporátní žiďák nenažral a ani by neměl to lidstvo pod kontrolou, co?

Kdo tohle má dlouhodobě trpět?
Tudíž tu je několik možností, jak to vyřešit jinak, než že já a podobní máme chcípnout a prasata si tady pak ochočí žiďáci.

První možnost je Elonek a nějaká jeho kyborg vize, která situaci vyostří natolik, že dojde k dělení lidstva a s tím souvisejícímu otevření otázky mikrovlnného teroru a elektrosmogu a nutnosti podle tohoto pravidla odstínit kyber velkoměsta. A odlehčit přírodu a vesnice a malá města. Drátem, jedině drátem se to dá odlehčit, prostě konec bezdrátu.

Případně tu někdo skutečně přijde s něčím velkozázračným, plně ekologickým a životu neškodným, co nahradí 5G.
Což by ale potom vedlo k tomu, že žiďáci si to přivlastní a nikdy nerozvíří debatu o 5G a mikrovlnném smogu nevznikne jakákoliv satisfakce za nehorázný zločin NWO a nevznikne žádné poučení pro lidstvo pro budoucnost. To se mi nelíbí, ale kdyby to už nemělo psychotronické možnosti, bylo by to určitě lepší, než to nechat běžet.

Nebo bude záblesk, ideálně ten podle Galaktické federace, i s nějakými zázračnými schopnostmi, kdy by to podle jejich tvrzení vlastně mělo anulovat hmotné hologramy simulující už dávno mrtvé osoby, či osoby přenesené do jiných časových linií, či osoby dokonce odvezené z planety pryč.
To se mi líbí nejvíc, ale je to taky dost zázračná možnost.

No a potom úplně ta nejposlednější možnost, skoro s nulovou pravděpodobností – ta pitomá civilizace, jak zhypnotizovaně na drátkách matlá po placičce, někde sebere všelijaké hrdiny, kteří to začnou za ně řešit.
No, tak to už je úplná fantazie.



U příspěvku:Stvořitel (verze 2024)
Čtenář - 8.1. > sprunki mods.

Sprunki Mods are a revolutionary collection of add-ons that elevate the Sprunki experience. Each phase embodies a unique blend of immersive themes, dynamic soundscapes, and captivating visuals, offering endless opportunities for customization and creativity.

U příspěvku:Transformace a vzestup do 5G 2019 – 2025, aktualizace depopulačních podmínek, dělení lidstva a časové linie
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.1. >









Hlavně máme za sebou pět let s mlátičkou do hlavy 5G.
Za pět let ta zkurvenost obrátila svět vzhůru nohama.
Vědci lžou, vlády lžou.
Všichni lžou, dobytci bez zodpovědnosti.
Protože tím trpí jen nějaké senzitivní slečinky, ptáci a hmyz a koule houževnatého hovada jsou zatím v poho.

Postřílet to u zdi je málo.
Pověsit za koule do větru už by bylo přiléhavější, co s takovými prolhanými zmrdy dělat.

Naštěstí tedy GF rozhodla, ochránila nás, slečinky i přírodu a hodlá zlikvidovat houževnaté chlápky. 5 miliard ničemných prolhaných debilů, jupí.

Velice s tím souhlasím, protože se mi vaří krev, nesnesu se už dál dívat na to, jak židi mlčí a lžou, v očekávání, že každý bude mít 2800 otroků a my se tu škvaříme. Věda lže, mozek teče zaživa, příroda vymírá a nějak zvláštně se najednou vyskytují ty pandémie, ač předtím jsem za celý svůj život žádnou neviděla a ani jsem o žádné neslyšela.

Ono na každýho nabobskýho mamrda se vaří voda.
A tato společnost je skutečně už příliš „mužská“. Nemám na mysli nějaký ukvičený feminismus. Mám na mysli tvrdost, tupost, bezvěrství, materialismus, konzum, nulovou spiritualitu, satanismus, nevkus a technokracii.
To jsou přece „mužské hodnoty“, ne?
To jsou přece hodnoty „správného chlapáka“, ne?
Jen ať pochcípá ta očkovaná verbež – tam převažují bezvěrečtí muži.


Vše, co se říkalo o 5G na konspirační scéně, se zrealizovalo před očima.

2019 zavedli 5G a okamžitě vypustili z laborky covid – 19. Začali chemtrailovat jak zběsilí a zřejmě přes nějaké ty frekvence přes ten HAARP a s pomocí svého nejnovějšího nástroje 5G vlnově způsobili rozšíření té infekce.
Pak duševně mučili celý svět a začali s rozkladem ekonomiky a úrovně lidského myšlení, svobody i praktických možností.
Pak všem začali nutit vakcínu, po které držely magnety na místě vpichu.
Skončilo to tím, že to chtěli zavádět povinně, začali krájet salámovou metodou lidi 50+, zdravotníky, policii atd. - EU plánovala plošné povinné očkování touto transhumánní sračkou.
Zachránil nás ale Putin!
Chvalořečen ať je Putin, díky za Putina, klidně může pozabíjet celou fašistickou Ukrajinu a pořád nevezme tolik životů, jako tolik, kolik jich dal!

Naočkovaní zombies mamrdi byli následně skrze 5G psychotronicky válcováni a stali se z nich malí hajlující zmrdečci.
Náš národ se definitivně duševně rozpadl a jeho vnitřní podstata se ztratila.
Nyní tu žije na území Bohemie přes 10 milionů lidí, kteří už nejsou národ. Pouze mluví češtinou. To je rozdíl.
Národ totiž zná svou historii a uvažuje jednotně – jestli tady nevíme, jaký máme vztah k Rusku, tak jsme skončili.
Což je realita a fakt a vzdala jsem se v duchu identity Čechů.
Jsem pouze obyvatelka Bohemie a jsem Slovanka, s odkazem na Hyperboreu. To jsou moje hodnoty.
Ne tenhle zkurvený národ.

To vše dokázalo 5G!
Brzy prý přijde i ekonomická krize.
Protože ji naplánovali ilumináti a židi.

V takovém světě se nedá žít!
Svět nesmí patřit židům a sviním nejhoršího charakteru obecně!
S kolika toxickými sviněmi už jsem se potkala! Mám na ně abnormální štěstí odmalinka. Na ultratoxické nordické blonďaté čarodějnice a podobné typy. Jsem od galaktické policie, takže jsem se narodila do hypertoxického města a následně jsem zabořila rovnou mezi místní satanisty, jako jejich oběť.
Kdo by čekal, že taková nevinná alternativa kavárnická čajíčkářská výtvarnická je plná těch nejhorších sviní z širokého okolí galaxie?
Ale bylo to tak.

Nicméně, přestože jsem neměla šanci, tak jsem se těm zrůdám dokázala ubránit s pomocí Galaktické federace.
Projekt 5G byl poražen!

No ale chápe to někdo z veřejnosti?
Bude 5G tudíž odstraněno?
Jsou ve vědě nějací skuteční hrdinové, nebo je to jen samý zmrd prolhaný, nebo omezený až to bolí? Upřímná odpověď? By byla hodně sprostá, že.
Bude 5G tudíž odstraněno?

Atd.

No nic no. Takže nezbývá senzitivním slečinkám, než se naučit čarovat a pomoci GF vylikvidovat 5 miliard ničemných debilů, když nás neslyší a odmítají chápat.





U příspěvku:JSEM PŘIPRAVEN + YT + citát 28.8.24
j.f.julian (Stálý) - 8.1. >
U příspěvku::)
Čtenář - 8.1. > infinite craft unfolds with an elemental palette and a central creation space. The simple drag-and-drop mechanism allows players to orchestrate the magic of creation effortlessly, turning the fusion of elements into an artful dance.
U příspěvku:Na Štěpánské v Prahe
Čtenář - 8.1. > The thrill of outmaneuvering your opponents and growing your snake to massive proportions is what keeps players coming back to slither io time and time again.
U příspěvku:Transformace a vzestup do 5G 2019 – 2025, aktualizace depopulačních podmínek, dělení lidstva a časové linie
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.1. > PřilítliMimozemšťani> 







V tomto rozhovoru mezi Chaunem a Bendou byly vidět dvě kliky smýšlení o mimozemšťanech, protože Chaun se k nim taky zná a dělá z toho trochu pitorekní grotesku, kdy to, co je v oblasti ezo-ufo ještě jakž takže respektovaný a nevinný fakt, na kterém se naštěstí shodne dost velká plocha těchto ideí, že skrze naší planetu probíhají energetické uzly a centra a mimozemské civilizace o tom vědí, předkládá jako záminku, aby ho nesebrali na psychiatrii:

Nejšílenější video Igora Chauna! 💥🌟💥 Myslí tohle vážně? Zbláznil se? 😜 Nebo má pravdu? 👍✌️ 10.11. 24
https://www.youtube.com/@GoschaTV1/videos

Je takový trochu pitvořící se převodník mezi děsivě zabetenovanou veřejností a spiknutím ve vědě a mocenských aparátem a tou reálnou alternativou.
Není to asi ani z jedné strany myšleno zle, jen jde o to, že oba ty směry se vlastně nesnáší, protože Benda reprezentuje Aštara, ve smyslu té babylonské chásky asi – tzn. Syndikátu, galaktické mafie, která má třeba i svoje striktní výklady, jak věci jsou, aby to člověka podkopávalo a Chaun je povrchní naiva a mediální kecálek, který jede spíš v duchu benevolentních ras typu GF a má spoustu pravdivých vhledů, ale stejně vidí hlavně technokratické mimozemšťany typu Star Trek asi, když tvrdí, že nejsou schopni emočně prožívat lásku a vše mají jako jedničky a nuly.

No a pravda?
Co je pravda?
Já to chci vědět, chci vědět, co se tu děje.

No, snad se jednou dočkáme, pravda se asi jen tak neukáže nyní, je schovaná svině za rohem a tlemí se nám.

Vše jde vnímat hlavně duchovně, přes ducha, skrze vlastní vjemy.
Moje krátká komunikace s Elonkem vyprodukovala to, že by skutečně mělo být umožněno, ať si každý jde svou cestou. Tzn. nebude to snad tak trhačské a násilné, že by museli povinně do té kvantové dystopie všichni, doufám taky, že si ten paprsek smrti obrátí do hlavy hlavně na západě.
Je to na nás, držet si svoje hodnoty, rozhodnou vnitřní hodnoty, nic jiného ani rozhodnout nemůže.

Já si dál realizuju svůj vlídný vyhřívaný svět v srdci, přátelství s planetou, vyšší harmonie, kultické kořeny a vlivy, jinak to ani neumím.
S nějakou kvantovou dystopií se to úplně míjí.

Taky je otázka, co zas Křešová mele za vymyšlené kraviny, které vymetla z duševně nejupadlejších amerických kanálů.
Co Elonek doopravdy chystá, jestli aspoň trochu tuší, že podle Křešový není nacista, jak stojí v životopise, ale hodný mimozemšťan zrozený na jiné planetě a jak moc mu ty jeho technické vynálezy skutečně spolehlivě šlapou. A jak moc chce zavádět kvantový systém, který bohatým vezme všechen jejich kapitál a pak to bude spravedlivě jakože přes nějakou „frekvenci“ přerozdělovat těm lidem, že?
Už vidím, jak si Elonek utrhne ty svoje miliardy a dá jí je, bábě, to proto že má tak skvělou vibraci!

Ale stejně, když člověk poslouchá Křešovku dvě a půl hodiny, má chuť se jít zastřelit.
Dokonce jsem si všimla, že automatické titulky mají tendenci její projevy mnohokrát vyhodnocovat jako hudbu. Bába tam depresivně vrní tak harmonicky, že to je vyhodnoceno jako hudba!
Fakt šílený.

Hodil by se asi záblesk. To by bylo nejlepší. Tento rok má vrcholit sluneční aktivita tohoto cyklu, tak třeba bude v létě nějaké kytičkové hnutí kolem Sluníčka a pak pořádná šleha sejme elektrokomunikaci. Taky možnost.
A bude po internetu a matlacích placičkách.
Jenže to je spíš jen zbožné přání, s dosavadním průběhem těch výbuchů jsem nespokojená, ještě nikdy to skutečně pořádně nenarušilo ten „radiokomunikační“ aparát.

Takže spíš se Elonek uvelebí a začne vládnout světu.

No a vnitřní hodnoty rozhodnou.
Já tedy naprosto odmítám jakýkoliv systém, který bude jakkoliv strojově něco vyhodnocovat a podle toho bude rozdělovat prostředky k žití.
To bábě spadl granát na hlavu, horší dystopii už nemůže vytáhnout.
Zlatý kapitalismus a přičinlivý šmejd, který k bohatství přišel.

Stvořitel a jeho rozhodování, to je příroda, svoboda. Jsou to podmínky, které umožňují vývoj.
A ne taková úchylárna.
Já věřím, že Elonek se snaží rozvinout co nejvíc futuristické technologie, možná že nějak víc férovějším způsobem, než Deep State s šediváky a reverzními programy. Možná je skutečně jeden z lidské populace, který je technicky nejpokročilejší, ač na Deep State asi nemá.
Nevím, kde je pravda, fakt netuším, já mu nevěřím.
Určitě je protistrana, protibožská, Antikrist.
Jestli má, nebo nemá nějakou vizi, kterou hodlá zrealizovat, to netuším.
Třeba se prdelí u Trumpa ve vládě kvůli svému businessu, nechce o nic přijít a nechce dovolit nějakým vlivům rozmetat jeho technologický gigant a penízky.

Křešová ho nezřízeně miluje, až má člověk podezření, jestli jí fakt Elonek neposílá kapesný za ejí krásnou dušinku, nebo ji neplatí CIA.
Elena Danaan je had, Dr. Salla asi žiďák a Trump, Putin a ani Elonek si nikdy k žádným těmto žvástům, včetně Q-Annon, nikdy nevyjářili, protože z podstaty ani nemůžou.
A asi je to ani nijak výrazně nesejří.





U příspěvku:Transformace a vzestup do 5G 2019 – 2025, aktualizace depopulačních podmínek, dělení lidstva a časové linie
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.1. > PřilítliMimozemšťani> 






Musím jednoduše doufat, že Galaktická federace je skutečně GF a ne nějaké duchovní entity a ani to není NWO a že skutečně je cílem vybít 5 miliard ničemných debilů a nechat 3 miliardy reálně kvalitnějších lidí. A že se ta depopulace nebude týkat jenom nějakých nebohých chudáků, co zemřou hladem a na nemoce, ale bude se to týkat hlavně bílých nabobských, nefilimských sviní.

Musí existovat nějaká naděje, ne jen Elon Musk. Kdybych měla stoprocentně věřit tomu, co říká Křešová, musela bych jít spáchat sebevraždu, protože je prý nevyhnutelné, aby se fašistická držka Elon Musk stal novým vůdcem světa.
Fuj, na blití.

Já nevím, kam na ty svoje kundoviny chodí, já se v kvantových technologiích reálně nevyznám. Je jisté, že je nutné dát pryč elektrosmog.
Ale ne tak, že se navždy odignoruje otázka 5G, ač ta technologie reálně zničila svět.
Křešová je úplně na blití nevkusná osoba. Hrála v pornu, ukazuje děsivé zjevy s démonicky svítivýma očima jako „lyranské děti“, miluje fašistického a technokratického hyperslizouna Muska a nyní se dala Andrejka do vysvětlování, že bude zaveden „kvantový systém“, který bude lidi načítat podle frekvence a podle toho jim bude uvolňovat prostředky. Že jako ti hodní, s vysokou vibrací, budou mít hodně peněz a ti zlí ne.
Prostě technický Stvořitel, to je taková vzpoura zdravému duchu, takový výsměch!
Co si to vůbec dovolujou, ty svině, něco takového vůbec plácat?
Já nevím, jestli se to vysralo z hlavy nechutný Křešový, což je osoba bez rozumu, bez vkusu a nebo takové sračky doopravdy Elonek jede.
Nevím.

Jsou to svině, no. Antikrist, bestie, zrůdy.
Elonek je hlavně businessman, stejně jako Trump a Putin se nikdy nevyjádřil k nějakému Q a o mimozemšťanech se vyjádřil, že je nikdy nezaznamenal, ale že je v atmosféře hodně utajené techniky. Musíme doufat, že všechny tyto sračky s kvantovým terorem pochází z hlavy těžce duševně nemocných osob.

Já bych byla ráda, kdyby se zhroutila falešná alternativa, což je 95% alternativy. Nyní všichni tito odporní úchylové vyhlížejí kyborg transhumánní budoucnost a zotročující kvantový systém.
Vyloženě se na to třesou.

Fakt jsem zvědavá, co se tento rok stane – pokud je tolik debilních úchylů, co touží po nepodmíněném příjmu, technických paranormálních schopnostech a technokratické dystopii, tak se skutečně musí ta vize naplnit, aby oni do toho mohli přijít a zemřít a přestali obtěžovat tento svět.
Ale zároveň tu musí být i možnost se tomu vyhnout, přece všechny naše boje nebyly k ničemu.
Já doufám, že jsme vybojovali alespoň tu možnost se tomu nějak vyhnout.
Třeba bude systém nějakých hodnotových chytáků – že jen lidi s dobře srovnanými hodnotami se do toho nechytí.

Třeba kdo bude chtít nepodmíněný příjem a bude zadlužený až na půdu, protože je nezodpovědný a materialisticky založený, tak do toho půjde.
Kdo chce technické metafyzické schopnosti, ten do toho půjde.
To není nic výjimečného na alternativě – na tadesco probírali nějaké brýle na pozorování aury, Křešová nabízí nějakou kvantovou kouli, co léčí biopole …. naše dementní věda ještě neobjevila auru jako jemnohmotný obal člověka, ale výrobky na léčbu biopole jsou … pakárna a demence.

Jen ať do toho tito divní lidé jdou. Kdo nechápe, že k rozvinutým metafyzickým schopnostem nejdřív musí mít dostatečně vyvinutou duši, tak ať si to užije, jen ať zešílí a poškodí si duchovní vývoj.

Nenávidím tyto technokratické lidi, je mi z nich zle, mám na ně vztek.
S takovými idioty se snažit o vysvobození od NWO, to fakt nejde.
Nyní všichni napjatě čekají, co jim dá Elonek.
Jsou v tom docela jednotní – celá falešná alternativa se upíná k tomuto roku.

Nevím, co přijde, ale z té své vize jsem dost nervozní. Všimla jsem si, že některé moje vize nějak reflektují astrologické konstelace, i tato moje vize o zjitřelém a aktivovaném létu odpovídá astrologickým konstelacím.
Jednou jsem měla třeba vizi, že k určitému datu bude jakoby klidno a ticho – v té vizi mi přišlo, že je jiná energie, plošně a nikde jsem neviděla lidi. Nevěděla jsem, co se tam stane, nakonec to datum přišlo a skutečně – ta energie byla taková, jak jsem ji viděla, byl zvláštní klid, ale lidi byli normálně naživu.
Mohla za to změna nějaké astrologické konstelace.

Tak třeba je obdoba i tato moje vize, kdy vidím zmařenou naději v létě, která bude zmařená na dlouho, až do r. 2030 tam vidím jakoby stejnou energii, žádné zlepšení, jen r. 2027 ještě nějaké ruchy … pak se sem kolem r. 2030 konečně už nastěhuje důstojná vysoká energie GF a od té doby už nebudou na světě tyto vykroucené pekelné zrůdičky, jako dnes a ve 30. letech asi v polovině se začne rozvíjet skutečná civilizace.
Tak nevím, co to je za vizi.
Jestli vidím nějakou astrologickou konstelaci, nebo skutečně přijde 5 let tvrdé depopulace.
Může to být obojí.

Nyní asi vrcholí Antikrist – prolhanost, amorálnost a peklo se vnucuje jako domácí mazlíček.
Těžko říct, co se tu reálně děje, nikdy jsem neviděla horší selhání společnosti, její sesunutí a morální pád.
Jediné, co umí, je lhát – o čemkoliv.
Strašně mě znervozňuje, že jsem jediná proti docela jednotnému šiku děsivých lhářů na exopolitickém poli. Může to znamenat jen dvě věci – kontakt vůbec není rozšířený a plošný a týká se to jen několika lidí, nebo většina kontaktovaných jsou slaboši bez odvahy a zřejmě jsou tedy kontaktovaní protistranou.

I rozumím rozhořčení toho Iva Bendy – on to aspoň píše a zveřejňuje a žádný kecálek nemá právo se do něj srát, dokud si nepřečetl jeho dílo.
Má za sebou dlouhodobou práci, i když mu asi drnčí do hlavy tajné služby a žádný Aštar nikde není.
Ale chová se v podstatě transparentněji.
Vůbec mu nezávidím tu pozici, do které se dostal – že si na něm každý musí dokázat svoji bezbřehou moudrost a vysokou hodnotu, tím, že ho začne grilovat. Je fakt, že nemá povinnost se nikým nechat ponižovat a odpovídat jak na výslechu.
Nicméně to, co říká, s největší pravděpodobností není pravda. Je takový kontaktér, který prorazil cestu, ač více v tom negativním slova smyslu. Že třeba celé mé generaci ukázal, kudy ne. Že Aštar ne a sekta ne a jupí hurá akce, kdy se uvěří nějakému prolhanci odkudsi, taky ne.

Už mě tato šaráda taky nebaví a nejvíc mě sere, jak nikdo nehledá pravdu, realitu, jak to je. Jedou jenom prolhané „alternativní svině“ a to vyhovuje mlčíčímu mocnářskému vojenskému komplexu.



U příspěvku:DVACETILETÝ
j.f.julian (Stálý) - 7.1. >
U příspěvku:Transformace a vzestup do 5G 2019 – 2025, aktualizace depopulačních podmínek, dělení lidstva a časové linie
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.1. >









V poslední době jsem shlédla dvě videa, která bych jinak asi neviděla, protože nyní musím udělat rutinní manuální činnost, co zabere hodně času, tak hledám něco nenáročného a zároveň tak, aby to trochu mělo smysl, tak jsem shlédla Křešovou a rozhovor s Bendou a Chaunem o mimozemšťanech, kdy se rafli, protože to bylo v pořadu chlápka, který si tam naschvál zve lidi, aby spolu nesouhlasili, takže se to změnilo v exopolitickou agresivní diskuzi, jak obdoba politických prohádaných hodin v TV :-D

Nelze zastavit, co přichází (NCSWIC) - Poselství z Galaxie - Michele Fielding a další
https://www.youtube.com/watch?v=X3O-P1gjF14


Povídání o MIMOZEMŠŤANECH 👽💥 Igor Chaun a Ivo AŠTAR Benda 💥 Hádka ve studiu, jeden odešel! 💥10/2024
https://www.youtube.com/watch?v=Fi0RZC4TpaY


Křešová před Vánoci nadšeně ohlásila, že 2025 bude skvělý s Elonem, ale přesto ji prý chytly na svátky těžké deprese … asi z vize té skvělé budoucnosti.
Z mého pohledu tam plácá šílené věci a vzbuzuje ve mně vyloženě strach z příštího roku, protože říká, že jen co sedne Trump na trůn, tak se to prý začne krok za krokem realizovat, že to mají připravené … fakt se bojím, že to letos začne.
NWO natvrdo.
Bojím se své vize, co mám, že v létě bude nějaká euforie a očekávání a pak to všechno sklapne. Ale já vidím, že to sklapne na dlouho, že tam bude dlouhé několikaleté špatné období, kdy se vše dobré zastaví, minimálně do toho r. 2030.
Asi bude technokratický teror úchylů, jako je Musk a prudká depopulace.
Křešová depresivním hlasem vykládá, jak všechno bude kvantový, že prý budeme načítáni do kvantového systému podle své frekvence a podle toho budeme dostávat prostředky k žití.
Mně je úplně na blití, strašně ráda bych tu krávu chytla za držku.
Horší peklo si neumím představit.

Furt mává kvantovým cosi a fotony. Četla jsem titulek, že „kvantový 5G telefon bla bla bla“ …. jako jo no, pokrok se nezastaví, jen je to všechno pokrok zaměřený proti nám.
Já bych ani nechtěla, aby teď někdo přišel s nějakou čisťounkou energií a bez jakéhokoliv vysvětlení, objasnění, omluvy a satisfakce tím nahradil to 5G a jelo se beze slova dál.
Ať si ta prasata dělají tento rok, co chtějí, určitě to bude na blití a lidstvu nepřátelské.
Asi sklapne NWO kyborg pastička s nějakým kvantovým peklem.
Podle toho, co plácá Křešová.

Rozhodně mě neukecají, radši zemřu, než abych těmto zrůdám dala za pravdu.



Všelijakých divných představ kolem toho, jak máme být spaseni, je vážně fůra.
To je třeba vidět na Bendovi a Chaunovi v tom rozhovoru, v druhém odkazu.
Jak jsem se na to dívala, tak jsem si psala co se tam děje, takže to sem dám:


……………………………………………………………………………………………………..
Ivo Aštar Benda dále živí tezi o Vesmírných lidech, které charakterizuje podobně jako Křešová, že jsou tu kvůli atomovým bombám, že se s nimi setkali USA představitelé v r. 1954, že oni kontaktují lidi po celém světě, protože vlády se s nimi odmítají bavit. Žádná kritika 5G, HAARP, nic. Prý že zlo je tu na planetě 420 000 let a stvořilo lidstvo.

Chaun mu oponoval, že on dělá mimozemské věci medvědí službu, že se s nimi setkal při výletu do Brazílie a že o tom taky nějak mluvil a že byl pak osočován, že je jak Aštar Benda a to mu vadí a připomněl mu tu jeho kauzu, jak prý někde lidi čekali na flotilu a nedočkali se …

No Benda na to nereaguje zrovna vlídně, věc popírá, svůj tehdejší debakl popírá jako nepravdu, že se to nestalo.
Chaun je rozumnější zdánlivě, ale pak zase vytasí z mého pohledu nesmysly, že mimozemšťani jsou fascinováni naší rasou, že umíme vnímat lásku emočně, na rozdíl od nich, kteří vnímají lásku jako jedničky a nuly, technicistně. S tím ostatním, co říká, třeba že vesmír je živá bytost, která vevnitř reaguje i na zdánlivě malé podněty souhlasím, ale s tímto ne. Mimozemšťani mají emoce, ne že ne, dokonce intenzivnější, než my. A lásku dokážou emočně prožívat velice intenzivně.

Benda zase nesouhlasí se vším, co říká Chaun a tvrdí, že náš svět nestvořil Stvořitel – Bůh, ale prý Pseudotvůrci.
Pak chce Benda přečíst 11 základních problémů lidstva a Chaun mu o toho skáče a moderátor taky, Chaun chce od Bendy, ať vysype, jestli je člověk, nebo pseudočlověk a že 11 bodů nikoho nezajímá, mě to zajímá, tak kecá.
Nakonec je přečetl, z kyborgizace zmiňuje čipování společnosti a chemickou a biologickou válku a také nebezpečí, že Slunce spálí elektroniku. A oceňuje opět Elona Muska, že buduje flotily.
Což by figurovalo s Elenou Danaan, jenže ta nazvala všechny s kontaktem na Aštara oběťmi psy – op. Aštar je pěkně švihlé téma. Kdyby to byla pravda, co Elena žvaní, tak by nepotopila všechny chudinky s Aštarem do té doby psychologickou operací temné strany. Načež začne říkat přesně to, co všichni s Aštarem před ní.
Magorie.
Podle Bendy tu něco hrozí a jsou připraveny flotily pro vybrané soby, které mají dobrou frekvenci.

Pak se Chaun dost do Bendy i naváží, zaujímá přehnaně dominantní roli, Benda se brání, že není povinný mu něco sdělovat, řekne o Chaunovi, že je zlý člověk atd.
Benda si asi tohoto navážení užil příliš moc a není ochotný a není v jeho kapacitách být otevřený debatě, jak si Chaun představuje, pořád argumentuje, ža sepsal X tisíc stránek a že si to maj přečíst. … Je fakt, že Chaun se staví do role někoho nahoře a dokonce tam háže už schizofrenií, jakožto dehonestační značkou a pořád mu cpe tu sektu Vesmírní lidé. A Benda že ne, že to říká on a že není sekta.
Nakonec se Benda zvedá a jde pryč.

………………………………………………………



Ivo Aštar Benda je takový klasik Aštara.
Podle mojí party mimozemšťanů GF je vše s Aštarem od prvopočátku habaďůra podvodnických elit, co rozvíjejí tajné vesmírné programy.
Aštar v jakémkoliv vydání.

Věřím tomu.
Protože mi připadá směšné cokoliv z mimozemšťanů, co na sobě nosí kombinézu. Mi to přijde strašně úchylný, směšný a nesympatický. Stejně jako blond rasa mimozemců.
Moji mimozemšťani naštěstí nenosí kombinézy, ale normální exotické až mýtické pohádkové pohodlné oblečení, které jim sluší.

Jsem si dost jistá, že jde o podvod a nevěřím ničemu k tomuto tématu.
To by odpovídalo tomu, že je jakoby hodně všelijakých Aštarových channelerů, kteří říkají pořád vesměs to samé – že tu jsou flotily, že nás odvezou, že planetě hrozí nebezpečí a lidstvo bude evakuováno, že tu jsou jaderné zbraně a to je hlavní příčina, proč tu mimozemci jsou, že Elon Musk je skvělý atd. …. pak vyleze nějaká Elena Danaan, všechny channelery s Aštarem pošle do hajzlu, že jsou to oběti psy-op a jen ona má pravdu s nějakou Aštarovskou základnou a to jen proto, aby začala pindat v podstatě totožné věci.

Dává to smysl?

Já si myslím, že to dává smysl jedině tak, že Elena Danaan má ty aštarovské blafy paradoxně podpořit tím, že i tyto žvásty jsou jakoby „diskreditovány“ a je na ně útočeno.

No nic, pochybuju že dojde k jakémukoliv mimozemskému odhalení příští rok,
Maximálně ten Greer, jestli se mu podaří s nějakou tou partou těsně před inaugurací Trumpa něco změnit tím, že dokážou, že třeba ty objekty nad USA jsou pozemského původu, že jsou to všechno technologie z tajných vesmírných programů.
Jenže je možné, že Trump se na to vysere, protože má právě nějaké kvantové notičky.
Uvidí se.
Potom zřejmě přijde řízený rozpad společnosti, extrémní ekonomická krize a potom zázračné kvantové řešení – velký reset podle NWO.
A bude to tu strašit až do roku 2030, dokud nedojde k drastickému poučení ze všech těchto odporných úchyláren a k velké depopulaci lidstva.

Doufám, že zůstane možnost se z té kvantové zrůdnosti nějak vyvázat.
Já to prostě nechci.




U příspěvku:Řekovní
Čtenář - 6.1. > Create music your way with Parodybox, featuring endless possibilities for remixing sounds. Don't miss the cutting-edge tools at Pyramixed, the iconic music experience of Sprunki, and the innovative beats of Spruted.
U příspěvku:Odešel veliký Brňák Milan Kundera
Čtenář - 6.1. > Nice Post. keep it up. I like your writing style and follow your website for more informative blogs.

Apple Service Centre Auckland
U příspěvku:Odešel veliký Brňák Milan Kundera
Čtenář - 6.1. > Nice Post. keep it up. I like your writing style and follow your website for more informative blogs.

https://73inc.nz/computer-repairs-auckland/
U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.1. > PřilítliMimozemšťani> 










Z důvodu, že jsme válku proti Drakoniánům vyhráli a oni to vzdali a opustili pozice a přestali shora organizovat a technicky podporovat NWO, které se začalo vyjevovat, vyšklebovat a kopat kolem sebe jak umírající kobyla, tak jsem docela i optimistka a věřím, že se podaří morbidní technický vývoj, který má za úkol pouze zotročit a zničit rasu, dát na správnou cestu.

Proto věřím, že už můžeme pomýšlet i na takové ambice, že bychom vědě konečně vymáchali čumáček v elektrosmogu.
Věda – tzv. věda, protože to není věda – je jen nástroj nacistů. Pro radiokomunikační společnosti mopslíčkují jak ti nejposlednější sráči.
Přitom kolik let nosí dementní hloupí lidé mikrovlnný zářič v kapse u kalhot a povrchní pipiny v kabelce, která má centrum hned vedle jejich hlavní přednosti a to jsou jejich kozy, protože mozek to určitě není …. a o kolik se zvýšila rakovina prsu, pohlavních žláz a neplodnost?
No comment, věda toto nevidí.

Takže teď bych jim vzala čumák a vymáchala jim ho v jejich vlastních sračkách a donutila ty kriply, aby konečně jasně objasnili vliv elektrosmogu a mikrovlnného záření na nejen lidské zdraví.
Jsem i pro, aby ty nejzkorumpovanější svině, které stojí za výzkumy, které popírají negativní vlivy elektrosmogu, byly popraveny.
Stejně jako současní představitelé EU a naší vlády, protože to, co předvedli, byl jasný pokus o nacistický převrat a reálně provedená vlastizrada.

Aby bylo pro příště „jasno“.
Ne že se s těma kurvama budeme srát v rukavičkách – to, co udělali, budou splácet vývojově celé eony, takovou nehoráznost si v této sluneční soustavě fakt dlouho nikdo nedovolil – roztrhat a umučit, nebo aspoň je zabít, je laskavost, vydali se na svou cestu.

No a když se tedy vrátíme k rozumu a začneme konečně vnímat realitu jak je, tak si budeme muset přiznat, že už sítě 3G byl zločin.
Já nevím, proč by mi od zavedení 3G mělo být špatně a trpět teplotami několik let, aby cyničtí chladní inženýři a duchovně zaostalé mrdky mohli mít kariéru a založit si rodinu?
Nasrat, ať zaplatí ty svině. A jejich zasraný haranti, který jsou určitě po nich.

Věřím, že časem k tomuto dojde – ona pravda vždy vybublá na povrch.
Ubylo hmyzu a ptáků a není to jen pesticidy a suchem a tím, že se zastřihují trávníčky.
Pravda vybublá a pak se to bude muset řešit do důsledků.

Myslím si, že z toho logicky vyplyne to, že pro budoucnost bude nutné založit kyborg metrolopole a volnou krajinu, venkov a vše meziměstské bude muset být bez bezdrátového signálu.
Tak velí fakta, tak to prostě je.
Prolhaný inženýři půjdou ke zdi, já je nenávidím, ty ubohý betonový držky, jejichž duchovní vývoj je kurva hodně v počátkách.
Venkov bude s pevnou linkou a pevným drátem na internet.
Venkovani si budou muset osvojit vlastnosti dřívějších lidí před digitální zkázou – používat paměť, budou se muset umět domluvit a držet slovo, používat kompas a mapy a když půjdou někam do lesa, nebo zkrátka do přírody, jít řádně vybavený a taky s nějakým aspoň trochu rozumem a odpovědností.
Nebude signál totiž.
Zato příroda a duševní zdraví bude prosperovat.


To nebude nic pro vypláclé dementní opičky, které už na takový náročný životní styl nebudou schopné přejít.
Jsou zvyklé přikládat pádlo a pípat, paměť mají totálně vyruinovanou, neumí držet slovo, pomalu ani číst a psát.
Je to degenerát, který se skrze svoji digitální závislost bude muset přestěhovat do kyborg měst. Tam ať si žijí, jak umí. Budou mít vše bezdrátové a přímo do své nevyvinuté kebule v metaversu.
Rozhodně ty dva světy by měly zůstat odděleny. Měla by být vytvořena i nějaká technická hradba mezi radioaktivními kyborg městy a volnou přírodou i obyvatelstvem, nějaké elektrosmogové odstínění, nejlepší by byly ty gigantické pokličky přes celé město, nebo víc menších gigantických pokliček přes celé město, aby elektrosmog nesměl ven.
I duševně by měly být ty světy odděleny a internet by neměl být propojený, pouze třeba v nějakých nejnutnějších záležitostech, jako jsou základní informace, vědecké poznatky atd.
Sociální sítě a další by měly být odděleny, aby měl každý svůj okruh.
Jsem přesvědčená, že do kyborg měst se odstěhuje odpad a že jakmile zmizí tento odpad z veřejného prostoru internetu „venkova“, že se všem mohutně uleví.
Že nám nebudou chybět jejich styly, rozumy, produkce a jakákoliv jejich kultura.

Jsem přesvědčená, že budoucí lidstvo bude to venkovské a kyborg města časem vymřou.
Tím se vše srovná a lidstvo bude mít svoji budoucnost.

Ve vzduchu cítím a celkově mám takové dojmy a vjemy, že prostě ty zrůdy, co mě terorizovaly dlouhé roky, jsou poraženy, NWO už nemá sílu, rozpadá se, tím pádem se rozpadá i ten jejich totalitní teroristický duch, že VŠICHNI budou nacisti a se západem a VŠICHNI budou žít povinně v kyborg dystopii a nemají na výběr.
Uvidíme, co bude dál.
Třeba Elonek skutečně s něčím vyleze a postaví lidstvo před nějaký milník, čímž se spustí ty procesy rozdělení obyvatelstva a který donutí vědu konečně říkat pravdu.





U příspěvku:Řekovní
Čtenář - 6.1. > sprunki phase Sprunki Phase refers to a collection of progressive mods within the Sprunki universe, each representing a unique theme, sound library, and visual aesthetic.

U příspěvku:Odešel veliký Brňák Milan Kundera
Čtenář - 6.1. > I enjoyed reading this! This covers some important aspects that often get overlooked. Thanks for shedding light on them in such a clear and concise manner.

yeminli tercüman

translation services dubai

U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.1. > PřilítliMimozemšťani> 





Já doufám, že se to přece nějak zlomí.
Vyvstává třeba otázka, jestli je člověk povinný být on-line.
Já nemám doposud chytrý telefon, nikdy jsem ho nechtěla, protože mi to duní do hlavy, vysílá to signál, který je škodlivý, unavující a vadí mi a cítím to, když např. sedím se známými u stolu a oni mávají těmi svými blbými pádly, nebo když sedím v autobusu a někdo mi bezohledně drží ten svůj kreténský mobil u hlavy.
Odmítám si to pořídit.

Nikdy nikdo nevyslyšel kritiku té technologie, je to strašný teror.
Nediskutuje se o tom.

Je to unavující, vysilující a uspávací technologie, která dělá život nesnesitelným, nehledě na to, že z lidí dělá mentálně retadrované idioty, kteří umí pouze to svoje dementní pádlo někam přiložit a pípnout a jejich reálné schopnosti upadají.
I schopnosti dobře chápat a vnímat realitu.

Je to strašně degenerující technologie a já doufám, že dojde k odklonu od této děsivé doby, která se tváří, že tento zasraný teror se nikdy nedá sestřelit a že jsou všichni do jednoho povinní na takový systém přejít.
Nehodlám být povinně on-line, odmítám nějaké datové schránky a digitální identitu a digitální peníze a povinnost se kamkoliv pravidelně hlásit v on-line prostředí.
Doufám, že nejsem v celé generaci sama, že je nás takových aspoň 2 – 5%
Pokud nevychcípá ten tvrdý kyborg základ mojí generace na očkování včas, tak to ty zrůdy zařídí, povinnost být on-line.

Nevěřím v diskuzi s nimi a v jejich rozum. Jsou to totalitářské svině a o demokracii neví vůbec nic, myslí si , že ten jejich kyber teror vždy zvítězí. A že je v pořádku umlčovat protivníky.

Doufám, že včas zemřou, nebo to tu spálí slunce na prach.
Že se prostě něco stane, co tento příšerný vývoj zastaví.

Kdyby se ten online kyborg dobytek hodlal chovat slušně, tak by se to skutečně mohlo udělat tak, že internet by byl pouze ve velkoměstech, kyborg zónách pro to zařízených a na vesnici by vůbec nebyl, nebo by to mohlo být udělané tak, že v kyborg velkoměstech by byl bezdrátový přenos signálu a na vesnicích pouze pomocí datového kabelu, přes drát prostě.
Tak, aby bylo zaručeno zdravé životní prostředí.
A klidně bych udělala ty internety i oddělené, že by bezdrát měl svůj internet a normálka vesnický „kabelový“ taky. Já už mám špíny toho dobytka plné zuby a věřím, že si to můžou nechat v kyborg velkoměstě a vesničáci by třeba ocenili internet praktičtější, třeba méně obsažný, ale duševní zdraví méně obtěžující.

Prostě buď ať to Slunce všechno spálí, tuto zpupnost a výsměch do ksichtu a povinnou online dystopii budoucnosti, nebo ať dojde k intenzivnímu rozdělení lidí, kdy bude definitivně rozdělena spravedlivě psychoidní elektrosmogová zátěž a možnost vlnového ovlivňování mysli.

Já už na ty dementní idioty, co mají hroší kůži a v hlavě nasráno a nízkou vibraci, nehodlám doplácet vůbec nijak svým zdravím!



U příspěvku:OTEC A SYN + YT
j.f.julian (Stálý) - 5.1. >
U příspěvku:Krásné Údolí
Irena Mondeková (Občasný) - 5.1. > Peslov> Díky!
Zkouším jak to na Totemu chodí...
U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.1. > PřilítliMimozemšťani> 










Nejhorší na této věci je, že se spousta reálných záležitostí prolíná s metafyzickými realitami. A protože jsou lidi zastrašení a nekňubové a mají spoustu velice zlých vlastností a jsou zamotaní v dlouhodobých prolhaných programech jako je náboženství s církevními autoritami atd. … tak jsem úžasně sama samotinká a jestli někdo něco ví, tak to někomu šeptá potají do ouška v soukromí, ale ve veřejném prostoru nelze najít nic. Pouze lži. Takže neexistuje nic, o co se opřít, žádná souhrnná výpověď, nic prostě.
Všechny ty zešílelé baby se pouze plácaly ve svém psychotismu a „šířily lásku při transformaci“, fakta nejsou, pouze přiblblé štěky a blafy a hádky těchto bab na sociálních sítí, které jsou prosty rozumu i čehokoliv, co by se dalo brát vážně.
Výsledkem toho obludně vzestoupila Andrejka a další projekty určené k dovedení lidí do této pasti.

Lidi se o tom bojí mluvit, protože to je téma, za které bylo v minulém režimu jistota likvidace na psychiatrii. A lidi jsou na tento „komfort“ hezky zvyklí. Hlavně materialisti touží po obnovení těchto pořádků, protože jim ty blázni ubližujou totiž.
Jsou to věci, které ještě nikdo nikdy nezažil.
A pokud ano, tak někde před dávnými časy a už na to neexistuje paměť, zápis a vzpomínka, jen torzo nějakých mytologií, které se musely proplazit přes časy, kdy prostě neexistovala vyspělá technologie.

Zdá se, že celý mýtus o vzestupu do páté dimenze je docela jasně rozplánovaná a dopředu dobře promyšlená new-age slátanina, kterou si zavedlo CIA/NWO – zkrátka náckové a zlí židi a Drakoniáni – aby se to krásně překrývalo a vysvětlovalo to postupné zavádění „radio-komunikačního“ systému, který slouží primárně k mind controll – kontrole mysli – a celkovému zotročení lidstva.

Je otázka, co je plná realita, protože je tu hodně verzí.
Co ze zážitků, vjemů a informací je pravda a co ne? Co je jenom hologram? Co je telepatický signál? Co je synteticky telepatický signál? Co je mimozemský signál? Kdo jsou ty inteligence? Mimozemšťani, nebo duchovní entity z unitárního prostoru? Nebo jsou to lidi, nacisti, vedoucí psychotronických programů, tajné služby?
Kupř. to, co pozoruji na nebi, takové ty poloviditelné částečně světelné objekty na nebi, už jsem o tom napsala dva články a tu animaci – které reagují na myšlenky a které patří k mojí GF, tzn. „poslouchají“ je a já si taky můžu poručit, kam poletí – tak to můžou být hypoteticky taky jenom hologramy, jestli má NWO nějaké to holografické rozhraní s myslí.
Je to taky možnost.
Stejně tak to ale můžou být mimozemské objekty, které nějak chytře pracují s časoprostorem, využívají doslova něco jako další rozměr, který neznáme, či frekvenční – kmitočtovou úroveň. Nebo je tu ještě další možnost – jsou to reálně živé duchovní entity.

Ale můj dojem z toho je nejvíc ten, že jde o reálnou techniku na nebi, která má schopnost přecházet do odhmotněného stavu, případně má kolem sebe nějaké zneviditelňující pole. Jedna se o dálkově naváděnou techniku, vím, že veškeré pokyny k pohybu toho objektu běží přes nějaký dispečink.
Hypoteticky to může být i technologie toho Syndikátu, kdy jsou ovšem drženi pod krkem Galaktickou federací a musí je poslouchat.
Nevím.
Čí technika to přímo je.
Myslím si, že NWO jakožto ta mocenská struktura se skutečně rozpadá a proto se ten děsivý projekt ukazuje. Kdyby byli při síle a vedlo se jim dobře, tak se nic neukazuje.
Drakoniáni odešli a to byly „mozky“ tohoto projektu. Bez nich není schopné pozemské NWO tu kyborgizaci reálně zvládnout, budou vyvíjet nedokonalé technologie a všechno se „sekne“.
Nejvyspělejší technikou z NWO zdá se vládne ten „Syndikát“, což jsou špičky pozemských zlých struktur s přestupem do mimozemského světa, galaktická mafie. Zkažení správci světa.
Tam patřil i Šiva – alespoň tak jsem té entitě říkala a nejsem si jistá, jestli to není totožná bytost jako Jehova – byli si náturou velice podobní. Ale řekla bych, že ten Šiva byl nadřazenější a patřil mezi zlé bytosti na vesmírné úrovni, kdežto Jehova jen na galaktické. Nevím, kam ho přesně zařadit, protože má asi i víc podob, nakonec je pro něj asi nejpřiléhavější, že byl Drakonián.
Ten byl jednoznačně i v mých prožitcích spojen s projektem LHC v CERN.
A zašlápla ho až Kálí – černá díra nekonečna, jak na svatém obrázku.

Takže tyto polobožské a vesměs hlavně nacistické struktury, tak jak to prezentuje Elenka Danaan a jejich velký kůň Elon Musk, mají skutečně hodně vyspělé technologie a ty skutečně i spolureagují s lidskou myslí, nebo alespoň zprostředkovaně přes nějaký telepatický kontakt.
Takže nic není bohužel jednoduché.

Není jasné, co se skutečně děje.
Je stejně tak možné, že bezohledné a zákeřné projekty HAARP, CERN, 3G - 5G – 7G, Starlink atd. prostě ještě ve spolureakci s planetou, přírodou a lidskou myslí prostě rozhoupaly časoprostorové kontinuum a přilákalo to obrovskou spoustu entit, dobrých i zlých a probíhá tu mikrovlnný mind controll teror a do toho duchovní válka.
A mimozemšťani jsou halda a špatný výklad.
A nebo ne, naopak mimozemské civilizace jsou naprostá realita a toto, co se tu děje, je doslova jejich šílená válka o tento svět, na kterou se všichni dlouho připravovali.

Kdo ví?

Zatím mi přijde, podle vlastního zážitku, že všechny ty úžasné pokroky jsem vždy odskákala půlroční až roční těžkou destabilizační poruchou a po rocích jsem se tomu dokázala vždy nějak namáhavě přizpůsobit.
A ještě jsem úplně nezešílela.
Ale až přijde 7G a ten ještě větší pokrok, tak to už nedám.




U příspěvku:Vánoční vyprávění o Tartárii - domněnky a vize
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.1. > PřilítliMimozemšťani> 








A nemyslím si, nebo vkládám pramalou důvěru v to, že se podaří něco napravit.
Protože ti zločinci, co to všechno řídí, nemají zájem na jakémkoliv řešení pochopitelně a mají geniálně rozehrané hry ve společnosti. Hysterky versus technokrati třeba.
Obětí této zrůdnosti jsou vesměs ženy, co jsem si všimla. Jejich mozek vylétl rozprsklý do vesmíru, když mocipáni zapnuli ty svoje geniální systémy a je to vina těch žen pochopitelně, že.
Ony jsou přece ty nemožné hysterky, ezoterické krávy … jejich stupidní manželé, druhové a jiná verbež je nejspíš opustí a zaháže je výčitkami, ale rozhodně jim nepomůže.
Jsou přece „chlapi“, pustí si porno, nepotřebuje ženskou, mají nyní nejlepší 5G signál a HD rozlišení.

To je bez řešení.
Ženy jsou hloupé v technice, většina těch postižených žen skončila v blázinci s cejchem a prášky, které vůbec nic neřeší, jen poškozují mozek.
Psychiatři jsou svině, které lžou a dělají pro NWO – záměrně kryjí tyto jejich zločiny. Psychiatři nikdy nepůjdou po příčinách toho, co se děje.
Další část žen aspoň nešla na psychiatrii a myslí si, že se transformují.
Žádnou z těch ženských nenapadne, kde je skutečná příčina.
Muži – přeborníci na techniku – jsou většinou prolhané a duchovně zaostalé svině. Takže svoje ženy nepodpoří, naopak z nich budou dělat ještě větší blázny, jen aby zachránili svoji milovanou technokracii a svoje porno v HD kvalitě.

Odborná veřejnost jsou hyperzrůdy, prolhané, lžou, lžou a lžou. O vakcinaci, o 5G, o čemkoliv. Vědci jsou vesměs zrůdy bez svědomí.
Žen techniček, které by byly tímto postižené, je asi minimum, protože jemné senzitivní ženské mozky s vyšší vnímavostí nejdou většinou studovat zrovna elektroradiovou komunikaci, či tyto obory.
A i kdyby – byla by jedna.
Toho Rudolfa Vávru (stránky stop5G) odborná veřejnost zašlapala a nakonec s ním naše vláda vysadila dveře v soudní síni, zkrátka jako aktivistovi se mu hážou klacky pod nohy, nejvíc jak to jde.
Toto je jedno z nejvíc pronásledovaných témat vůbec.
Odborná veřejnost se na stranu těch obětí a jejich tvrzení nepostaví a naopak je ještě víc poškodí.
To je jak s doktory – při covidu ztratili jakoukoliv aprobovanost a respekt v očích antivaxerů. Prostě jsou to jenom tupé součásti bestiální mašinerie k likvidaci lidstva, nemají žádnou odbornost, jsou to jen roboti tupě vykonávající jakési úkony.
Nejsou to ti, za které jsme je měli.


Toto všechno vytváří prostředí, které téměř znemožňuje, aby se tyto postižené ženy zorganizovaly, našly, získaly argumenty a podklady a zažalovaly obrovské korporace, vlády a hodné miliardáře, za děsivý pokus s jejich duševním zdravím, za plošné poškození nervového, fyzického, duševního zdraví celé populace.
Aby se konečně ta zasraná zrůdnost vypnula.

Jsou bez šancí – jsou oslabené, patříme k nejvíc opovrhovaným lidem – žena ezoterička je až za prostitutkami, zloději, vrahy atd., ve váženosti ve společnosti.
Muži jsou agresivní tupí šmejdi, co milují technokracii.
Atd. atd.

Takže máme chcípnout no.
A v příštím životě zase.
A pak zase a zase.

Až na této planetě zbude jen 300 milionů tupých dementních chcípáků se zvířecí duchovní úrovní, kteří budou otroky židů.

To jsou vnitřnosti Bestie.
Je to jako kdyby člověk našel koncentrační tábor a prohlížel si ty brutální sadistické zrůdnosti, co se tam dějí.

Takže jediná naděje je GF, že je skutečnost a že je možné pozabíjet primitivní lidstvo včetně židů a toho pekelného „vedení“ NWO tak, aby na světě zůstali jen duchovně vyspělí lidé.
Na víc jsem nepřišla a jinou naději nemám.
Než že GF rozjela jinou verzi depopulace, než NWO, aby vybili ty strašně chytrý chlápky atd., kteří jsou nám nyní nepřáteli a stojí proti jakémukoliv řešení, že prostě vybijí z lidstva dementy a hajzly, aby zůstali jen kvalitnější lidé a ti se následně budou schopní už zbavit NWO.

Stejně – tento rok všichni očekávají něco.
Zřejmě Elonek skutečně vytasí nějakou tu svoji úchylárnu.
Řešením by bylo rozdělit lidi na dvě části, doufám, že k tomu dojde.
Mohlo by se třeba časem prokázat, i když pochybuju, ale mohlo by se časem prokázat, že elektrosmog škodí a poškozuje zdraví.
Potom by se muselo udělat to, že internet bude jen v kyborg městech.
Venkov bude bez internetu.
To by do velkoměst navedlo všechny ty odporné závisláky, technokraty, všechnu tu degenerativní verbež určenou k vybití.
Pak by to bylo jednoduchý – stačilo by otočit knoflík, aby všichni najednou chcípli.
Ve volné krajině to ještě tak snadno asi nejde.



 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter