Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Rony Rubinek
(žena)
Občasný
Na Totemu: 42524x
Napsat zprávu

Mám vždycky zájem o hlubší kritiku.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Osvobozeni z TV... 100/70
Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2006 > Jak to stíháš tak rychle?
U příspěvku:Horná Roveň 86/118
Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2006 >
U příspěvku:V utulku..!? 118/150
Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2006 >
U příspěvku:Sama doma 160/100
Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2006 >
U příspěvku:Derwent, Koh-I-Noor a Balakryl 2*70/100
Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2006 > Koukam, žes za tu dobu, co jsem zde moc nebyla, maloval jak o život:-) Krása, jak jinak. Nikdy nezklameš.
U příspěvku:Derwent a Koh I Noor 100/70 I
Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2006 >
U příspěvku:Derwent a Koh-I-Noor II. 3*100/70 a 1*20/30
Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2006 > No ty seš dobrej! To by mě nenapadlo, že to jde i takhle.
U příspěvku:Ulet/y/ 2*60/49
Rony Rubinek (Občasný) - 29.6.2006 > Jejda! Co to je?
U příspěvku:L´histoire d´une fleur 7*75/75
Rony Rubinek (Občasný) - 24.6.2006 > S tím Dnem trifidů je to docela dobrej nápad. Mě by se hodila většina tvých kreseb, i když chápu, že víc než u mě v bytě vyniknou rozhodně v galerii. Není co dodat, přeju ti, už aby tam byly!
U příspěvku:Víla školou povinná - (8/10)
Rony Rubinek (Občasný) - 22.6.2006 > Platí totéž co u předchozího. Akorát tamto bylo zajímavější co se děje týče a přilákalo mě to sem. Jenže když vezmu v úvahu fakt, že je to novela nebo román, je mi jasný, že každá část nemusí být napínavá, že potřebuješ děj někam směřovat. Nemyslím si, jak se mylně domníváš sám o sobě, že bys špatně psal. Jde jen o to, koho to zaujme. Jak jsem už říkala, fantasy a horory tu moc nefrčí. Škoda. Mě to baví.
U příspěvku:Víla školou povinná - (7/10)
Rony Rubinek (Občasný) - 22.6.2006 > Já bych ti ráda dala konstruktivní kritiku, ale nemůžu sloužit. Bez okolků přiznávam, že to neumim a štve mě to, ale nemam na to potřebný odhad. Takže z mýho laickýho pohledu jsem nenašla žádnou  výraznou stylistickou chybu, máš pěknou slovní zásobu, úvahy přisprostlé jedenáctky jsou vtipný a chapadlovník perfektně vymyšlený. Mě se to moc líbilo, i když tenhle žánr tady moc nefrčí a skoro všem je trnem v oku, alespoň co se reakcí z různých fór , do kterých občas nakouknu, týče. Vidím to jako film, když to čtu. Já mam tenhle styl ráda, stejně jako dobrodružný příběhy, thillery a horory, proto si myslím, že by si toto dílko zasloužilo víc pozornosti a mrzí mě, že moje reakce je zatím tou jedinou.
U příspěvku:Zodpovědná studentka
Rony Rubinek (Občasný) - 18.6.2006 > Minimalista> Tak si zkus odpočinout od ničeho a nemusíš řešit od čeho:-))
U příspěvku:Zodpovědná studentka
Rony Rubinek (Občasný) - 17.6.2006 > Minimalista> Tam je od dvanácti měsíců. Proč ne, já bych jí docela brala:-)
U příspěvku:Odraz v zrcadle
Rony Rubinek (Občasný) - 17.6.2006 > Mně to nepřišlo tak těžkopádný, docela se mi to líbilo.I ten nápad.
U příspěvku:Chodba
Rony Rubinek (Občasný) - 17.6.2006 > anonymous> Ty se máš! To bude nejlepší přečíst to v kuse.
U příspěvku:Inzerát: Hledá se princ
Rony Rubinek (Občasný) - 17.6.2006 > anonymous> Ahoj, taky tě ráda po dlouhé době vidím:-) Pochvala je pěkná věc, ale jak říkam, já tomu moc nerozumim. Ale je to pěkný, hororově laděný a to já ráda, vždycky mě to zaujme. I když ne všechno a od všech, to je fakt.
U příspěvku:Pohled z okna
Rony Rubinek (Občasný) - 17.6.2006 > anonymous> To byla jen prvotní reakce. Angeliku jsem viděla naposled před deseti či kolika lety, nevim, čím mi ji to připomělo.
U příspěvku:Inzerát na spolubydlící
Rony Rubinek (Občasný) - 17.6.2006 > Pěkný, bavilo. Opravdu dobrý. Po dlouhé době jsem se k nějakémiu textu dostala, moc to zatím´nestíham, ale napravím to. je mi trapně, že ty se mi věnuješ a já ten čas ještě nenašla.
U příspěvku:Chodba
Rony Rubinek (Občasný) - 17.6.2006 > Pěkný. K povídkám se ještě nestíhám dostat, zřejmě budu muset vydržet, dokud mimčo nepoporoste.  Nevěděla jsem, že maluješ.
U příspěvku:Pohled z okna
Rony Rubinek (Občasný) - 17.6.2006 > Kdybych věděla jak se to dělá, zkusila bych to taky. Někomu hvězdný války, mně připomělu nevim proč Angeliku.
U příspěvku:Inzerát: Hledá se princ
Rony Rubinek (Občasný) - 17.6.2006 > To je podle mýho gusta:-))Připomíná mi to "Mrtvou nevěstu Tima Burtona", hezká pohádka.
U příspěvku:Svádění a zaklínání 100/70
Rony Rubinek (Občasný) - 1.4.2006 > Opět polahodilo mému očku:-))Tebe si jednou moc ráda zakoupím:-)
U příspěvku:Co delaji sirky kdyz spite..?!
Rony Rubinek (Občasný) - 17.3.2006 > Mně to nepřijde ani vulgární ani nic podobnýho, naopak, výborný nápad, vtipný a perfektně zpracovaný. Jednak by mě to ani ve snu nenapadlo:-))a jednak obdivuju stále tvůj talent.
U příspěvku:o duši
Rony Rubinek (Občasný) - 8.3.2006 > Mně se taky líbila.
U příspěvku:Totemácká variace
Rony Rubinek (Občasný) - 18.2.2006 > bezva nápad, ráda na ty odkazy mrknu.
U příspěvku:Na stavbe II 100*70
Rony Rubinek (Občasný) - 15.2.2006 >
U příspěvku:Na stavbe I 100*70
Rony Rubinek (Občasný) - 15.2.2006 >
U příspěvku:E.T. cabaret /100x70/
Rony Rubinek (Občasný) - 7.2.2006 > Já bych vždycky tak ráda něco napsala, ale co, když tomu nerozumim?:-)))Asi zas plácnu blbost, ale mně se strašně líbí tenhle styl a taky barvy.
U příspěvku:12 vyprávění
Rony Rubinek (Občasný) - 2.2.2006 > Skvělý! líbí se mi, jak si teď v poslední době pohráváš s dějem a díváš se na něj z několika úhlů. Bála jsem se, že konec to zazdí, ale vybruslil jsi skvěle. Povedla se, jen tak dál.
U příspěvku:12 vyprávění
Rony Rubinek (Občasný) - 1.2.2006 > A  hele, já na to zapoměla. Zítra jsem tu jako na koni:-)
U příspěvku:Kde že je ta velryba?! /100x70/
Rony Rubinek (Občasný) - 27.1.2006 > Vy pračku, takhle zpětně asi fakt jo. Ale první dojem byl kajuta, nevim proč, asi tou velrybou v nadpisu. Prkna, podpalubí a okýnko z kajuty na bok.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter