Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Vio
(muž)
Občasný
Na Totemu: 25938x
Napsat zprávu

Let's celebrate the fact that we've seen the back of another black day...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:la clé
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > blondýna> "ta největší a nejkrásnější dýka vypadla z rukou podzimu
a na hrotu měla dvě kapky krve"

Možná si napadnout nechtěla, ale povedlo se Ti to ;-)
A bez diskuse použil ten Kainar nádherný příměr... rozhodně je tady očividná paralela ostří dýky/ostří gilotiny. Listí je v důsledku odříznuto od větví ostrým kovovým předmětem ;-)
U příspěvku:la clé
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Když jsme u těch nesrovnalostí... jednou nám listí stíná gilotina a pak jsou kolem stromů nože. Nějak se nám to tam hromadí. Možná by bylo vhodnější použít místo nožů třeba ostří, které má rovněž gilotina.
U příspěvku:la clé
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > blondýna> Kdybych se strefoval do Tebe, jinak bys výskala ;-)

Kromě toho si podle mě tou poznámkou o Kainarovi do jisté míry napadla originalitu myšlenky. Tak.
U příspěvku:la clé
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Claw> Mysli si, co chceš, stejně jako já ;-) Nic to ovšem nezmění na kvalitě Tvé básně.

Rovněž netvrdím, že můžeš za redakční výběr. Taky jsem na tu poznámku neposlal avízo Tobě, ale redakčnímu výběrčímu ;-)
U příspěvku:Ticho
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > kink> To nevím... Rodiče mi to nechtějí říct :-(
U příspěvku:Ticho
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > tak teď, egile.
U příspěvku:Ticho
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > kinky linky! tesat do kamene! egile, přines nějaký šutr!
U příspěvku:la clé
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > Koukám, že do slepic už se strefovali i jiní. Nu což, nečetl jsem všechny reakce ;-)

Jen bych podotkl, že na redakční výběr je to dooost slabé... Můj názor...
U příspěvku:Spoje
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > Když jinak nedáš, Martine... ;-)))

http://www.totem.cz/enda.php?a=60402
U příspěvku:la clé
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > Souhlasím s blondýnou. Myšlenka v textu je a dalo by se jí přiznat jistou míru originality, i když i to zčásti blondýna popřela, ale je to celé zbytečně šroubované a kostrbaté.

Jen tak namátkou jsem si zkusil napsat během 5ti minut rýmovanou variaci na první sloku evokující podzim, aniž bych to slovo vůbec použil:

Zas listí stromům sladce stíná
vane jak chladná gilotina
jakoby kdysi býval k ruce
katům francouzské revoluce

Tím chci jen naznačit, že to jde i jinak a neskromně se domnívám, že i lépe.

Nehledě na to, že bych nechtěl spát pod peřinou ze slepičího peří. Mám pocit, že se používá spíš peří husí, kteréžto se i více hodí k tématu podzimu, jelikož husy jsou narozdíl od slepic tažní ptáci.

Líbí se mi snad jen ten pěkně stručný a úderný závěr:

"jsou nože kolem stromů
musíme se bát"

Celkově ne víc, než za 3.
U příspěvku:Spoje
Vio (Občasný) - 26.10.2006 > egil> To kategoricky popírám! Rozhodně jsem nikdy nenapsal "křup bukvice na větvičce"! Ten verš zněl "křupky více do lednice". Ten doktorát nepopírám, ale je tajný a prošel jsem jen s odřeným pupkem. A na saxofon hraju viortuózně.

Už abych si pořídil tiskoviového mluvčího. Kdo to má pořád vyvracet? Taková lopota.
U příspěvku:Spoje
Vio (Občasný) - 25.10.2006 > out of soul> No já taky nemluvil už o Newtonovi v souvislosti s termodynamikou ;-) To už byla jen třešinka na dortu.

Jinak jsem měl stejnou myšlenku jako Ty, kterou se mi nechtělo vyslovovat, a totiž že v tom trochu postrádám reálný základ. On tam ten celý svět prostě není ;-)
U příspěvku:Píšu křídou do komína
Vio (Občasný) - 25.10.2006 > Naivní není nutně ekvivalent ke kýčovitý.
U příspěvku:Yetti z Bluebynu
Vio (Občasný) - 25.10.2006 > Sice mi unikají skryté souvislosti, ale nesouhlasím s moyri. Míchej si co chceš s čím chceš. Nemyslím si, že je to říkanka pro děti a nijak mě nepopouzí spojení menstruace(a to je jen jeden z možných výkladů?) a Bullerbynu. A navíc Soundgarden! Vtipné. Oceňuji.
U příspěvku:Spoje
Vio (Občasný) - 25.10.2006 > Myslím, že na tuto otázku by Ti byl schopen odpovědět jistý Isaac Newton - zakladatel teoretické fyziky, včetně optiky. Termodynamiku kapalin do toho raději míchat nebudeme ;-)
U příspěvku:CESTY OSUDU
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > To snad ani ne, ale nemám rád nedorozumění. Internetová komunikace k nim často svádí.

Vůbec nemusím mít poslední slovo.

Proč taky?

Oooops ;-)
U příspěvku:CESTY OSUDU
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > tichotame, o tom vysmívání psala Cum-ley, sorry za zmatení ;-)
U příspěvku:CESTY OSUDU
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > Cum-ley, myslel jsem, že jsem na škarohlída reagoval dostatečně vtipně, aby bylo jasné, že jsem pochopil nadsázku ;-)

tichotame, asi máš pravdu... již jsem zřel horší věci... ale v kontextu toho, co jsem si přečetl od Cum-ley, mi to přišlo jako úlet. Ty horší bych nazval asi sračkou (pardon) nebo jinak přiléhavěji ;-)

Mimochodem, právě proto, že se jedná o pouhý popis, se mi to nelíbí. I popis lze totiž napsat zajímavě. Tohle jen vyvolává příliš konkrétní a jednosměrnou představu a to je na dobrou báseň málo. Já tedy od poezie očekávám mnohem víc. Kromě toho, já se tomu nevysmívám. Jen to nenaplňuje mou představu poezie.

A už mlčím ;-)
U příspěvku:CESTY OSUDU
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > Mimochodníkem, to, že jsem kritický k tomuto textu, nutně nemusí znamenat, že jsem škarohlíd (ať je to, co je to...) ;-)
U příspěvku:CESTY OSUDU
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > To je holt úskalí publikování... občas si to přečte i někdo, komu se to líbit nemusí a dokonce to ani nebude považovat za básničku ;-)

Ale nic si z toho nedělej, to se Ti stane ještě mockrát ;-)

P.S. Není potřeba mi vykládat obsah tohoto textu... je, bohužel, čirý a průzračný...
U příspěvku:CESTY OSUDU
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > Neboj se, již jsem si před první reakcí něco od Tebe přečetl. Věř mi, že původní verze reakce byla o dost ostřejší, ale po přečtení pár dalších věcí jsem si řekl, že to snad bude jen úlet (ne že bych i z těch dalších byl nějak odvařenej, ale pár hezkých okamžiků se tam najde) ;-)

I proto bych se přimlouval za střídmost v publikování ;-)
U příspěvku:CESTY OSUDU
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > ... ujet ano, ale tohle je pekelný sešup ;-) Občas se vyplatí škrtat, resp. nepublikovat...

P.S. vítej v klubu (ale stejně to tam čtu "černé na bílém")
U příspěvku:CESTY OSUDU
Vio (Občasný) - 24.10.2006 > ... jistě, nikde není řečeno, že i redaktorovi nemůže ujet klávesnice, ale...
U příspěvku:Zab ho!(vno)
Vio (Občasný) - 17.10.2006 > Nevím, zda-li bych měl tu odvahu nazvat to poezií... Ne, odvaha není správné slovo... spíš drzost. Ani se nepokusím to hodnotit, protože i jeden bodík je moc.
U příspěvku:Co se nedočtete v letošním sněhu
Vio (Občasný) - 2.2.2005 > miroslawek> Jsem profík, takže digitál
U příspěvku:TICHÁ POŠTA
Vio (Občasný) - 14.7.2004 > Když není Bůh, vše je dovoleno. Otevřeli člověka... ale jak, když se pořád uzavírá?
U příspěvku:Infantka
Vio (Občasný) - 14.6.2004 > ...
U příspěvku:lehce zamyšlená
Vio (Občasný) - 14.6.2004 >

"My taky, my taky", volali ptáčkové

Hele brácho, nejsi už na filozofování starej? checht

 

proč u cest svých se krčím...? asi číháš na oběd/ť...

U příspěvku:V dálce jsou slyšet Sirény
Vio (Občasný) - 10.6.2004 > Kelly> Závazky beru na sebe
U příspěvku:V dálce jsou slyšet Sirény
Vio (Občasný) - 9.6.2004 > Kelly> 

Já? Já??? Copak já někde píšu o satori? Já pouze cituji.

Ale cigáro u mě klidně máš

U příspěvku:V dálce jsou slyšet Sirény
Vio (Občasný) - 9.6.2004 >

Odysseus sic Sirénám unikl, leč život není pohádka... stačí si o chvíli později zacpat uši a je všechno jinak... a i když člověk nakrásně propluje, zní mu ten zpěv v uších ještě léta...

Ale kdo je Odysseus a kdo Sirény?

O Charybdis a Scylle nejsem oprávněn informovat

  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter