Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Vio
(muž)
Občasný
Na Totemu: 25938x
Napsat zprávu

Let's celebrate the fact that we've seen the back of another black day...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sní Daně
Vio (Občasný) - 1.12.2007 >

Tohle se nedá kritizovat nalačno.

U příspěvku:Verše
Vio (Občasný) - 30.11.2007 > Uvidíme, co bude příště.
U příspěvku:Prokleli básníka
Vio (Občasný) - 30.11.2007 > Technicky dobře, ale obsahově je to jak z předminulého století.
U příspěvku:Na sněžné báni
Vio (Občasný) - 30.11.2007 >
U příspěvku:Bylo , je pryč
Vio (Občasný) - 30.11.2007 > Ber ty dva body jako povzbuzení.
U příspěvku:Dogma
Vio (Občasný) - 30.11.2007 > Toporný styl, archaismů až hrůza, gramatických rýmů po strop a o obshové stránce je škoda mluvit. Člověče, čteš vůbec něco jiného než sám sebe?
U příspěvku:Noc
Vio (Občasný) - 29.11.2007 >

Říkanka do dětské knížky?

U příspěvku:Tažní ptáci
Vio (Občasný) - 28.11.2007 > ariel> http://pravidla.cz/hledej.php?SID=8bccrh8038kflq3qbgsr33e7f4&qr=ohl%ED%9Eet+se

ohlížet se, 3. mn. ohlížejí se i ohlíží se

Ale vyděsil si mě ;-)
U příspěvku:Mravenčení
Vio (Občasný) - 28.11.2007 > stanislav> Stando, pokud se to zdá tobě děsný, beru to jako nejvyšší poctu, protože se nerad strefuju do tvého vkusu. Dík.
U příspěvku:Mravenčení
Vio (Občasný) - 28.11.2007 > stanislav> Stando, z tebe vždycky a rád. Ale tentokrát ne...
U příspěvku:Tažní ptáci
Vio (Občasný) - 28.11.2007 > ariel> Abych pravdu přiznal, nevím, a to mě děsí. Ale zjistím si to. A bylo by to celkem faux pass... Leč vždy to mohu svést na básnickou licenci, ale to dělám jen, když opravdu vím, co dělám, a ne jako výmluvu. Každopádně díky za připomínku.
U příspěvku:Strofa
Vio (Občasný) - 1.11.2006 > Naivní, archaické, rytmuprosté...
U příspěvku:duha bolívijských alkoholiček
Vio (Občasný) - 1.11.2006 > Tady se někdo nááááramně baví ;-)
U příspěvku:Bodláky mýho hněvu
Vio (Občasný) - 31.10.2006 > Bodláky hněvu, maliny hněvu... už to mám... hrozny hněvu... hrozný...
U příspěvku:Tehdy
Vio (Občasný) - 31.10.2006 > když zrak padne do vaty slepoty
když roh rozpůlí naši cestu
na mou a tvou
!

A přísnější ticho... dbá na to, aby bylo opravdu ticho...
U příspěvku:STOP!
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Elsemera> Člověk s trochou talentu a sebereflexe by měl být schopný sám zhodnotit na základě srovnání svého textu s opravdovými básněmi, v čem je chyba resp. rozdíl.

Jen tak namátkou:
- je zde výrazná absence rytmu, patrná zvláště u rýmované básně viz např.
"Pro jednou to stačí
Hlava se mi otáčí"

- rýmy jsou veskrze gramatické, což jejich kvalitu značně snižuje

atd. atd. atd.
U příspěvku:Úlovky z cest
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Každopádně klidně tady publikuj co chceš. Já Ti to přece neberu. Jistěže je tady místa dost. Ale taky se Ti může stát, že Ti na to napíšu svůj názor ;-)
U příspěvku:Úlovky z cest
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Martin> Martine, osobní zážitek a myšlenka jsou fajn a nikdo Ti je nebere, ale samy o sobě ještě poezii nedělají. Musel bys použít básnické prostředky k jejich vyjádření, ale ať se koukám jak se koukám, vidím jen rozčlenění textu na "sloky" a "verše" a to samo o sobě nestačí.
U příspěvku:la clé
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > :-) bez komentáře

Počkej si na někoho, kdo Tě bude s páskou na očích poplácávat po zádech.
U příspěvku:la clé
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Vio> cituju: "jednou nám listí stíná gilotina a pak jsou kolem stromů nože"

Tahle poznámka se samosebou vztahuje pouze k Tvé básni. Dál už se tím nemíním zabývat. Nestojí mi to za to "diskutovat" s člověkem, který nedokáže přijmout kritiku a názor někoho jiného.
U příspěvku:la clé
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Claw> To mé "bohužel ne" se vztahovalo k poznámce, že to nic nezmění na kvalitě oné básně.
U příspěvku:la clé
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Claw> Jedna ze ctností je uznat vlastní neznalost a já uznávám, že "nůž gilotiny" se používá.

Ale to je tak vše ;-)
U příspěvku:la clé
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Claw> Já bych spíš řekl, že bohužel ne...
U příspěvku:la clé
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Claw> A já jsem snad někde řekl, že Kainar použil slovo "gilotina"? Řekl bych, že sotva....
U příspěvku:STOP!
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Elsemera> :-)

Já Ti nic nenamlouvám a ani jsem nikde netvrdil, že Tě znám. Jenom jsem Ti chtěl říct, že i čas, který si věnovala k napsání tohoto textu, by byl lépe využit, kdyby sis něco přečetla. To je vše. Končím s osvětou, protože očividně nepadá na úrodnou půdu aneb kdo chce kam...
U příspěvku:STOP!
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Dám Ti dobrou radu... Až příště nebudeš mít co dělat, zkus si nejdřív raději přečíst nějakou skutečnou báseň.

P.S. Také by nezaškodilo, když už teda neodbytně budeš muset psát, aby ses občas poradila s Pravidly českého pravopisu - viz "pikat". Třeba se můžeš podívat sem: http://pravidla.cz/hledej.php?qr=pykat
U příspěvku:Ticho
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Elsemera> Ale okomentovali. Jen si to pořádně přečti. kink ti jasně napsala, že musíš ještě hodně číst, abys pochopila, co je to poezie, neřkuli kvalitní poezie. Tohle dílo se opravdu z hlediska teorie poezie hodnotit nedá.
U příspěvku:Když vesmíru padají mléčné zuby
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Trochu jsem se v tom ztratil, ale není to úplně ztracené ;-)
U příspěvku:Úlovky z cest
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Martine, jsi si jistý, že to je poezie a ne jen zapsaná myšlenka připomínající formou báseň? Kdybych to měl hodnotit jako poezii, tak je to za 0 bodů.
U příspěvku:Hrozitánská krev
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Blbost je věčná a tudíž neporazitelná... ale to nám nesmí zabránit proti ní bojovat.

Lidi tady publikují různé bláboly a vydávají je za poezii, ale u nováčků a puberťáků se to dá omluvit.

Tohle je ovšem bez pardonu neuvěřitelná pičovina!
U příspěvku:la clé
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > blondýna> "ta největší a nejkrásnější dýka vypadla z rukou podzimu
a na hrotu měla dvě kapky krve"

Možná si napadnout nechtěla, ale povedlo se Ti to ;-)
A bez diskuse použil ten Kainar nádherný příměr... rozhodně je tady očividná paralela ostří dýky/ostří gilotiny. Listí je v důsledku odříznuto od větví ostrým kovovým předmětem ;-)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter