Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mrcha
A.x.e.l (Občasný) - 24.3.2013 > líbí se mi!přijde mi tvůj styl hodně originální, a asi ani nevím prečo!

jsa pouze zpola sitý - oprav si chybičku :)
U příspěvku:ZOO Děčín 22. března 2013
A.x.e.l (Občasný) - 24.3.2013 > :-)
U příspěvku:Má milá
A.x.e.l (Občasný) - 24.3.2013 >
U příspěvku:Po čem koně touží
A.x.e.l (Občasný) - 24.3.2013 > zasekla jsem se na několika místech.. upravila bych to takto

první bylo tohle:
Na co asi myslí kůň,
když postává ve stáji,
myslíš,
že si připadá
jako by byl v ráji?
(aby to nedrhlo..)

totéž u dalších... myslím, že když to už tak pěkně rýmovaně odsýpalo do poloviny, je škoda to utnout volným veršem, ale to je jen můj názor.. kdybys začala nerýmovaně, tak to je pak jiná... ale takhle bych to spíše upravila do rýmované podoby, a připodobnila to tak jakési říkance spíš..
U příspěvku:Sen
A.x.e.l (Občasný) - 24.3.2013 > propracované!!
U příspěvku:Trocha melancholie
A.x.e.l (Občasný) - 24.3.2013 > máš svůj styl :o)
U příspěvku:Svědomí
A.x.e.l (Občasný) - 24.3.2013 > líbí se mi tam zvuk.. nebo se tomu říká rytmus? vycházím ze cviku, ale není to tak špatné.. vlastně je to docela dobré.
U příspěvku:***
A.x.e.l (Občasný) - 24.3.2013 > je mi to hodně povědomé... trocha předjarní melancholie. pochopitelně bych to proškrtala, to dělám u všech svých, ale to jsem já. raději to nebudu číst víckrát, jde z toho depka...
U příspěvku:Neplavcům vstup zakázán
A.x.e.l (Občasný) - 24.3.2013 > líbí se mi slovosled a technická stránka věci vůbec. připadají mi ty básničky jaksi pěkně vykonstruované, ale nechybí tam cit.. podle mého zdařilá práce.
U příspěvku:nejspíš by bylo lépe mlčet
A.x.e.l (Občasný) - 21.3.2013 > ještě doplnění k předešlé diskuzi:
"obecná řeč, každodenní mluva nese v sobě stigmata esteticko-sémantických elementů podstatně básnických ; rozpoznávat a chápat tyto drobné a jen náznakové, ale i větší a ucelené poetické útvary v jazyce, to je pro básníka naslouchajícího conditio sine qua non (nutná podmínka)"
tohle je citace z doslovu Emanuela Frynta, kde píše o Kolářově básnictví (jak víme Kolář psal na začátku 20. století), takže to nevypadá, že by poezie "běžného jazyka" bylo záležitostí moderní doby, jak bylo výše nadneseno...
U příspěvku:Žena, co mluví sama se sebou
A.x.e.l (Občasný) - 17.3.2013 > Ale houbeles, próza by neměla takové tempo. Co prózovat, baví dnes ještě někoho číst prózu? Nebo verše, za které nikdo nevidí? Má to nápad, jsou tam výborné chvilky, obraty. Ale už je ráno, loučím se, jdu spát, anebo si na to aspoň hrát. Loučím se.
U příspěvku:Kolik je hodin?
A.x.e.l (Občasný) - 17.3.2013 > To teda jo. Vepředu nebo vzadu, nebo v mezičase. Je to tak. A je třeba to vyzdvihovat a revoltovat, jednou i ti, kteří to neznají, ohnou hřbet a řeknou: Ano, chápeme, že VY máte svůj čas!!! Respektujeme to! Ale do té doby, raději sehnout náš hřbet a psát si to do sešítku.
U příspěvku:Kde žiju
A.x.e.l (Občasný) - 17.3.2013 > je mi to povědomé a blízké.
U příspěvku:Klid
A.x.e.l (Občasný) - 17.3.2013 > :-)
U příspěvku:Domácí peklo
A.x.e.l (Občasný) - 17.3.2013 > Tohle má nápad, švih a tempo, fajne. Navíc je to tak jako jednoduchým jazykem, všem zřejmé. Blahopřeji k vlastnímu pohřbu, je to všechna čest.
U příspěvku:Plakat chci o samotě
A.x.e.l (Občasný) - 17.3.2013 > Nejvíce se mi líbí začátek, první 4 verše. Prostředek mi k tomu tak úplně nepasuje a závěr vlastně taky ne, působí to na mě tak, jako kdyby byl přišitý na míru, i když zdánlivě nesouvisí. Nu, moc se z toho vyčíst nedá, ale "něco tady je" :) Snad se podívat na další.
U příspěvku:Krutost lásky
A.x.e.l (Občasný) - 17.3.2013 > S tím se plně ztotožňuji, nevydjářila bych to lépe..
U příspěvku:odevzdávám se ti
A.x.e.l (Občasný) - 17.3.2013 > noemus> jen pro zajímavost - takto zní 1. verze: http://www.totem.cz/enda.php?a=285009

a tady je 2. verze: http://www.totem.cz/enda.php?a=285737

tahle báseň je úpravou třetí.
U příspěvku:nejspíš by bylo lépe mlčet
A.x.e.l (Občasný) - 12.7.2012 > cogergsum> ještě něco :) jestli bys chtěl vidět souvislosti tak můžu říct že to je o jednom kamarádovi který má každý měsíc jinou holku a o každé tvrdí, že ji hrozně miluje. řekla jsem mu to a urazil se.
pocit vlastnictví básnického střeva kvůli tomu nemám. tečka :-)
U příspěvku:nejspíš by bylo lépe mlčet
A.x.e.l (Občasný) - 12.7.2012 > robert g.> vidíš já bukowskiho nečtu. proč, připomíná ti to?
U příspěvku:nejspíš by bylo lépe mlčet
A.x.e.l (Občasný) - 12.7.2012 > cogergsum:
já nic nevím o žádných směrech a píšu to co mi prochází životem a jak se toho chci zbavit, nejde mi o vysoké hodnocení nebo pozérství a klidně tu báseň hned vezmu a vymažu, asi tolik mi na tom záleží. ale díky za názor.
U příspěvku:Člověk bez navigace.
A.x.e.l (Občasný) - 10.3.2012 > zaujalo slušňácky
U příspěvku:Synagogy
A.x.e.l (Občasný) - 6.6.2011 > kouzelný človíček> mělo to vytvořit určitý pocit, jestli to na tebe dýchlo, pak se to podařilo. díky za komentík.
U příspěvku:růžová letní toaletní
A.x.e.l (Občasný) - 6.6.2011 > Urea> to není obecná pravda; to poučení se má vztahovat pouze k předešlé básni...
U příspěvku:Na obloze mrtvé slunce
A.x.e.l (Občasný) - 6.6.2011 > Urea> tak takhle do hloubky jsem nad tím neuvažovala, bylo to trochu automatický, upravuju to až po delší odstávce, mám tady i kratší, upravenou podobu:) sůl zas já ráda.
U příspěvku:toy story
A.x.e.l (Občasný) - 30.5.2011 > jéééj to je super:)
U příspěvku:Ostrovní zprávy/taková níž
A.x.e.l (Občasný) - 27.5.2011 > Demiurg> to nepopírám.

jen komentuji a kritizuji, aby z toho něco autor měl:)
U příspěvku:Synagogy
A.x.e.l (Občasný) - 27.5.2011 > kouzelný človíček> děkuji za reakci. klidně můžeš i koment:)
U příspěvku:Jsem křehká megasenzitivní chudinka libující si ve své neoprávněné bolesti
A.x.e.l (Občasný) - 23.5.2011 > Francois_Villon> ale jo, na mě to zapůsobilo, jako že jsem vzbudila lítost. což ani tak nebyl záměr.. ono to bylo celé bez záměru. ale vím, co bylo příčinou..
U příspěvku:Milá(š)ek
A.x.e.l (Občasný) - 21.5.2011 > pochopil to tady někdo ??
z druhýho řádku vzít počáteční písmenka, spojit s veršem 1. do těch slov. to samé u 4. verše.
(v) - vsuvka je tam naschvál.

vyjde vám:
dej si (pr)ostě na (r)ty (po)mádu
//pr-r-po// říkám – má to grádu
(j)ednou do (d)ne umýt (z)uby
//jé-dé-zed//, a co ty kruhy
pod oči(ma) //(v)//(dě)lají fujky -
//ma-dě// snaze nepřidají

Kdo to ví
(po)libkem dopoví! // "po" jsem tam nedávala, protože by si to už každý domyslel, a "v" je jen tak navíc, aby matlo :)

Ale to jenom tak, předpokládám, že to všichni pochopili :D
U příspěvku:První recenze z Idnes.cz
A.x.e.l (Občasný) - 21.5.2011 > cvičný rozbor:

Je to hrůza
Engel si stěžuje // štěpný rým? + aliterace na začátku (e)
Exšéf zoo nastupuje
za porušení memoranda // aliterace a - a; předěl

Je to hrůza // anafora
Čech se třást nepřestává / alit. a - á
Elitní sestava / alit. a - á - a; předěl
z Christchurch

Začne to působit // předěl
na fastfoody



(První recenze
Idnes.cz) // parenteze-vsuvka

nějak tam víc nevidím :(
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter