Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cables Vomitation
HunteR (Občasný) - 10.1.2005 > al-ash> Připouštím, že jsem reagoval možná zbytečně hrubě, ale jsem známý tím, že mě přivádí k nepříčetnosti když někdo označí mé práce za kopie... nestává se to často, ale o to je to nepříjemnější. Nikdy jsem nezkopíroval žádný obraz, dokonce ani pro vytříbení techniky ne. Jsem samouk, s minimálním časem na tvorbu, nemám za sebou roky ve výtvarných školách, kde bych si mohl vyvíjet pohodlně rukopis... proto možná podléhám mnohem víc takovým velkým umělcům, jako je třeba Giger... ale to je vývoj a postupně se mi daří jeho prvk z mé tvorby odstraňovat. Problém je v tom, že jeho tvorba sahá od kraje žánru do druhého, proto je "cítit" v mnoha dílech, která s Gigerem nemají ani nic společného. Kdykoliv použiješ v obraze motiv vrubované struktury, kdykoliv zapracuješ do plastiky vrubovanou elektroinstalační trubku, v každém takovém případě se objevuje Giger znovu, ať chceš nebo ne...

Jen nerozumím tomu, proč argumentuješ obrazem ElpVI, tennemá s mými pracemi nic společného, nebo nevím o tom,ž e bych něco takového namaloval... Obraz z Necronomiconu je prakticky jediný, který používá takto mechanizovanou hlavu z profilu, pouze v záběru na hlavu... možná ještě nějaké ze série Dune, ale ani ty nejsou přesné. Můj obraz je ovlivněný Gigerem, ale zároveň dostal minimálně jeden prvek, který je pro mě charakteristický - zakrývané uši. Nedovolil bych si vzít Gigerův obraz a zkopírovat ho, byť bych toho byl schopen. Tahle debata je na dlouho, dalo by se v ní probrat v podstatě všechno, co se týká moderního výtvarného umění, které je už jen syntézou svých vlastních produktů... jen bych rád řekl, že jsem vždy inspiraci Gigerem přiznal, i lidem, kteří ho neznají a nikdy jsem tyhle věci nepovažoval za mé hlavní a charakteristické práce... pokusil jsem se využít jeho stylu v sérii Tajmné mechaniky staré Mezoameriky, kde je jeho vliv vidět, ale řekl bych, že mnohem méně než v tomhle případě.

Potom nerozumím srovnání mé plastiky s tou kresbou z fanartu...
U příspěvku:Cables Vomitation
HunteR (Občasný) - 10.1.2005 > Absolute> Takhle, tenhle artwork nepovažuji za nějaké veledílo, ale je to obraz, který je charakteristický pro mě a ne pro Gigera, byť je z jeho stylu. Pro lidi, kteří ho neznají logicky vyvstane otázka: Je to od Gigera? Ale hned na druhý podled je jasné, že ne. Osobně netvořím jako on, většina obrazů je předem připravených, jen se v průběhu tvorby nějak mění. Nikdy jsem nechtěl jít jeho cestou (i když by to šlo), protože bych se dostal jen k tomu, co on již udělal, v jeho stylu ho není možné překonat, proto jsem se o to ani nesnažil. Ale je také pravdou, že cyberpunk této podoby se u mě objevoval i v době, kdy jsem Gigera neznal, stejně jako o tom mluvíš ty... Až když jsem začal používat airbrush jsem byl schopný se přiblížit jeho stylu, což je na jednu stranu super a stane se to skoro každému, kdo umí airbrush používat a Gigera zná, ale na druhou stranu je to děsivě svazující, tímhle stylem nejde prakticky vytvořit nic, co by Gigera nepřipomínalo. Jsou lidé, kteří Gigera dál napodobují, i když do toho vnášejí svůj rukopis a řemeslo a jsou v tom velmi dobří - u nás je v tom nejlepší asi Petr Přibyla. Prostě jim to nevadí. Vytvořil jsem několik obrazů pod tímhle vlivem, ale opustil jsem tu techniku, protože jsem z ní už nemohl vytěžit víc, než udělal Giger. Proto jsou mé nové obrazy malované štětcem a není v nich po Gigerovi žádná zřejmější stopa. Trvalo mi pár let, než jsem se od toho utrhnul a věř mi, že to je hodně náročné, mnohem pohodlnější by bylo chrlit ty hlavy jednu za druhou... proto jsem hrdý sám na sebe, že se mi to povedlo, se z toho utrhnout, měl jsem i hluboké deprese z toho, že se mi nedařilo z Gigerova zajetí uniknout... tenhle obraz jsem dal jako příspěvek z doby, kdy jsem byl ještě pod silným Gigerovým vlivem... Jinak co se týká Gigera a LSD, myslím že s tímhle halucinogenem měl zkušeností celkem dost... akce typu Celebration Of the Four a nebo jeho soužití s Li Toblerovou (která se podle mě zastřelila právě kvůli tomu, že ji LSD pomátlo hlavu). Ale je to jen můj názor, Giger se k tomu nikdy nechtěl vyjadřovat.
U příspěvku:Cables Vomitation
HunteR (Občasný) - 10.1.2005 > Tony Sawer> Ne, tvůj názor beru, i když nevím, jaké štěstí bych měl mít, kdybych Gigera nekopíroval, po totemu se pohybuje (pohyboval?) jeden člověk, který sprostě kopíroval mě a všichni mu tady tleskali jako velkému umělci, takže na to mám taky svůj názor... Co mě naštvalo byla ta slova o ekleticismu, ale reagoval jsem na to u tvého příspěvku...
U příspěvku:Cables Vomitation
HunteR (Občasný) - 9.1.2005 > Tony Sawer> Neexistuje žádný důvod, proč Gigera totálně kopírovat, už z důvodu vzniku jeho obrazu, který vniká neplánovaně, tudíž jakákoliv účelová kopie bude postrádat ten prvek náhodnosti, který v jeho obrazech je... Mám jeho umění rád, i když postrádá některé věci, které se mi líbí zase u jiných autorů. Ale pokud jsem chtěl nakreslit něco cyberpunkového, přišla inspirace právě od něj. Motiv a částečně i technika jsou ale trochu jiné, než jsou k nalezení u něj. Každopádně se nesnažím popírat, že je to malováno pod vlivem jeho obrazů, ale rozhodně se stavím proti tomu, že bych chtěl něco kopírovat, má to můj rukopis i můj nápad a používá to mých charakteristických prvků. Proto nechci slyšet nic o eklekticismu. Je snad krajinkář, který maluje krajinky akvarelem taky eklektik jiných akvarelových krajinkářů?
U příspěvku:Cables Vomitation
HunteR (Občasný) - 9.1.2005 > al-ash> Zdrž se těhle stupidních komentářů.
U příspěvku:Jsme Loutky
HunteR (Občasný) - 4.1.2005 > Tom.Black> Chápu. Zajímavá reakce, díky za ní, za rok, co tenhle obraz koluje internetem a visí na stěně jsi první s takovou reakcí. Ty postavy nejsme přímo my, je to jakýsi symbol, mezi nímž a námi je určitá paralela. Naše individualita ve srovnání s nadvládou nad námi je ale v podstatě zanedbatelná, proto ty minimální rozdíly ve fyziologii symbolů (postav). Nicméně tvůj názor má něco do sebe. Dotýkají se tě takhle umělecká díla běžně? Myslím tím, že tě mohou urazit, případně vyvolat emoce? Jak jsem se totiž přesvědčil, 90% lidí nedokáže vnímat obraz hlouběji než po jeho vizualitu, řemeslné ztvárnění - jednoduše řečeno, řeknou: "To je hezký..." protože se jim to lbíí vizuálně, ale obsah jim buď uniká, nebo jsou vůči němu neteční - obraz asi těžko nahradí agresivitu televize a filmu, kdy se dá do jedné sekundy pohledu napěchovat víc efektu.
U příspěvku:Jsme Loutky
HunteR (Občasný) - 4.1.2005 > Absolute> Airbrush tam prakticky není použit, jenom na mracích a dokončujících efektech, jako je vzdušná perspektiva, světla na kabelech a kápích. Převážná část malby je štětec.
U příspěvku:Jsme Loutky
HunteR (Občasný) - 3.1.2005 > Tom.Black> Sorry, ale nerozumím...
U příspěvku:Jsme Loutky
HunteR (Občasný) - 2.1.2005 > TRMAN> Ano, je to podpis... ale můžu tě ujistit, že je na nejvhodnějším místě, kam šel dát... jinde by rušil daleko víc...
U příspěvku:Mastermind
HunteR (Občasný) - 1.1.2005 > Tony Sawer> Možná nějaký minimalistický interiér vymalovaný na bílo/světle šedivo, s černými a červenými doplňky...
U příspěvku:Jsme Loutky
HunteR (Občasný) - 1.1.2005 > TRMAN> Co je s podpisem???
U příspěvku:Jsme Loutky
HunteR (Občasný) - 31.12.2004 > Mishka> Původně to bylo čisté, ale působilo to nevyváženě... nemůžu za to, že naivní malíři používají donekonečna jedno klišé, a zrovna když ho chci použít taky, tak to odnesu s nimi...
U příspěvku:Jsme Loutky
HunteR (Občasný) - 31.12.2004 > xmark> Idea je možná trochu podobná Matrixu... ale nemyslel jsem na to.
U příspěvku:Mastermind
HunteR (Občasný) - 25.12.2004 > MiKa> Aha, tak to jo, už tomu rozumím.
U příspěvku:Mastermind
HunteR (Občasný) - 24.12.2004 > protéž: díky.
MiKa: díky za hodnocení. Není to určené na dekoraci nad novou koženou sedačku v obýváku... s takovým cílem opravdu plastiky a obrazy nedělám. Co jsi myslela tou zmínkou o popisce?
al-ash: Sádra, modelovací hmota, kov, elektroinstalační trubky a oční protézy.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter