Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 30.9.
Jeroným
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nad ránem
smithers (Občasný) - 30.1.2009 > Hyda> Děkuju mockrát! A máš pravdu v tom, že smutný je to moc.
U příspěvku:Nad ránem
smithers (Občasný) - 29.1.2009 > Mbonita> Máš rozhodně pravdu, mě totiž taky. Ale nevím co a už se v tom nechci hrabat, nemám zrovna nejlepší období.
U příspěvku:Nad ránem
smithers (Občasný) - 28.1.2009 > LidaStudenovska> Já ti děkuju mnohokrát. Pravda, je to takové jaké je, ale o tom to přece je :-)
U příspěvku:možná
smithers (Občasný) - 28.1.2009 > Moc hezký. Pro mě síla a konec zvlášť.
U příspěvku:Absurdní
smithers (Občasný) - 26.1.2009 > Chacha, okamžitě mě to bodlo někam, ani nevím kam. Super.
U příspěvku:VNÍMÁNÍ
smithers (Občasný) - 25.1.2009 > To se mi moc líbí.
U příspěvku:čas je něha
smithers (Občasný) - 25.1.2009 > Tohle je síla.
U příspěvku:Keř s plody trnitý
smithers (Občasný) - 23.1.2009 > miroslawek> Tímhle jako dokazuješ co? Že to dokážeš stejně nebo ještě líp nebo že máš patent na poezii? Možná jsi nepochopil to, že tady se píše "Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku". Tenhle přístup je fakt o ničem.
U příspěvku:toilet blues
smithers (Občasný) - 23.1.2009 > Výborný! Co dodat, mořští koníci na lopatkách holek mě rozsekali.
U příspěvku:Kámen a cesta
smithers (Občasný) - 22.1.2009 > Pěkně, já ti děkuju. Ty píšeš výborně!!
U příspěvku:Okna
smithers (Občasný) - 22.1.2009 > miroslawek> Ale to je opravdu o ničem tohleto :-) Takhle já nepíšu. A jestli to má být připodobnění té mojí věci tak ani náhodou. To nemůžeš pochopit, proč je to tak jak je, protože to jsou věci prožitku a s tím nic nejde dělat - je to nepřenostitelný. Můžeme se bavit o formě, ale to je běh na dlouhou trať. A už vůbec nechci přistupovat na tvoji hru. Pokud mi chceš otevřít nové obzory, pošli mi něco na mejla - literatura by bodla. Dík.
U příspěvku:Okna
smithers (Občasný) - 21.1.2009 > miroslawek> Kdybys věděl...ale ty nevíš a to mě těší. Dík.
U příspěvku:Okna
smithers (Občasný) - 21.1.2009 > Ole Muhehe> Děkuju mockrááát.
U příspěvku:Kámen a cesta
smithers (Občasný) - 21.1.2009 > Hyda> Díky opravdu moc!!
U příspěvku:Kámen a cesta
smithers (Občasný) - 21.1.2009 > GabrielRonay> Děkuju mnohokrát. Ať se daří.
U příspěvku:Kámen a cesta
smithers (Občasný) - 21.1.2009 > miroslawek> OK, příště použiji gumoléčbu.
U příspěvku:Kámen a cesta
smithers (Občasný) - 21.1.2009 > miroslawek> Mě se to takhle prostě líbí. Někdy bych se rád poučil o tom jak to dělat, ale kde to mám kruci vzít? Z těch tvejch odpovědí se toho tak dozvím... můj email je timasbjorn@gmail.com. Budu rád, když mi tam něco napíšeš nebo doporučíš nějakou literaturu třeba. Dík.
U příspěvku:Věčná sezóna
smithers (Občasný) - 20.1.2009 > Ubral bych z té pichlavosti - těch kombinací a změn je tam na mě příliš. Jen můj názor. Jo.
U příspěvku:Džungle léčí mou duši
smithers (Občasný) - 20.1.2009 > Zase něco, co mi moc sedí. Tohle bych řekl přímo zbožňuju. Tu zvířenu a vůbec to proplétání. A baví mě si to představovat, samozřejmě po svém. Super.
U příspěvku:Kámen a cesta
smithers (Občasný) - 20.1.2009 > LidaStudenovska> Já ti děkuju. Je to přesně tak, chtěl jsem napsat něco jiného než obvykle píšu. Chtěl jsem napsat příběh, který by vyprávěl. Spíš tedy napovídal. Díky.
U příspěvku:Kámen a cesta
smithers (Občasný) - 20.1.2009 > Mbonita> Děkuju. Není zač. Oujé. Těším se na kritiky.
U příspěvku:budou ctnost
smithers (Občasný) - 19.1.2009 > Tohle je super. Ty tvoje věci mě vždycky trochu pobodají, ale hojí se to rychle :-)
U příspěvku:Okna
smithers (Občasný) - 19.1.2009 > holger> Díky moc, já to mám takhle rád. Jsem takovej živočišnej typ, tak proto ta různá zvířena, co se mi tam pořád promítá. Spíš je to ale věc podvědomí, že jak to píšu tak mi to tam mozek propašuje. Děkuju.
U příspěvku:Pozdní gravidita
smithers (Občasný) - 15.1.2009 > Tenhle styl je mi moc blízký. Líbí moc.
U příspěvku:A ty si nemyslíš, že bude válka?
smithers (Občasný) - 15.1.2009 > Výborný. Doznívá mi to v uších.
U příspěvku:Dítě
smithers (Občasný) - 15.1.2009 > čtenář> Dík moc. M vůbec nevadí.
U příspěvku:Podhradí
smithers (Občasný) - 15.1.2009 > čtenář> Díky mnohokrát. Určitě se ještě ukaž :-)
U příspěvku:Okna
smithers (Občasný) - 15.1.2009 > Hyda> Díky opravdu moc.
U příspěvku:Okna
smithers (Občasný) - 15.1.2009 > Ing. Zleditor> Sušenka! :-)
U příspěvku:Okna
smithers (Občasný) - 15.1.2009 > Michelle> Děkuju na stotisíckrát. Těší mě tvoje přízeň.
U příspěvku:Přes přízeň
smithers (Občasný) - 14.1.2009 > Tak tomu rozumím :-)
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter