Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 1.4.2009 > Hyda> Já ti děkuju moc. Snažím se hledat výraz a proto jsem v té nejistotě rád, že tě to oslovilo.
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 1.4.2009 > Mbonita> Děkuju. Věřím, že ano. Doufám. Chtěl bych :-)
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 31.3.2009 > Sallybill> Naprosto přesně :-) Pak už zbejvá jen Bábi Zlopočasná a Magráta Česneková.
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 31.3.2009 > Já ti děkuju moc. Co dodat... prostě to bylo všechno k ničemu a já viděl smysl jen v očištění se, v nedostatku, v opětovném nalezení sebe sama. V pátek jsem ten text rozepsal, v sobotu ji potkal a v neděli jsem ho musel předělat a zvěčnit jí tam - ikdyž jen tak, abych to v tom cítil snad jen já. Protože změnila všechno a ikdyž si ten text může místy protiřečit, musí tak být. Ovšem jak tohle všechno skončí, to ví fakt jen Smrť. Děkuju.
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > Serpentin> S věkem? :-) Děkuju. Já to všechno původně myslel jako srandu - psal jsem texty pro naši kapelu a chtěl se vzdělat. Tohle zašlo příliš daleko..Drž se...
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > Serpentin> Ten intimní dojem, to je ono! Ne ne! Já ti děkuju. Ona tam totiž původně nebyla a v tom máš naprostou pravdu. Ale bez té myšlenky by to bylo o ničem - od základů. Musel jsem jí tam propašovat, protože to byl zásah! Ať na úkor textu...
U příspěvku:Čepele
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > Já se ti musím omluvit za svoje některé nekonstruktivní příspěvky. Protože jestli budu někdy uvádět někoho jako svůj vzor, budeš to ty (krom dalších). Deset let svojí tvorby jsem zničil jen kvůli Northropu Fryieovi. Dřív jsem to nechápal a bylo mi to jedno. Ty píšeš na mě až příliš složitě ovšem to neubírá nic na kvalitě toho co píšeš. Děkuju!!
U příspěvku:Bílá
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > Tahy labutích křídel a země mlčí! Stoprocentně v tom vidím něco jiného, ovšem pro mě skvost!
U příspěvku:Oblý hřbet
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > Bart> Děkuju moc. Snad napíšu někdy něco smysluveselejšího (nechci psát o optimi!z!mu). :-) Není nad půl roku depresí. Ovšem vykreslit báseň - snad jen pro kamarády v hospodě - to je síla!!!
U příspěvku:Bezedná studna
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > smithers> PromiŇ :-)
U příspěvku:Bezedná studna
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > Myslím, že tak se pozná vynikající báseň - tak dlouho jsem se se k ní vracel, až ve mně uvízla a nezbylo než reagovat. Pro mě (skvělé) dost napovídající /řekl by Miroslawek/, ovšem dále skvost, vyzrálý pohled. Dobře TY! Nebál bych se dostředivých spojení, ovšem v kombinaci s tvou vyzrálou fantazií. Ženy. Bože!
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > Bart> Já ti moc děkuju. Šak sa ještě potkáme!
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > magie_esence> Moc děkuju!!
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > Mbonita> Ani nevíš, jak moc jsi mi pomohla! Těžko sdílet pocity nepřenositelné. O víkendu jsem potkal někoho, kdo změní všechno navždy. Stejně jako pokaždé. A za to ti patří neskonalý dík. Za tu víru v něco co máš jen ty v sobě, a já se o to snažím - říct to tak jak bych doopravdy chtěl. Tohle byla první "báseň" o ní a já chtěl aby tam byla. A je. Navždy. Bude. Stejně jako ty. Šílenost. Děkuju!!!
U příspěvku:Oblý hřbet
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > natali> JO!! Děkuji moc.
U příspěvku:Oblý hřbet
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > anemone> Já děkuju moc!
U příspěvku:Oblý hřbet
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > Prokop> Děkuju ti! Optimismus v podstatě neexistuje. Stejně jako jsou jen tři plemena psů - malej pudl, střední pudl a velkej pudl. Pořád jeden pes :-)
U příspěvku:Oblý hřbet
smithers (Občasný) - 30.3.2009 > Mbonita> Děkuji moc. Ano, v rámci hledání se nemohu vyhnout jisté strnulosti, ale snad to časem vyčistím. Děkuji :-)
U příspěvku:nehaiku
smithers (Občasný) - 27.3.2009 > OU!
U příspěvku:Věže víry
smithers (Občasný) - 25.3.2009 > Hyda> Optimismus? Ale kdeže. Je čas temna a témat souvisejících. Děkuju mockrát.
U příspěvku:Oblý hřbet
smithers (Občasný) - 25.3.2009 > Hyda> Já ti děkujů. Moc.
U příspěvku:Oblý hřbet
smithers (Občasný) - 25.3.2009 > čtenář> Díky moc. Ano, vím co máš na mysli, je to pokaždé trochu na hraně. Tenhle boj, to je běh na dlouhou trať. Budeme vidět. Díky.
U příspěvku:Věže víry
smithers (Občasný) - 25.3.2009 > Prokop> Já ti děkuju!
U příspěvku:Věže víry
smithers (Občasný) - 24.3.2009 > Bart> Díky moc.
U příspěvku:Věže víry
smithers (Občasný) - 23.3.2009 > anae> Děkuji moc. Mám teď takové uvědomělé období :-) Ne, já se těmi tématy zabývám v podstatě pořád, ale věřím si v co chci. Bůh to zrovna není. Ale ta symbolika je mi blízká, takový ten něco nahoře, co já vím.
U příspěvku:Věže víry
smithers (Občasný) - 23.3.2009 > jiri-jirik> Si piš!
U příspěvku:Réva
smithers (Občasný) - 21.3.2009 > anae> JÉÉ :-) Děkuju ti. Já vím, co myslíš (tuším), ale chci, aby tomu tak bylo. Ta svoboda, ten prostor pro imaginaci, je pro mě dost důležitý. Ikdyž si to nakrásně všichni vyloží jinak, třeba je to osloví. Díky ti.
U příspěvku:Réva
smithers (Občasný) - 20.3.2009 > anemone> Děkuji moc.
U příspěvku:Réva
smithers (Občasný) - 18.3.2009 > miroslawek> S tím čtením odzadu máš určitě pravdu, je to zajímavé. Teď jsem tak zkusil napsat jednu věc a je to prostě jiné. Nedokážu říct jestli špatné nebo dobré, toho jsem dalek. Každopádně se skutečný význam kupodivu extrémně nemění, což je opravdu podivné. Ale jestli to tak má být, to nevím. Myslím, že pokud to není záměr, je to v podstatě jedno...
U příspěvku:Réva
smithers (Občasný) - 17.3.2009 > miroslawek> Teď si nejsem jist, jak to myslíš. Mě to zajímá jen tak, jak to má být. To co v tom mohou vidět ostatní je na nich.
U příspěvku:Réva
smithers (Občasný) - 17.3.2009 > Hyda> Děkuji.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter