Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vizita
smithers (Občasný) - 29.4.2009 > Zeanddrich E.> Díky mnohokrát!
U příspěvku:Vizita
smithers (Občasný) - 29.4.2009 > Mbonita> Jů :-) Děkuju moc. Chtěl jsem tam zobrazit jednak to, že se chci dostat pryč (ať už odkudkoliv) a to i mrtvej - a jednak jsem tam chtěl mít nezájem ostatních (kohokoliv). Tak mi to tam páslo. Ale je to vždy o názoru. Díky moc.
U příspěvku:Jiná řeka
smithers (Občasný) - 29.4.2009 > paryb> Neboj, tak rychle to určitě nepůjde (pokud mi ovšem nehrábne) :-). Jsem rád za tvůj zájem.
U příspěvku:Dary bohům
smithers (Občasný) - 29.4.2009 > andzi> Jé, jsem rád, že zaujalo.
U příspěvku:Jiná řeka
smithers (Občasný) - 29.4.2009 > andzi> Děkuji moc.
U příspěvku:Jiná řeka
smithers (Občasný) - 28.4.2009 > paryb> Chacha :-) Já ti děkuju moc. Momentálně by ti to mohlo připomínat Gottfrieda Benna, ten mě moc bavil. A zase uvidíme časem, snad se mi podaří to stále někam sunout. A slavná budeš určitě ty, mně stačí můj svetr a manšestráky :-)
U příspěvku:Jiná řeka
smithers (Občasný) - 27.4.2009 > Hyda> Děkuji mnohokrát.
U příspěvku:Jiná řeka
smithers (Občasný) - 24.4.2009 > Bart> Já ti děkuju moc.
U příspěvku:Jiná řeka
smithers (Občasný) - 24.4.2009 > Mbonita> OU! Děkuju moc. Snažím se to někam posunout, ale ten výraz budu hledat ještě dlouho, tak ještě jednou díky. Občas mám problémy s přílišnou imaginací, tak jsem se to snažil trochu "posadit". Snad se to alespoň trochu povedlo.
U příspěvku:Dary bohům
smithers (Občasný) - 24.4.2009 > Mbonita> Ano. A přesně tak jsem to chtěl. Provedení dle mých možností :-) Děkuju.
U příspěvku:Různonožci
smithers (Občasný) - 24.4.2009 > Bart> Děkuju!! Zase se stav :-)
U příspěvku:Různonožci
smithers (Občasný) - 24.4.2009 > Mbonita> Děkuju moc.
U příspěvku:Zaměstnávám svoje smysly rozkvětem
smithers (Občasný) - 23.4.2009 > Raimund> Naprosto v pohodě. Je to dobrá věc.
U příspěvku:Zaměstnávám svoje smysly rozkvětem
smithers (Občasný) - 22.4.2009 > ANO! Snad jen (občas) méně popisnosti (subjektivně). Obydlím krajinu... Jsi prostě dobrej. Máš to a za to ti dík.
U příspěvku:Přelévání
smithers (Občasný) - 21.4.2009 > Masakr :-)
U příspěvku:Bílá tišina
smithers (Občasný) - 21.4.2009 > Mbonita> Hrozně s tím bojuji. Myslím, že je to vidět i cítit, tak moc děkuju. Nemůže to být ve všem, to bych se zbláznil. Časem vyprázdním svoje skříňky a pak to poteče :-)
U příspěvku:Delta
smithers (Občasný) - 21.4.2009 > Trochu mi tam něco chybí, ale opravdu jen subjektivně. Vidět a pochopit. Jo. Super.
U příspěvku:Dary bohům
smithers (Občasný) - 21.4.2009 > Serpentin> Já děkuji mnohokrát. V krátkém čase se vrhám do několika prostor a to se mi vymstí :-) Čekám. A dočkám se...
U příspěvku:Dary bohům
smithers (Občasný) - 21.4.2009 > miroslawek> Promiň. Chvilková indispo(sice). :-)
U příspěvku:Bílá tišina
smithers (Občasný) - 21.4.2009 > miroslawek> OU! Díky moc. S tou popisností máš samozřejmě pravdu, ale jsem rád, že je tam vidět i nějaký posun. Pracuji na tom, ale chce to čas. Tak 10 - 20 let :-)
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 6.4.2009 > anae> Já ti děkuju.
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 5.4.2009 > miroslawek> Já vím, postupně sháním ty věci o kterých jsi mi psal. Ale ta anatomie mě opravdu baví! Chápu, že to je krok do prázdna, ale tak to mám rád. Přečtu to, přečtu další věci a pak se k ní vrátím s dalším poznáním. Vím, co jsi naznačil, ale já nikdy nebudu geniální básník a tak se tím bavím. Děkuju.
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 5.4.2009 > miroslawek> Díky za poznámku. Já jsem úplně na začátku, dozvídám se věci, který jsem měl vědět už dávno. Jsem v půlce Anatomie kritiky a vím, že jestli budu někdy ještě psát, budu psát úplně jinak. Spíš mám problém s těmi emocemi. Protože jakmile najdu slova, který dokážou přesně vyjádřit to, co chci, nemůžu se jich zbavit. A to je chyba. Snažím se s tím pracovat, ale jak říkám, připadám si jak v mateřský, protože opravdu nic nevím. Ještě jednou díky za poznámku, je moc fajn si takhle rozšiřovat obzory. Rád bych si přečetl něco od tebe, něco nového.
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 3.4.2009 > Michelle> Budu se těšit. Děkuju.
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 3.4.2009 > Michelle> Já děkuji moc, jsem rád že tě text zaujal. Takhle intenzívní setkání, to se teda zažije párkrát za život. A ikdyby to nikam nevedlo, ta intenzita je velice přínosná - pokud s ní člověk dokáže pracovat - věc složitá. Díky.
U příspěvku:2.rtf
smithers (Občasný) - 3.4.2009 > Tohle se mi moc líbí.
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 3.4.2009 > Prokop> Moc díky.
U příspěvku:Mad ona sham burgrem
smithers (Občasný) - 2.4.2009 > Dost dobrej burgr! :-)
U příspěvku:Okna
smithers (Občasný) - 2.4.2009 > Zeanddrich E.> Já ti děkuju moc. Někdy se opravdu podaří vidět věci a jednoduše o tom napsat :-)
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 1.4.2009 > paryb> Děkuju ti moc. Já to takhle taky můžu, jen si udržet ten správný směr. Oujé.
U příspěvku:Kavárna
smithers (Občasný) - 1.4.2009 > Hyda> Já ti děkuju moc. Snažím se hledat výraz a proto jsem v té nejistotě rád, že tě to oslovilo.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter