Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 5.10.
Eliška
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 9.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:orezavatko
Andulka (Občasný) - 29.2.2004 > Katu, tohle se mi vubec nelibi...mozna je to tim, ze nesnasim umele hmoty....takze to se zatisim jako takovym nema vubec nic spolecneho..:-)
U příspěvku:Samota
Andulka (Občasný) - 29.2.2004 >
U příspěvku:má láska k vlaky III
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 >
U příspěvku:Zamyslete se nad sebou!
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > :-)No, dneska je to naladova pani ucitelka, a kdyz se nebudes dobre ucit, tak to bude trea naladova sefka na cely zivot...:-)))))
U příspěvku:Pamela
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > ta poloha tech rukou je takova neprirozena...a ta hlava takova nejak divna...:-)...sos nas tu nejak rozmazlil...:-)
U příspěvku:Buddy
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 >
U příspěvku:escape
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > v jednoduchosti je krasa..a tady to plati..
U příspěvku:Lehce homosexuální
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > mile, chytre....:-)chytrym myslim to, ze to neservirujes ctenari po lopate, ze si hezky hrajes s vyrazy...
U příspěvku:Umělci
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > Andulka> Stando, diky...:-)
U příspěvku:Umělci
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > stanislav> ten snimek...ten vyraz...:-))..tak takhle nejak vypada prasatko, kdyz je v zite...:-)
P.S. nevysvetluj si to proboha spatne, moje male prasatko v zite, volam svyho malyho....protoze sedi u pocitace, ja mu tam nosim dobrutky, on si stahuje muziku a poslouha to svoje rap...a ma takovejhle blazenej vyraz na tvari..:-))))
U příspěvku:Abnormální svět
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > anthia> ja nejak prehlidla ten letopocet v uvodu, a tak ctu a chapu to ze se snazis psat o 68...a ten konec me dostal...:-)
U příspěvku:Umělci
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > quentinbubakoff> a kterej si ty..:-))
U příspěvku:Dopis
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 >
U příspěvku:housewife
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 >
U příspěvku:Jak na věc (About A Boy)
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > Takovy fajn film na odreagovani. Docela jsem se pobavila a nasmala....a to je duvod, proc jsem taky do kina sla.
Tinko, napis nejaky novy filmy...:-))
U příspěvku:Chyť mě, jestli to dokážeš
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > Docela fajn film. Uz je to davno co jsem to videla, bylo to natoceno podle pravdiveho pribehu, pribeh vybral Hanks, ktery s manzelkou na tom delal a dal si tam malou rolicku. Takovy prumerny, fajn film. S tim tematem se nedalo udelat nic lepsiho...:-)
Proc tu nejsou zadna hodnoceni na posledni filmy??? Posledni Samuraj, Cold Mountain, The Passion, In America....:-))))
U příspěvku:Chicago
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > Chicago byl puvodne velmi uspesny muzikal, ktery se hral dlouha leta na Brodway. Reziser se to pokusil dat na platno a pokus byl uspesny.Na Chicago chodili lidi jako na muzikal a hlavne se podivat na skvele herecke/pevecke/tancici herce, kteri odvedli skutku velmi profesionalni praci.
U příspěvku:EX
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > ja mam pocit, ze uz jsem to cetla...ale nevadilo precist podruhe..:-)
Ten zacatek je takove hledani: jsem, nejsem, jak se v tobe mam vyznat, kdyz se nevyznas ani sama v sobe. Stred nemas dost sebevedomi.....se preleva ze ho mas dost ...usti v konec, ktery je, jak to byva...das si sklenicku zatnes zuby...a zacnes znova...jinde, s jinym...:-)A tak to ma byt..:-)
U příspěvku:lejstra
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > -tak tuhle fotku doma za rameckem bych nechtela....moc by stresovala...:-)
U příspěvku:Tma
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > Me se moc libila ta prvni polovina - lehka, rozverna,hezky rytmus...:-)
U příspěvku:dveře do léta
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > -teda vdyt je unor, posledni snih bude urcite jeste pred velikonocema....a ty uz se nemuzes dockat leta...:-))))))
U příspěvku:Zapadaný...
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > ja teda neupadam vubec nikam...jenom obcas zakopnu..:-)
U příspěvku:Český vrabec
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > :-)))
U příspěvku:Život ženy
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > Zajimavy, jak nekteri muzi podle svych zasah hodnoti materstvi...:-)
U příspěvku:má láska k vlaky II
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > vlakem uz jsem nejela strasne davno...:-)
U příspěvku:Abnormální svět
Andulka (Občasný) - 28.2.2004 > teda anthia....:-))))
U příspěvku:TÁTA
Andulka (Občasný) - 27.2.2004 >
U příspěvku:David
Andulka (Občasný) - 26.2.2004 > taky by me zajimalo...:-)
U příspěvku:zavolat mámě
Andulka (Občasný) - 26.2.2004 > - Ahoj mami, co noveho
Nic. CO u tebe?
-Taky nic...:-) Tak takhle uz leta vedu telefonicke hovory s mamkou kazdou nedeli...:-)
U příspěvku:Rozchod
Andulka (Občasný) - 26.2.2004 > Diky Bohu, ze alespon nejaky ty vlasy jeste mas...:-)))
U příspěvku:Čas
Andulka (Občasný) - 26.2.2004 > Je to moc dlouhe, zkrat to...:-). Jsou tam casti, ktery jsou moc fajn, a pritom je z toho citit jako to boli a jsou tam casti, jako uvedla ouvej, ktery tam nepatri....Kdyby se ti chtelo, a jeste by si s tim trochu pohral, byla by to skvela basen o pocitu muze co ho opustila zena a co hodnoti svuj dosavadni zivot....a citi se jak zpraskany pes. Kdybych byla muz, asi bych se tak taky citila...:-)
  <<< předchozí 
9.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter