Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 6.7.
mistr Jan Hus
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 8.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:obrázek 1
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 > Naty> Dik. Precetla jsem si to znova...cim vic to ctu, tim vic se mi to libi
U příspěvku:obrázek 1
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 > me se to taky libilo...i kdyz nerozumim slovu zplani..:-)Je to od slova planata?
U příspěvku:Svěží dech
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 > BlueSky> Mas pravdu, hlavni hrdina pribehu je stejny cunik jako moje dite..:-)))
U příspěvku:Epitaf kusu žulové skály
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 > :-)
U příspěvku:mimikry
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 >
U příspěvku:STROMY NA NÁBŘEŽÍ
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 >
U příspěvku:Partička z autobusu XXX
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 > ja bych rekla, ze si si stim mohl dat vic prace- takhle je popis povrchni a nezajimavy. Alespon pro me.
To co si napsal o te posledni zene, bylo nechutne. Alespon pro me...:-)
U příspěvku:Ponuré obrazy sněhu
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 > Me se to libilo tak napul...Momentka z ranni cekani na tramvaj, dobry napad, a ten posledni odstavec skvelej...ale polovicka obrazu z toho mi prisla tak nejak mimo, takze se ani nedivim tomu, co napsala BlueSKy...:-)
U příspěvku:Roudnický Rumcajs
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 > - smutne je, ze vetsina bezdomovcu jsou mentalne nemocni lidi, anebo lidi zavisli na drogach ci alkoholu....Ja je obcas vidim v centru mesta, jen tak sedi na dece na ulici s rukou naprazenou...casto to jsou velmi mladi lide...


Asi pred rokem jsme tu meli starsi pani. Jeden novinar si vsimnul, ze ji lide davaji dost penez a tak ji nejaky cas sledoval. Hodne lidi davalo i 20, protoze malo kdy vidis starsi zenu, nemocnou a zebrajici na ulici. Novinar zjistil, ze pani si za tyden vydelala dva tisice dolaru, ze jidlo a novy kabat co ji nekdo koupil vyhodila do popelnice a ze vzdycky za rohem na ni cekalo uplne nove auto, aby ji odvezlo domu. Novinar je sledoval...a odhalil identitu te stare pani, ktera zila s manzelem na podpore. Byla to Ceska a jmenovala se Margita. Tak alespon o tom psali vsechny zdejsi noviny a zdejsi tv stanice.
U příspěvku:Svěží dech
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 > No zacatek me teda znechutil...:-) teda ono to bylo tak nejak nechutne cele...

1) kartacek kazdy den omyvat ustni vodou
2) zuby cisit 2-3 denne
3) kazdy vecer flosovat

Jinak si stejny cunik jako moje pubertalni dite. Ja to nechapu. Navic me to stoji penize. V lete mu nasli 6 kazu a stalo me to $700.00. Za to mohl letet do Ceska anebo i na Cubu, kde by to mel i s ubytovanim a jidlem.
Rikam mu, ze kdyz si nebude cistit zuby, vyhnijou mu a pak ho zadna holka nebude chtit libat. Zatim to zabira...:-)
U příspěvku:Draháň
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 > je z toho citit deprese...:-), ale jinak je to fajn.
U příspěvku:romantika ve flore
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 > to pozadi byl dobry napad. libi se mi to, akorat je mi neprijemny se na to divat delsi dobu. Duvod je ten, ze jak je ten kvetinac/ vaza na sikmo...tak pri pohledu ve me nejak trne, ze to spadne....Kdyby si tu fotku udelala klasicky, ten kvetinac dolu, svetlo vic nahoru...pusobilo by to tak nejak vic uklidneje.....Ale to je jen muj osobni pocit, takze to neber vubec vazne..:-)
U příspěvku:ráno
Andulka (Občasný) - 4.3.2004 >
U příspěvku:Josef a jeho bratři
Andulka (Občasný) - 2.3.2004 > ja taky ne...
U příspěvku:Samota němé ženy
Andulka (Občasný) - 1.3.2004 > ouvej> :-)
U příspěvku:Samota němé ženy
Andulka (Občasný) - 1.3.2004 > -a radsi ty ze zivota, nez ty z jeskyne..:-)
U příspěvku:Na cestu
Andulka (Občasný) - 1.3.2004 >
U příspěvku:světlonoš (část druhá)
Andulka (Občasný) - 1.3.2004 > dobre se to cte, jen obsahove me to nejak nechava chladnou, zadny cit ci emoce to ve me nevyvolalo, nic noveho nebo zajimaveho jsem se nedozvedela, ale ze me si nic nedelej, ja jen, ze moralniho bahna je vsude tak plno, a pak jeste o tom cist...:-)
U příspěvku:Koupání
Andulka (Občasný) - 1.3.2004 > mile, prijemne cteni...jdu se vykoupat..:-)
U příspěvku:Už zas? Dohody budiš plněny
Andulka (Občasný) - 1.3.2004 >
U příspěvku:Winter in CZ
Andulka (Občasný) - 1.3.2004 >
U příspěvku:Nečekaný zvrat jinak vcelku nadějného dne ze života zklamaného jedince
Andulka (Občasný) - 29.2.2004 > - co mas proti krave v kukurici...:o))
U příspěvku:Světlonoš (část první)
Andulka (Občasný) - 29.2.2004 > moc fajn cteni, jen se mi nelibil ten konec..:-)
U příspěvku:Vám pohladí plíce...
Andulka (Občasný) - 29.2.2004 > quentinbubakoff> ted uz vim, ..:o)
U příspěvku:...
Andulka (Občasný) - 29.2.2004 > tahle se mi desne libi. je takova smutna..nekdy se taky takhle citim...uplne sama v celym svete...ze kazdy ma svuj kriz co nese..:-)
U příspěvku:...
Andulka (Občasný) - 29.2.2004 >
U příspěvku:jenny
Andulka (Občasný) - 29.2.2004 >
U příspěvku:SUICID ANEB NESTESTI LASKA
Andulka (Občasný) - 29.2.2004 > Me se na tom libilo to zachyceni pocitu a myslenek....jsi z toho hodne citit. Navic kdo tim obcas neprochazi...:-)podle me to zkazil ten konec..ale jinak koukam, ze mas talent na vsechno..:-)
U příspěvku:mraky
Andulka (Občasný) - 29.2.2004 >
U příspěvku:Vám pohladí plíce...
Andulka (Občasný) - 29.2.2004 > -Razor, Queen///jinak je to bezba..:-)
U příspěvku:orezavatko
Andulka (Občasný) - 29.2.2004 > Katu, tohle se mi vubec nelibi...mozna je to tim, ze nesnasim umele hmoty....takze to se zatisim jako takovym nema vubec nic spolecneho..:-)
  <<< předchozí 
8.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter