Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 7.7.
Bohuslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dnes jsem se narodil
origo (Občasný) - 12.9.2000 > Přesně tak, jak říká Majka, krásná:)) A navíc zábavná:)))... ze začátku:)) Doufám, že to pořádně oslavíš:)))
U příspěvku:??
origo (Občasný) - 10.9.2000 >
U příspěvku:Dnes mne pohřbívají
origo (Občasný) - 10.9.2000 > :)))) Vážně zajímavá básnička.... nezvyklá a plná krásných obratů (které už byly vyjmenovány)... Ale určitě nebudeš "jen nápis z pomníku":)))))
U příspěvku:Raní nadechnutí
origo (Občasný) - 10.9.2000 > Moc krásné:))...lidé přede mnou už všechno vyjádřili : dobrá rytmika, hezké obraty .. líbí se mi :"do dalších strnišť, do ticha…" Opravdu se mi to líbilo:))
U příspěvku:Citáteček
origo (Občasný) - 10.9.2000 > Přesný význam mi taky zůstal záhadou, ale to, co řekl kat M. mi nějak nesedí.....je tam přeci : "Nezáleží na tom,čí jsi návnada"... takže tam jde (podle mě) o to, ČÍ... takže bych řekla, že nejde o to, jestli si na Tebe NĚKDO zuby brousí, ale o to, že nejde o to, KDO si je na Tebe brousí (no to je hrozná věta:)) ).... do významu celého citátu se pouštět raději nebudu... asi by to nebyl ten pravý:))
U příspěvku:slovíčka
origo (Občasný) - 10.9.2000 > Ač mám sklony k více lyrickým básním, tak tahle mě nadchla....opravdu se mi líbila ta přirovnání i celá myšlenka:) Opravdu pěkné
U příspěvku:Malba duhy
origo (Občasný) - 7.9.2000 >
U příspěvku:Divoká, nerovná,splašená
origo (Občasný) - 6.9.2000 > No, opět pěkné, jenom malá výhrada ...dej si pozor na interpunkci (nebylo by od věci občas někam střelit čárku či tečku, když už by tam patřila, no ne?:))) MOžná trošku osobní věc, ale jak myslela P. to, že by se jí to pěkně poslouchalo v noci a ve tmě, když je to takové divoké, nerovné a řekla bych i trochu splašené?.)) MOc pěkné, Ondro, ale jak řekla Kory, tak trošku ubrat toho D.N.S....sice se Ti tím stíží rýmy,ale mělo by to jít pěkně samo:))) Je to podle mě věc od Tebe nejzdařilejší:)
U příspěvku:Tma
origo (Občasný) - 6.9.2000 > Tma to je moje...moc pěkné, i když může to nahradit, když si v noci sedneš a hledíš na oblohu plnou hvězd?:)) Ale jinak, Ondro, moc pěkné:)
U příspěvku:Think of You II.
origo (Občasný) - 6.9.2000 >
U příspěvku:Návrat domů
origo (Občasný) - 6.9.2000 > Tak mám taky někdy konečně možnost, Ti Cide, něco na olátku za TVé příznivé "kritiky" pro mě, vychválit.. Je to jedna z básniček, které mi sice nejsou blízké námětem (ale až jednou ten návrat domů zažiju tak natvrdo a po dlouhé době, tak to asi bude jiné:), ale obdivuji zpracování:) Opravdu pěkné:)
U příspěvku:Až teď
origo (Občasný) - 5.9.2000 > Taky mám dojem, že každé mluvení kolem, by bylo na nic.. snad jenom, že jde o jednu z těch básní, co donutí se zamyslet...tentokráte přemýšlím znovu a Ty jsi mi k tomu dal krásnou příčinu:) MOC pěkné
U příspěvku:Život s kočkou
origo (Občasný) - 5.9.2000 > Řekla bych už staré, ale moudré přísloví (spíš než moudré spíše pro utěšení a k tomu tahle povídka taky přispěla:)) ), že všechno zlé se jednou v dobré obrátí:)) Tak to si dám líbit, u mě to bude asi tak, že příštích pár let si budu užívat zase jenom těch věcí dobrých:)) Jinak, moc pěkné..opět:)) Ráda bych řekla i nějakou kritiku, ale to by mi musel někdo nejdřív poradit, protože nic, co by se mi na tom nelíbilo, se prostě nenaskytlo:)
U příspěvku:...a nikdy nezapomeň..
origo (Občasný) - 5.9.2000 > No jo, Fulghum je mým zdrojem moudrosti vždycky, když bych nějakou prostou, ale opravdu důležitou a pravdivou větičku potřebovala.. a stejně tak se stalo i u tohoto citátu:)
U příspěvku:Oči ve tmě
origo (Občasný) - 5.9.2000 > Opravdu pěkné, Cobaine, jak říkám, Amerika TI neuškodila... na závěru mi vůbec nic nevadí... sedí k tomu... abych pravdu řekla, taky občas nějaké ty oči ve tmě vidíme všichni, nebo ne? Jenom Ty jsi o nich ale tak pěkně napsal! Pěkné:)
U příspěvku:Vodopád
origo (Občasný) - 5.9.2000 > Teoreticky bych vlohy pro fotografování měla zdědit, ale bohužel se nepoštěstilo, tak aspoň jako laik chválím... ani na výstavě fotek mého dědečka jsem neviděla tak zdařilou fotku s hlubokou atmosférou:)
U příspěvku:Mohl bych říci...
origo (Občasný) - 5.9.2000 > Jak se již vyjádřili přede mnou : má to myšlenku, chce to zamyšlení, ale Tys mi dopřál chvilku, kdy jsem se k němu musela donutit....ráda tak vždycky učiním, jenom občas zapomenu, proč vlastně?? Píšeš, že nic nemusíme, takže nemusíš, ale můžeš psát takhle pěkně dál:) Budu se těšit.)
U příspěvku:Ženy
origo (Občasný) - 5.9.2000 > První zní poněkud feministicky, ovšem ty další ne:) Ne, že bych byla feministka:) Jsou pěkné... citáty, to je moje.)
U příspěvku:Zase ve škole....
origo (Občasný) - 5.9.2000 >
U příspěvku:Bloudění
origo (Občasný) - 4.9.2000 > Jak řekl Cid, opravdu pěkné...navíc mám ráda básně, kde se objevují nereálné možnosti a přitom by bylo občas tak pěkné, aby se reálnými staly:)) Opravdu moc pěkné:)
U příspěvku:Hold básníkům
origo (Občasný) - 4.9.2000 > Mám tak trochu smůlu, že poznámku k příspěvkům píšu až po někom, protože mi ti přede mnou seberou slova z úst (asi si příště přivstanu)...zkrátka..pěkné po grafické i obsahové stránce..jenom bys možná nemusel mluvit o básnících jako o "Vás", ale o "Nás", ne? Alespoň jako zkušenější "vypadáš" (nebo spíše toto Tvoje dílo:) )...Stejně jako Cid si přestávám po tomto zhodnocení básníků věřit...i když, že jsem básník jsem si vlastně nikdy nemyslela:)) Moc pěkné:)
U příspěvku:Svět naruby
origo (Občasný) - 31.8.2000 > :)))...Opravdu krásná básnička
U příspěvku:Epigram o prostých květech
origo (Občasný) - 29.8.2000 > Opravdu pěkná :)) Bohužel mám dojem, že na světě je ještě stále převaha těch lidí, co by ty "Nejhezčí květy hledali v pozlacených květináčích":))
U příspěvku:Slova
origo (Občasný) - 28.8.2000 > Moc pěkné..myslím, že slova mají hodnotu nezanedbatelnou...a nelze je ničím nahradit...a jak řekl Sarken, že jsou lživá.. tak to snad záleží jenom na nís, zda lživá jsou, nebo vyjádří přesně naše pocity...pak jsou krásná:)
U příspěvku:PODZIM
origo (Občasný) - 28.8.2000 > No, podzim není zas až tak špatný, že?:)) Není sice takové teplo jako v Chorvatsku:)), ale to taky není od věci, že?:)) P.S. Ať žijou šipky a kraul:))))))) Ale jinak samozřejmě moc pěkné:) Pozdravuje Lenka:)))
U příspěvku:Nemoc
origo (Občasný) - 28.8.2000 > Moc pěkné, Ondro, jenom si od toho nemůžu odmyslet tu o nic horší melodii:))
U příspěvku:Psí píseň
origo (Občasný) - 10.8.2000 >
U příspěvku:Obálky z létajícího deště pro Origo
origo (Občasný) - 10.8.2000 > Já nevím, co na to říct.... ale vždyť už jsem Ti říkala, jak moc se mi to líbí:)
U příspěvku:K noci dluh
origo (Občasný) - 9.8.2000 > Tahle básnička se mi nejen líbí, ale přímo mě uchvátila a okouzlila atd.... "chceš jen psát, jen verše psát, verše psát …to je láska...." to je pravda:))).. to znám z vl. zkušenosti:))
U příspěvku:Kvetou lekníny
origo (Občasný) - 9.8.2000 >
U příspěvku:Sklíčko
origo (Občasný) - 9.8.2000 > Úplně souhlasím se Cidem ohledně 4. a 8. verše... a s Anglijem, že bych takhle chtěla psát:))
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter