Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 5.7.
Cyril a Metoděj
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ospalec
origo (Občasný) - 4.10.2000 > Hmm, LIAN měla svatou pravdu... vážně krásně popsané.. moc pěkné fotky.. jo, tam musela být atmosféra:))
U příspěvku:Toužím
origo (Občasný) - 1.10.2000 > Jo, moc pěkné.. popravdě oceňuju, když někdo umí pěkně a srozumitelně pro ostatní vylíčit své touhy... mám taky jeden stejnojmenný kousek, ale s tímhle se to fakt nedá srovnávat... Moc pěkné:)
U příspěvku:povídání se svíčkou
origo (Občasný) - 28.9.2000 > Všichni přede mnou už můj názor vystihli : něžné, krásné, jemné.... lehoučké.. prostě vážně se mi to líbilo... tak trochu se zastavil čas a já jsem se zase na chvilku zasnila:))) Díky:)
U příspěvku:Anděl
origo (Občasný) - 28.9.2000 > Hmm, tak tohle je pěkné.. moc hezké.. možná by bylo lepší delší.. ale spíš asi ne:))))
U příspěvku:Maják
origo (Občasný) - 28.9.2000 > :)) Je fakt, že "zmatený maják" není příliš tradiční spojení, ale nikdo (kromě Tebe) neví, jak jsi to myslel, že?:))) P.S. Doslechla jsem se, že jsi jako já ze Vsetína.. Je to pravda?:)))
U příspěvku:Tichá
origo (Občasný) - 28.9.2000 > Ahoj Tichá Daisy:)) Pěkné... možná by to šlo ještě troošičku učesat, ale i tak..pěkné :)))
U příspěvku:Pražský nečasník
origo (Občasný) - 28.9.2000 > :))) jak říká Majka, je to originální:))) Joo, fakt se mi to líbilo.. ale chtěla bych to vidět taky na vlastní oči, abych k tomu všemu, co se v Praze děje.. mohla zaujmout nějaký názor.. nevím, co si mám myslet o tom, když policajti ze sebe dělají chudáky největší a stejně tak i odpůrci... ale to moc nemá nic společného s Tvou básní..... jak řekl Hackman, tak jsou tam dobrá přirovnání.. líbilo se mi to:)
U příspěvku:Pro Jožku Bohéma :))
origo (Občasný) - 26.9.2000 > Nedávno jsem byla na představení ODna Quijota... byla tam přesně ta samá atmosféra, co tady.. líbilo
U příspěvku:DOPIS
origo (Občasný) - 26.9.2000 > no, teď nevím... bohužel jsem udělala jednu špatnou věc.. nejdřív jsem si přečetla kritiky, kde Ti kluci tak trochu kritizovali "červenou knihovnu", ale po tom, co jsem to četla mě napadlo.. nevím, je to jenom můj názor, jestli náhodou nepíšeš i o něčem jiném, než o lásce atd.. joo, jistě o lásce.. ale je ke konkrétní osobě?.. nevím, červená knih. taky není pro mě, ale tole se mi docela líbilo.. některé myšlenky tam byly : ticho je krásné atd.. nevím, určitě souhlasím s některými názory těch přede mnou.. no, uvidíme... chce to pokračovat:)
U příspěvku:Chtěl bych být...
origo (Občasný) - 26.9.2000 > Juj, tohle je dobrý... ne sice moc lyrické.. ale přesto se mi to líbí.. dobré rýmy.. joo, pěkný:)
U příspěvku:Mlčenlivá Země
origo (Občasný) - 26.9.2000 > Tak tohle se mi, Martine, hrozně líbilo.. vážně dobře se to čte a ta myšlenka... ta stojí zato... Nevím, co bych k tomu víc řekla... je to prostě krása:))
U příspěvku:Útěk
origo (Občasný) - 21.9.2000 > Jo, pěkný námět.. možná jenom, kdyby byla ta osoba trošku v dálce a víc byl vidět ten vlak... ne, že bych dávala přednost tomu vlaku:)) ... pouze laický názor.. o fotkách toho moc nevím... jinak pěkné, Martine:)))
U příspěvku:Souboj titánů
origo (Občasný) - 21.9.2000 > Au, to toho většího muselo bolet, ne?:)) Ne, vím sama, kolik toho psi přežijou:)) pěkné:)
U příspěvku:Marnost
origo (Občasný) - 21.9.2000 > No, Daisy, tak tohle mě nadchlo... vážně to přinutí k uvažování.. díky Ti za to:)) a zpracováno taky moc pěkně:)
U příspěvku:Slovenské Valašško
origo (Občasný) - 21.9.2000 > Martine, pěkné:)) Něco podobného můžu vidět skoro vždycky, když se mi zachce.... jenom bych řekla, že je tady menší sráz.. pěkné
U příspěvku:Večerní modlitba
origo (Občasný) - 19.9.2000 > Jee, Cide, tak tohle se mi opravdu líbila.. hezké obraty a celkový námět, který mám moc ráda:)) Opravdu hezky ztvárněné:)
U příspěvku:V pokoji
origo (Občasný) - 16.9.2000 > Tak tohle jsem, Peťul, od Tebe nečekala. Nebudu to tady řešit , ale pokud měla Zuzka pravdu, tak by to stejně lidi na Totemu vědět měli, nemyslíš? Jinak, pokud to tak opravdu je, tak souhlasím s posledním Čtenářem...
U příspěvku:Nad šálkem
origo (Občasný) - 15.9.2000 > Martine, tak tohle se mi oprvadu líbilo... čtu to dokola a dokola... opravdu pěkné:)) zaslouží velkou pochvalu:)))
U příspěvku:Polibek
origo (Občasný) - 15.9.2000 > :))) Noo, Martine, tak tohle je fakt moc pěkné.. je to jedna z těch básniček, které jsou takové křehké a lehoučké.. pěkně se čtou... moc se mi to líbilo:)
U příspěvku:Zrcadlo II
origo (Občasný) - 14.9.2000 > Máš štěstí, že nejsem blondýna.. ale i tak se ráda zasměju sama sobě:), takže by mi to nevadilo:)
U příspěvku:Zrcadlo II
origo (Občasný) - 14.9.2000 >
U příspěvku:Malíř dotyků
origo (Občasný) - 14.9.2000 > :))) Opravdu se mi to líbí.. krásné:)) Není, co dodat:)
U příspěvku:Zloděj času laskavého čtenáře
origo (Občasný) - 13.9.2000 > Juj, tak tohle je dobrý:)) no faakt:)) sice, co se básničky týče...hmm, no ta myšlenka vystihuje taky některé mé stavy, takže... líbí:)
U příspěvku:Bosky louží mračen sám
origo (Občasný) - 13.9.2000 > :))))))) No, Martine, tak tomu není už vůbec co vytknout.. je to krásné... opravdu jo... jenom už u toho názvu jsem si vybavila, když takhle na jaře pršelo a já jsem kalužemi sama bosky lesem a zpívala jsem si (pokud tam byla nějaká zvěř, tak to určitě rychle radši utelka:)) ).. no, je to prostě pěkné:)))
U příspěvku:Čí je vina
origo (Občasný) - 13.9.2000 > Jej, Daisy, to je fakt pěkné... takové lehoučké křehoučké a citlivé.. jak to mám ráda:)) moc se mi to líbí... hezky to vystihuje.. není, co vytknout:))
U příspěvku:Billiard
origo (Občasný) - 13.9.2000 > Přidávám se k předchozím názorům... moc pěkné... hlavně ta ruka...:)) opravdu to sedí...
U příspěvku:V pokoji
origo (Občasný) - 13.9.2000 > Tak Peťo, tohle je fakt krása... no ne, opravdu se mi to líbí.. jenom jedna věc : možná by mě to nadchlo mnohem víc, kdybych celou dobu myslet na to, o kom to vlastně je, protože mám takový dojem, že je to z Tvého života a to bych řekla, že se domnívám, kdo těmi hlavními postavami jsou... a taky mě bolelo, že se mi zdá, když jsi tohle psala, že ses trápila.))) a to nechci:)) Jinak je to moc krásné, smutné a to mám ráda... pěkné:)
U příspěvku:raj
origo (Občasný) - 12.9.2000 > Je mi to blízké, i když pár výhrad bych měla..ale líbí se mi to moc... je to křehké a citlivé:))
U příspěvku:raj
origo (Občasný) - 12.9.2000 >
U příspěvku:Hodnota jedné falešné mince
origo (Občasný) - 12.9.2000 > Moc pěkné, Peťo:)) Malinká výhrada : nesedí mi "Nastane/ nestane", ale to je detail.. jinak pěkná myšlenka.. snad jenom, že doufám v to, že více používáme a nastavujeme ty strany pravé:))
U příspěvku:Dnes jsem se narodil
origo (Občasný) - 12.9.2000 > Přesně tak, jak říká Majka, krásná:)) A navíc zábavná:)))... ze začátku:)) Doufám, že to pořádně oslavíš:)))
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter