Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:O zklamání (jak na to ?)
origo (Občasný) - 28.3.2001 > Schválně jsem se podívala, jestli budou ty chyby i v další věci a musím Ti přiznat, že tady je jich méně... byla jsem nadšená, že tam máš čárky, ale pak sjem si všimla, že jich tam máš až moc.. jinak, na minulém jsem ocenila aspoň myšlenku, ale tady i tu myšlenku postrádám...
U příspěvku:K 16-tým narozeninám všem !!!
origo (Občasný) - 28.3.2001 > Netusim, jestli je to schvalne TY SILENE HRUBKY, ale jestli ne (coz si opravdu vazne myslim), tak bys mel se sebou neco delat... "Niní" "líbylo" ani se mi to nechce psát!! Delej s tím, PROSÍM, něco!!
Jinak k zamysleni je to mozna dobry napad, ale to zpracovani!! Me to teda neoslovilo.. vubec.
U příspěvku:Krok tam, dva zpět
origo (Občasný) - 5.3.2001 > :))) Musim se pridat ke vsem prede mnou. Pekne zpracovane, krasny pribeh i myslenka samotne basne. Jenom mi tam nesedi ta "vridla", ale to jest drobnost:))) P.S.Souhlasim s Lordem Kikinem:)
U příspěvku:Sběratelé
origo (Občasný) - 20.2.2001 > Pekne.. vsechno bylo receno prede mnou, tak se jen pridavam. P.S. Zjistila jsem, ze jsi ze Vsetina, tak me to prekvapil. Taky jsem odsud a z Totemu ze Vsetina nikoho neznam:))
U příspěvku:Výstavy v pražských tramvajích
origo (Občasný) - 14.2.2001 > Ano, jednoznačně přínos pro jednotlivé autory, ale i pro celý Totem:) Totem se tímto zviditelnil a přispělo to k tomu, aby nebyl pouze pro ty, kteří na něj náhodou natrefí na internetu. Pro autory znamenala tato akce zviditelnění snad pro všechny příjemné:)) A v neposlední řadě příjemnější cestu pro cestující. Jenom škoda, že jsem to nemohla vidět. Jen tak dál!:))
U příspěvku:Bílá svoboda
origo (Občasný) - 28.1.2001 > Naprosto souhlasím s Mišpulí...:)) Krásné..
U příspěvku:Svět, který zabíjí své básníky (Homo sum, humani nil a me alienum puto)
origo (Občasný) - 24.1.2001 >
U příspěvku:Babičce
origo (Občasný) - 24.1.2001 > Hmm, opravdu moc citlivé, krásná (i když smutná) nálada a pěkné obraty. :)
U příspěvku:Brány tajemství
origo (Občasný) - 12.1.2001 > Tak já se přidávám.... vystihl to Thomas, až na to, že mně se líbí i ten název:))) Moc pěkné...
U příspěvku:Úsměvné postesky
origo (Občasný) - 12.1.2001 >
U příspěvku:Úsměvné postesky
origo (Občasný) - 12.1.2001 > :)) Moc krásné!! Jako vždycky, že?:))
P.S. Tak nasaď zpět ty brýle staré, ne?:))))))
U příspěvku:Kytice
origo (Občasný) - 29.12.2000 > No, na ten film se moc těším!! Jdu na něj za týden (jsme tady trošku pomalejší, co se rychlosti uvádění filmů do kin týče:))) ), a tak se nechám překvapit a Tvůj článek o něm si přečtu až za ten týden a zjistím, na čem se shodeme:))
U příspěvku:Když česal jsi mé vlasy
origo (Občasný) - 14.12.2000 > To se mi moc líbilo:))) Pěkné je, že se neztratila původní myšlenka a že ač nebyla až tak hluboká a stále se opakující téma lásky, přesto byla něčím nová a moc pěkná:)
U příspěvku:Přelévání hlasů
origo (Občasný) - 14.12.2000 > Teeeda, tak tohle se mi moc líbilo! Musela jsem nad tím déle přemýšlet, abych se do toho dostala a to mám ráda:)) a je pěkné, žes takovou myšlenku uměl i pěkně vyladit, co se rýmů týče. Pěkné..:)
U příspěvku:Mým láskám
origo (Občasný) - 10.12.2000 > Divím se, že se k tomu dosud nikdo nevyjádřil.. je to trošku mimo mé zaměření na poezii, ale přesto krásné:)) No, opravdu.. v tomto "stylu" poezie, řekla bych, profesionální:)
U příspěvku:Spalene lesy
origo (Občasný) - 10.12.2000 > Tak tohle mě opravdu vzalo... nádherné metafory, krásný děj - skvělá kombinace:) No, zkrátka moc se mi to líbilo a nemám, co vytknout:)
U příspěvku:Vánoční vyprávění
origo (Občasný) - 10.12.2000 > Opravdu roztomilé:)) Tak přeju, ať vyhraje a potěší ještě mnoho malých i dospělých.. mě teda rozhodně pohladila na srdci:)
U příspěvku:Dnes večer
origo (Občasný) - 10.12.2000 > Hm hm, tak se přidám. Začátek zajímavý a taky ty šaty z jahody:)) a pěkné přirovnání k ostrovu, ale ten závěr možná ne vyhladit, ale rozvinout, aby to víc řeklo:)) Moc pěkné..
U příspěvku:Věčné růže
origo (Občasný) - 4.12.2000 > Taky čistě laický názor : moc pěkné:))
U příspěvku:Cena
origo (Občasný) - 3.12.2000 > Přidávám se... opravdu pěkné.. jak už bylo řečeno ze života každého z nás:)
U příspěvku:Cordoba Bay
origo (Občasný) - 27.11.2000 > Přidávám se.. opravdu krásné:)
U příspěvku:Láska z různých pohledů
origo (Občasný) - 21.11.2000 > Tak jsem se podívala.. už je mi vše jasné, Cobe:))))Vážně pěkné, ale stejně si to nepsal Ty, ale Tvoje láska..:))))) Nene, to víš, že Ty.. no prostě krásné:)
U příspěvku:Naše lékárna
origo (Občasný) - 21.11.2000 > Musím se přiznat, že když jsem viděla název, tak jsem si řekla : "Co to je za téma?", ale to bych Ti moc ukřivdila..:) Možná je to tím, že u nás ani jedna taková lékárna, ba ani žádný obchůdek nejsou.. samé dveře na fotobuňku (tím pádem bez zvonečku atd.) a neochotné prodavačky... zato Ty lékárnu popisuješ jako vždy vše brilantně:)) Moc se mi to líbilo... krásné obraty!:)
U příspěvku:Vybrané otisknuté příspěvky
origo (Občasný) - 20.11.2000 >
U příspěvku:Říše snů
origo (Občasný) - 14.11.2000 > Opět krásné.. nesedí mi tam ten mustang, ale významově tam samozřejmě sedne... je to pěkné:)) Zvláště poslední verš.
U příspěvku:Kryptogram na jméno - PETR
origo (Občasný) - 12.11.2000 > Mám moc ráda takové "haní se slovíčky", i když myslím, že to šlo více propracovat, nebo já nevím, co, tak se mi to líbilo..:)
U příspěvku:Vyznání
origo (Občasný) - 12.11.2000 > Znovu moc pěkné.. a přesně, jak jsi napsal : "no comment"..:) prostě jenom krásné.)
U příspěvku:Letní odpoledne
origo (Občasný) - 11.11.2000 > Přidávám se ke všemu, co již bylo řečeno a dodávám, že se mi to vážně líbilo... a taky připomnělo mou oblíbenou básničku od Wolkera "Horské růže":)
U příspěvku:Napovídání
origo (Občasný) - 8.11.2000 > :)))))))))))) No jo, pěkná příhoda..
U příspěvku:Zamyšlení o mně
origo (Občasný) - 8.11.2000 > Hmm, mně se to líbí.. no vážně, hezky to probral Cobain a já to tak vyjádřit neumím, ale líbí se mi to..
U příspěvku:Bouře
origo (Občasný) - 8.11.2000 > Tak jo, taky se přidávám.. moc krásné:)) ale musím se přiznat, že "Mistra a Markétku" jsem ještě nečetla:(( mám ji už sice v knihovně, ale stále málo času:(( ale určitě si ho udělám.. básnička moc krásná:))
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter