Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 8.7.
Nora
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Netradiční vyjádření obdivu k ženské kráse
J.R. (Občasný) - 15.12.2003 > Dáreios> Nezapomínej na E55! A držka seš teda pěkná, pokud mluvíme o ikonce (vlastně i v reálu) a tvůj úsměv rozhodně není hezčí než můj. Tvůj je tajemnej, můj morbidní :-)...
U příspěvku:Netradiční vyjádření obdivu k ženské kráse
J.R. (Občasný) - 15.12.2003 > Sallome> Děkuji Ti
U příspěvku:Netradiční vyjádření obdivu k ženské kráse
J.R. (Občasný) - 15.12.2003 > Naty> Dik. Já se většinou snažim psát netradičně, ale vyjde to jen občas, tak teď se asi povedlo... 
U příspěvku:Netradiční vyjádření obdivu k ženské kráse
J.R. (Občasný) - 15.12.2003 > Martin> Většinou se mi to daří úspěšně skrývat, ale občas to prosublimuje na povrch.....
U příspěvku:Bič
J.R. (Občasný) - 15.12.2003 > Dáreios> Moc drobrý :-)
U příspěvku:Krkavec a Palečnice
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Nevím, tenhle druh poezie nemám moc rád, úplně nestíhám, až se uvidíme, vysvětlíš.
U příspěvku:Quetzalcóatl a "rok jeden rákos" - 1519
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Tahle se mi hodně, hodně líbí. Taky to, že čerpáš někde jinde je určitě bonus navíc. A ten závěr mě fakt dostavá: "a svět změní se k nepoznání".... 5+++, vlastně D, já měl děják vždycky rád...
U příspěvku:Glykemickej grupáč
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Btw. Dareios má pravdu. Kam se schovala tvá hrdost vesničana přiznat, že seš debil?!
U příspěvku:Glykemickej grupáč
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Má to nápad a já mám napaditý věci rád, takže Ti tu pětku asi dám.
U příspěvku:Maková panenka
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Opět dobrý rým, ale už se mi, nevím proč, tolik nelíbí. Dávám 3+
U příspěvku:Limity možného
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > A Dareia neposlouchej. Opil se a chudáček neví co mele.
U příspěvku:Limity možného
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Souhlas s Přesličkou.
U příspěvku:Nad ránem
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > To se mi na Tobe líbí, že když už užíváš rýmování, tak to má dobry rytmus, tak to má být.
U příspěvku:Netradiční vyjádření obdivu k ženské kráse
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Sallome> To jo, ale jen trošičku. Proč neboduješ?
U příspěvku:opožděná
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Vždyť víš, že tohle není úplně můj panák vodky. Ale má to něco do sebe.
U příspěvku:poezie chvíle probuzení
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Však víš, co jsem Ti říkal. Tak jsi ten konec nakonec vyřešil střední cestou. Jenom "pavouci..." se Ti zdálo moc nejasný? Ale zase by to bylo nádherný DADA, tím jak to vzniklo.
U příspěvku:poezie chvíle probuzení
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Dáreios> JÁ! Nezbývá než souhlasit, seš prostě hroznej demagog. Už se nad sebou koněčně zamysli!!!!!!!
U příspěvku:Pátek
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > První část se mi líbí mnohem víc. Ta druhá mi nějak nic neříká.
U příspěvku:Zloděj
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Úplně souhlasim s Vildou. Když už verše, tak trochu propracovat, jinak nápad dobrý.
U příspěvku:Bič
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 >

Tak jo přečet jsem si to ještě jednou a musím Ti dát za pět. Pokud vynechám inkriminovaný moment (který je na konci básně stějně zapomenut), tak ten refrén - "bič" je opravdu perfektní, prostě to dodá básni rytmus, zvlášť, když má dobré verše a navíc je "ostopovaná" (hlavně Ozvěny výkřiků, mozaiky ze vzlyků a Královna se směje, špalek beznaděje). No a ještě musím vypíchnout obrat mozaiky ze vzlyků.

U příspěvku:Trošičku hravá (ne)báseň
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Dáreios> 

To jsem rád, že oceňuješ můj autorský styl.

Proto jsem tady!    :-)

U příspěvku:Trošičku hravá (ne)báseň
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Dáreios> Díky Ti.
U příspěvku:KREV a VÍNO
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Dáreios> 

Ty vole doufal jsem, že mě neobjevíš. Marně...

Co se týče ksichtu, myslim, že si nemáme co vyčítat, podívej se na svou ikonku.

Viz hodnocení: Taky se Ti nelíbilo pozadí?

U příspěvku:Tobě
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 >

Souhlasim, že je to pěkný nápad, jen nevím, proč zrovna kámen. Chápal bych třeba dřevo (teda pokud bych já chtěl někomu dát kus sebe). Škoda toho "nedoklepu"

U příspěvku:KREV a VÍNO
J.R. (Občasný) - 12.12.2003 > Jade> 

Jo byl to záměr, vybral jsem to nejbrutálnější...přemýšlel jsem o růžový - od tý doby, co mám nový telefon je to moje nejoblíbenější barva :-)

U příspěvku:Iluze 1
J.R. (Občasný) - 9.12.2003 > Brutalita. Surrealismus běžného života. Nemůžu jednat jinak, než doporučit!
U příspěvku:titulek příspěvku
J.R. (Občasný) - 9.12.2003 > Nějak mi připadají obě sloky takové vzájemně nesouvisející, chybí jednota, nějak v tom nemůžu najít ten pravý dobrý pocit z básně... Navíc nalézá a najít dost bije do očí a Město andělů je takové strašně sladké (filmové) spojení...
U příspěvku:KREV a VÍNO
J.R. (Občasný) - 9.12.2003 > Naty> Tak jsi mě donutila si ji ještě několikrát přečíst a hodně o ní přemýšlet. Máš pravdu v tom, že první sloka opravdu vyvolává očekávání náboženského námětu, které druhá sloka částečně oslabuje a třetí absolutně drtí a místo toho nastoluje otázku vraždy milované bytosti z neznámých důvodů (nevěra?) a následné výčitky svědomí zaháněné sklenkou červeného. Je pravda, že sloky v tomto ohledu tak úplně nekorespondují. Když jsem ji psal, tak jsem ji prostě hodil bez jakýchkoliv úprav na papír, je napsaná jedním tahem a dál jsem o ní už nepřemýšlel. Musím se přiznat k "autorskému narcismu" - mě osobně se opravdu líbila, tak jsem ji sem šoupnul a zjišťuji, ža šlo právě o něj - ach jo.....
U příspěvku:Trošičku hravá (ne)báseň
J.R. (Občasný) - 9.12.2003 > Jade> 

To teda, spinava je dost, asi to neco vypovida o autorovi...

Ikonka neni nyx, teda mam ji taky tam, ale nikomu sem ji neukrad

no vlastne kinu Aero

Dik

U příspěvku:Bič
J.R. (Občasný) - 8.12.2003 > Už jsem se vyjádřil na webu, prostě ten jeden verš tam VůBEC, ale VůBEC nesedí. To je fakt škoda, ale samozřejmě s tim už nic nedělej (stejně bys nedělal). Nějak pořád nevím, jak to obodovat... 
U příspěvku:KREV a VÍNO
J.R. (Občasný) - 8.12.2003 > Lei> 

Nejenom on, což dle mě není nějak úplně na škodu věci. Samozřejmě není dobrý pořád dokola omílat jedno a totéž téma, pokud je to stále o tom samym, ale pokud Ti má ta věcička pořád co novýho říct, tak ji můžeš zpracovávat víckrát a má to nějaký smysl (viz. třeba právě Cave). Pak už jde jen o otázku, jestli Ti ta moje báseň něco novýho řekla... 

Btw: Cave je můj oblíbenec

  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter