Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 3.7.
Radomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Holubice míru
J.R. (Občasný) - 16.1.2004 > Kelly> Spíš bych potřeboval víc hodnocení, moje srdce básníka krvácí
U příspěvku:Kresba pro reklamu
J.R. (Občasný) - 16.1.2004 > Já bych to neviděl tak tragicky...
U příspěvku:Možná poslední báseň.
J.R. (Občasný) - 16.1.2004 > Jo tak to je dobrý kousek.
U příspěvku:Kostelní
J.R. (Občasný) - 15.1.2004 >

Nemyslím si, že by byl zas takový rozdíl mezi první a druhou slokou. Celkově mě ale zas tak nenadchla...

U příspěvku:Stal jsem se boháčem
J.R. (Občasný) - 15.1.2004 > Ale jo, líbí....4/5
U příspěvku:Pospěš si, Godote
J.R. (Občasný) - 15.1.2004 > Jo, tak tohle je fakt parádní. Ten závěr mě dostal. Opravdo to má hodně co do sebe, abych si to pořádně vychutnal, tak si to ještě budu muset přečíst.
U příspěvku:Při letním koupání na pilu tlačila
J.R. (Občasný) - 15.1.2004 > Ty seš teda labužník...
U příspěvku:SOULOŽ
J.R. (Občasný) - 15.1.2004 > Jo, zapoměl sem bodovat...
U příspěvku:SOULOŽ
J.R. (Občasný) - 15.1.2004 > Závěr se mi líbí dost, to před tím až tak zase ne. Příde mi, že obojí má jiné tempo, což je v tomto případě na škodu.
U příspěvku:Ani/voda
J.R. (Občasný) - 15.1.2004 > Jo, grafická stránka je pěkná, ale nedá se brát jen ta, i když i obsah není špatnej. Jen zařazení mezi klasický verše mi nepřipadá moc šťastný (to samo nemá žádnej vliv na hodnocení).
U příspěvku:Minulost.....právě teď
J.R. (Občasný) - 15.1.2004 > barlach> Ne, to určitě ne. Spíš něco v tom smyslu, že některé věci, události se s Tebou táhnou, ač chceš nebo nechceš, ať se snažíš zapomenout, nebo nesnažíš. Vždy se prostě podíváš do "zrcadla" a ono to tam je...
U příspěvku:Epitaf
J.R. (Občasný) - 15.1.2004 > barlach> No, v tom ani nic víc neni. Je tam jen to, co tam je :)
U příspěvku:Trochu ulítlá povídka s ulítlým koncem
J.R. (Občasný) - 15.1.2004 > barlach> A který byly ty výborný okamžiky, jestli se Tě můžu optat? Souhlasim, že závěr a vše to, co předcházelo je ve značnym nepoměru. 
U příspěvku:Absurdní drama z hyperprenatálního prostředí
J.R. (Občasný) - 15.1.2004 > barlach> 

Děkuju Ti. Zatím se tohle dílko s přílišným pochopením nesetkalo. Myslím, že Ty jsi to ale pochopil správně. Je to spíš celé takový náznak, ale když se toho člověk nezalekne, tak myslím, že mu to má co říct. Co se týče absurdního dramatu, souhlasím s tebou, já sám ho mám moc rád...Já osobně bych do toho už moc nezasahoval, znám se - jak to většinou dopadne. Ale zase na druhou stranu, proč to nezkusit? Nebo rovnou nějaký další kus? Uvidíme...

U příspěvku:MENSTRUACE
J.R. (Občasný) - 14.1.2004 > Emmet_RAY> Nemáš zač, taky sem některé reakce nepochopil. Já sám tu báseň po tvém vysvětlení líp chápu a myslím, že většina těch, co ji šmahem odsoudila, na tom byla podobně. NEVER MORE reakcím bez rozmyslu. Jinak se mi líbí propracované odkazy. A Kelly má pravdu. I v rámci menstruace lze otěhotnět...
U příspěvku:Báseň o nás. Jak to člověk občas cítí.
J.R. (Občasný) - 14.1.2004 > Ripper> S tím závěrem by se dalo +/- souhlasit, co se týče přirovnání, neuvědomuju si, že by byly nějak zvlášť otřelý...
U příspěvku:Báseň o nás. Jak to člověk občas cítí.
J.R. (Občasný) - 14.1.2004 > Janeiss> Jasně, že ne vždy, ale člověk občas má takový pocity zmaru, ne?
U příspěvku:MENSTRUACE
J.R. (Občasný) - 12.1.2004 > I takovýhle věci tady maj svý místo. Aspoň nějaká změna, ale asi bych volil trochu jiná slova, tím teda nemyslím, že je to na mě nějak přespříliš drsný. Ale slovo šukat mi v tomhle případě připadá zbytečný. Navíc, pokud seš takovej drsoň (myslim to v dobrym), jak by to vypadalo dle stylu, tak by ti Bafometův výkřik neměl nějak vadit...
U příspěvku:pamatuji - pamatuješ
J.R. (Občasný) - 12.1.2004 > Nejlepší jsou asi dvě nekonečná ega mezi čtyřma stěnama....
U příspěvku:A na sedmém schodě tě potkám
J.R. (Občasný) - 12.1.2004 > Nápad dobrý, ale to zpracování mi úplně nesedí...
U příspěvku:Perlovka to, dámy, jistí
J.R. (Občasný) - 12.1.2004 > Taky se mi líbí. Neplýtváš slovy a říkáš vše, co si (asi) chtěla říct.
U příspěvku:Báseň o nás. Jak to člověk občas cítí.
J.R. (Občasný) - 12.1.2004 > Lei> Někdy i ty malý...
U příspěvku:Tajemnátvájemnádálka
J.R. (Občasný) - 12.1.2004 > Celkem zajímavá hra se slovy, nejvíc se mi líbí "Tajemnátvá Jemnádálka", to je takový něžně dadaistický, ale spojení stylu "jaropění a tichopění" mě nedělá dobře od žaludku
U příspěvku:Nemocná
J.R. (Občasný) - 12.1.2004 > Není vůbec špatná. Ta grafika je už jen třešničkou na dortu...
U příspěvku:ABYCH SE NEBÁLA
J.R. (Občasný) - 12.1.2004 > Dobrý
U příspěvku:Půlnoční tramvaj
J.R. (Občasný) - 12.1.2004 > Souhlas s ouvej a s Leiem.
U příspěvku:Trochu ulítlá povídka s ulítlým koncem
J.R. (Občasný) - 12.1.2004 > Lian> Kruh sem bohužel neviděl. Za co žil? Tak nad tim sem opravdu nedumal, možná jednou za čas někde zamakal, nebo žil z dědictví, nevím, možností je víc, něco vymysli :-)
U příspěvku:Trochu ulítlá povídka s ulítlým koncem
J.R. (Občasný) - 12.1.2004 > quentinbubakoff> Asi máš pravdu, ten závěr není příliš promakanej.Možná takovej příliš rychlej.
U příspěvku:Nevlídná nálada
J.R. (Občasný) - 10.1.2004 > Asi jako Rawen....
U příspěvku:Taste meče proti...
J.R. (Občasný) - 8.1.2004 > Souhlas se vším, co tady zaznělo, jen taste meče proti NITÏM se mi moc nezdá, buď to tam vůbec nesedí, nebo naopak úplně sedí, ale to na celkovém dojmu nic nemění..
U příspěvku:New Year's Eve aneb welcome.to.hell.2004
J.R. (Občasný) - 6.1.2004 > Po přečtení titulku sem čekal větší nářez. Naše představy se o pekle fakt neshodují...
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter