Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 16.6.
Zbyněk
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Citát
brouk (Občasný) - 4.3.2010 > Ňák nevím...mám rád drsné závěry, ale tohle je pro mě takový namachrovaný.
U příspěvku:spánek nemohoucího
brouk (Občasný) - 4.3.2010 >
U příspěvku:Jarní limerick
brouk (Občasný) - 4.3.2010 > čtenář> To ani né, páč to jsem permanentně,teda zamilovanej a inteligentní, ale tak nějak přišli celkem pozitivní životní změny. A do toho jaro, paráda!Díky!
U příspěvku:Jarní limerick
brouk (Občasný) - 4.3.2010 > Gogin> Já bych se do žádných větších akcí nepouštěl:) Díky!
U příspěvku:Jarní limerick
brouk (Občasný) - 4.3.2010 > Asi nejni klasickej, páč dva druhý verše nejsou kratčí, ale mě to bavilo...
U příspěvku:stojíš před jámou
brouk (Občasný) - 3.3.2010 > Líbí se mi to, ale trochu by to neškodilo vyjádřit stručněji, teda né, že bych to sám dokonale uměl, aby se do mě zase NĚKDO extra nenavážel:)
U příspěvku:Spát
brouk (Občasný) - 3.3.2010 >
U příspěvku:okapy
brouk (Občasný) - 1.3.2010 > Příjemný...
U příspěvku:Hasili
brouk (Občasný) - 1.3.2010 >
U příspěvku:Abych se...
brouk (Občasný) - 1.3.2010 > Uther Pendragon> Díky, mě taky!:) Před pár dny jsem doufám na dobro skončil s posíláním lodí do přístavů, tak je tý sebelítosti trochu míň. Musím zas něco vydolovat.
U příspěvku:další záchvaty minimalismu
brouk (Občasný) - 1.3.2010 > Ten závěr mi přijde jak vod Krchovskýho, ale toho miluju a celý mě to baví:)
U příspěvku:Mísa cukroví a mrtvý muž v odstaveném autě
brouk (Občasný) - 28.2.2010 > Výborný věci píšeš, čéče a tvoje ikona taky dobrý, Misfits jsou jedni z mých oblíbených:)
U příspěvku:Odpusť
brouk (Občasný) - 28.2.2010 > Sorry, na mě je hodně tvejch věcí hrozně patetickejch,kárajících a spasitelskejch, mají spoustu až moc zbytečnejch slov. Jsi asi hodně nábožensky založenej, na čemž neni nic špatnýho a určitě to myslíš upřímně, ale mě to timhle způsobem příliš nebere. Tak se nezlob...
U příspěvku:Ružový donkichot
brouk (Občasný) - 28.2.2010 >
U příspěvku:Zamilovanost
brouk (Občasný) - 28.2.2010 > čtenář> Já na něj nemyslím, to samo:)
U příspěvku:Jednoduchost
brouk (Občasný) - 28.2.2010 > Příliš mnoho velkých slov se mi zdá . I fontem:). Ale dokážu to pochopit...
U příspěvku:HUDBA
brouk (Občasný) - 27.2.2010 > To s tim hovnem se mi líbí, taky bych to chtěl někdy zkusit:)
U příspěvku:Procitnutí
brouk (Občasný) - 27.2.2010 >
U příspěvku:Abych se...
brouk (Občasný) - 24.2.2010 > čtenář> Už to nechám:)
U příspěvku:Abych se...
brouk (Občasný) - 23.2.2010 > brouk> Tak jsem ten konec trochu upravil se sebeironií sobě vlastní:)
U příspěvku:Komár
brouk (Občasný) - 23.2.2010 > anae> Ale v podstatě spokojenost. Jsem konzervativní indián, tak mě ten totem vyhovuje.
U příspěvku:Až se znovu potkáme
brouk (Občasný) - 23.2.2010 > anae> Ne, Sáček!
U příspěvku:Milovat
brouk (Občasný) - 23.2.2010 > čtenář> Ano! Připadám si úplně nejvíc jako Bodlér!:) Vzhledem k dílu, teda.
U příspěvku:Abych se...
brouk (Občasný) - 22.2.2010 > holger> 

Když se na to teď koukám, tak ten konec bych taky trochu upravil. Ve stejným smyslu, ale nějak elegantnějš. Ještě to promyslím.

U příspěvku:Máš zkrátka pech
brouk (Občasný) - 22.2.2010 > Dneska už bych to asi udělal jinak, ale je to českej text na She's gotta Jack vod Ácé blesk Décé.
U příspěvku:jezevčík a dýmka
brouk (Občasný) - 21.2.2010 > Tohle mě baví, pohoda, jazz. Kromě toho mám rád psy, vobzvlášť jozefčíky.
U příspěvku:Přání
brouk (Občasný) - 21.2.2010 > Díky všem.
U příspěvku:cesta na konec světa
brouk (Občasný) - 21.2.2010 >
U příspěvku:"O místě v Srdci
brouk (Občasný) - 21.2.2010 > Těm kurzívám, uvozovkám, dvojitým závorkám a podobným serepetičkám, které používáš i v poznámkách také nerozumím. Marně pátrám, co to má u těch slov zdůraznit, kromě toho, že se to blbě čte:( Jinak obsah se mi docela líbí.
U příspěvku:Milovat
brouk (Občasný) - 21.2.2010 > čtenář> V tuhle chvíli tak 75. Že tě to baví.:) Komentuješ i diskuse v Lidovkách?
U příspěvku:profesor
brouk (Občasný) - 21.2.2010 >
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter