Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 5.7.
Cyril a Metoděj
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Lásko...
markus aurelius (Občasný) - 22.7.2003 > Naty> Koneckonců proč ne... I spása má svůj rub i líc (sakryš... další vícevýznamové slovo)
U příspěvku:Jak mlhy...
markus aurelius (Občasný) - 22.7.2003 >

Přijde mi to až dost gymploidní... A rád bych si přečetl něco po tvých dalších padesáti básních, až rukopis získá pevnější obrysy...

P.S. - Valí se tesk nebo stesk??? :

U příspěvku:Lásko...
markus aurelius (Občasný) - 22.7.2003 > Tak teď nevím, jestli nás má spást (jako sníst) nebo spasit... :o))) Já bych volil to první :o) Ale celkově hezké :o)
U příspěvku:Snové deviace
markus aurelius (Občasný) - 22.7.2003 > Myslím, že by pomohlo, kdyby se zredukoval počet slok tak na tři čtyři... ale jinak to špatné rozhodně není...
U příspěvku:Pod povrchem
markus aurelius (Občasný) - 21.7.2003 > Souhlas s lerit ohledně slupky... :o) Jinak to na mě působilo příjemnou upřímností... :o)
U příspěvku:Rozhodnutá
markus aurelius (Občasný) - 21.7.2003 > Líbí se mi "Odřená kůže ještě dýchá, jeako nepokryté střechy, ale zbytek jsem nějak nechytil... :o(...
U příspěvku:Patřit víc
markus aurelius (Občasný) - 17.7.2003 > první sloka je nantastická... Ale v druhé se mi moc nelíbí pasáž - vždyť teď je ještě teď.........na dnes, zítra... Přjide mi, že by šlo ještě víc propracovat... Dávám čtyři a půl bodů... :o)
U příspěvku:Kam vítr...
markus aurelius (Občasný) - 17.7.2003 > Moc dobrá myšlenka, ale to spojení techniky a myšlení mi moc nesedí... Ale jinak moc dobré...
U příspěvku:Začátek
markus aurelius (Občasný) - 17.7.2003 > Přijdou mi ta slovní spojení hezká, ale trochu vypočítavá...
U příspěvku:Spiknutí
markus aurelius (Občasný) - 17.7.2003 > Docela zajímavá pocitovka, i když až dost explicitní... A ta "zrcadla života" bych nemusel...
U příspěvku:Až jednou doopravdy zestárnu
markus aurelius (Občasný) - 16.7.2003 > Mooooc pradivý... mooooc hrozivý... moc dobrý.... nemám co vytknout... Snad jen bych "( To za nás by to takhle Nikdy nemohlo vypadat Kam jen ten svět spěje )" vynechal.. přijde mi to až dost laciné.. ale jinak vážně super.
U příspěvku:Vybíravá
markus aurelius (Občasný) - 16.7.2003 > Moc dobrý nápad...
U příspěvku:K interupciám
markus aurelius (Občasný) - 16.7.2003 > Drsné téma... ale trochu moc strohé...
U příspěvku:Kdo mi to dává rozhřešení?
markus aurelius (Občasný) - 16.7.2003 > Souhlasím s rawenem, ale dávám 4
U příspěvku:Jak těžké je být sám
markus aurelius (Občasný) - 16.7.2003 > Interpunkční poznámka kelly je na místě... Snad ještě že místo jenž pažří již... jinak čtvrté a páté dvojverší mi přijde dost zbytečné... Pochopil bych to i bez něj... Jinak se mi to líbí :o)
U příspěvku:Němý malíř
markus aurelius (Občasný) - 16.7.2003 > Přijde mi moc povedený začátek a postupně se to vytrácí ...
U příspěvku:Sobota na vsi
markus aurelius (Občasný) - 16.7.2003 > Cením si poznámek v závorce... Dávají tomu moc dobrou příchuť, ale jinak mě to moc nechytlo.. A atmosféře jsem nevěřil.. Asi je to tím, že žiju na vesnici...
U příspěvku:Píseň hroznová...
markus aurelius (Občasný) - 16.7.2003 > Líbí se mi "obzor patron putování"... jen bych to trošku probral a slova, které slouží jen do rytmu bych smazal...
U příspěvku:Sedím si na prstech
markus aurelius (Občasný) - 10.7.2003 > Cum-ley> Ale jo, já ten záměr pochopil, prostě mi jen přišlo, že by to chtělo říct jinak
U příspěvku:.:°°:.
markus aurelius (Občasný) - 9.7.2003 > působivé... :o)
U příspěvku:Sedím si na prstech
markus aurelius (Občasný) - 9.7.2003 > Mně tam ten poslední řádek sedí... A myslím,že to je dost povedené... Snad jen "až bych tě snědla rukama" mi přijde trochu klišoidní a já bych to změnil, ale to je jen pocit...
U příspěvku:Ráno+poledne+kousek večera jednoho mizera...
markus aurelius (Občasný) - 9.7.2003 >

souhlas s natym... :o))) taky jsem se zasmál

U příspěvku:Okamžiky 07
markus aurelius (Občasný) - 9.7.2003 > Minimalistické, ale působivé :o)
U příspěvku:Stereotyp
markus aurelius (Občasný) - 8.7.2003 > Zajímavě napsané a hodně dobré, ale nejsem si jistý, jestli přílišná ozdobnost není až trochu nadbytečná. Taky konstrukce typu "k rozklíženému schodišti kostrbatícího se kamsi do tmy před závanem čerstvého nočního vzduchu zvenčí" mi přijde trochu náročná. Musel jsem to číst třikrát a přetrhlo mi to nic vyprávění.
U příspěvku:Sladké vidiny
markus aurelius (Občasný) - 8.7.2003 > Hezké, přátelské, teple slunečné... jen bych možná tu pohodičku letního dne schoval za víc obrazů
U příspěvku:Žárlím
markus aurelius (Občasný) - 8.7.2003 > Možná by to nebylo špatné napsat na zeď???
U příspěvku:TAM V OZVĚNÁCH
markus aurelius (Občasný) - 8.7.2003 > Mám z toho pocit, že snaha po formě převážila nad obsahem.
U příspěvku:Housenka v nebi
markus aurelius (Občasný) - 8.7.2003 > Souhlasím s farištou... Skutečně by to chtělo text i myšlenku koncentrovat
U příspěvku:Střepy v očích
markus aurelius (Občasný) - 7.7.2003 > Je to skvělé... Jen mi tam nějak nesedí první dva verše, jako by byli z jiné básně (nebo začátek, než bylo jisté, o čem to vlastně bude). A poslední verš mi připadá zbytečný, protože už to je řečeno v předposledním a opakováním se pro mě význam drolí, ale musím zopakovat, skvělé...
U příspěvku:Konečně zvířátka!!!
markus aurelius (Občasný) - 6.7.2003 > Tak já nevím... Marně v tom hledám něco originálního... natož pak básnického...
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter