Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ms_
(muž)
Občasný
Na Totemu: 4411x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
(sudvej)
Drive "sudvej". Vicemene prechazim z jineho serveru, takze se omlouvam, jestli jste uz moje veci cetli jinde.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kristus
ms_ (Občasný) - 21.11.2003 > Hele, to je taky dobrý.
U příspěvku:Pokus o autoportrét
ms_ (Občasný) - 21.11.2003 > No, docela zajímavý.
U příspěvku:Hanka 2
ms_ (Občasný) - 7.11.2003 > :) no, ted bych uz trochu vahal...
U příspěvku:Auto TV portrét
ms_ (Občasný) - 7.11.2003 > Tak tahle fotka se mi fakt libi.
U příspěvku:Hanka
ms_ (Občasný) - 28.10.2003 > Za tohle na tebe Hanka nastvana byt nemuze:)
U příspěvku:poslední
ms_ (Občasný) - 16.10.2003 > To se mi líbí.
U příspěvku:zavřete oči
ms_ (Občasný) - 13.10.2003 > Jooo... jo... dělám sám sobě průvodce po minulosti...
U příspěvku:Brouk v lese
ms_ (Občasný) - 7.10.2003 > no, ted koukam na jmeno kolekce.. moc velky objev to neni..
U příspěvku:Brouk v lese
ms_ (Občasný) - 7.10.2003 > dokonce v chorvatskym lese, ze :)
U příspěvku:(Ně)Kolikrát
ms_ (Občasný) - 4.10.2003 > Nekolikrat mi to prislo umely... a ta korea mi tam nesedne. Proc jsi z niceho nic tak konkretni...? Ale fandim novatorstvi... ktere ma co rict...
U příspěvku:Benzínová pumpa
ms_ (Občasný) - 29.9.2003 > Ironicky hlasky mi do toho moc nejdou, napr. "lidovych ctyricet korun". Myslim, ze se to k tomu celku nehodi.

"Jen mi to otrete" moh rict klidne nahlas:)
U příspěvku:Co bude?
ms_ (Občasný) - 29.9.2003 > Nevim, ale me to predevsim pobavilo....:)
U příspěvku:Noční Brno
ms_ (Občasný) - 26.9.2003 > Na hlubsi kritiku nemam, ale libi se mi, jak to auto je tak blizko :) Jaka to byla expozice?
U příspěvku:Sádra
ms_ (Občasný) - 15.9.2003 > No, mozna malo cynicky (rodina, bratr), mozna nedotazeny do konce (policie). Uprostred jsem se docela i smal. :)
U příspěvku:Boty
ms_ (Občasný) - 14.9.2003 > Reknu ti... jsi pokazdy jina... koukam na to dve minuty a je to docela dobry.. uvidime za chvili :)
U příspěvku:Hudební reflektáž (MCH Band, Milan Knížák, Mňága a Žďorp, Emir Kusturica & No Smoking Orchestra, Obří broskev, Psí vojáci, Švehlík & Marno Union, Dg. 307, Špinavý nádobí, J. E. Frič & Čvachtavý lachtan, Už jsme doma)
ms_ (Občasný) - 10.9.2003 > Alternativne punkovi Uz jsme doma... no nevim, je legracni vymyslet tyhle mezizanry (sam to obcas delam), ale zrovna u Uz jsme doma by tech meziskatulek melo byt uvedeno vic. Podle me.
U příspěvku:Úloha sprostých slov v literatuře – úvod
ms_ (Občasný) - 8.9.2003 > Ano, pokud to neni samoucelne...
U příspěvku:Hradčany
ms_ (Občasný) - 6.9.2003 > Technicky asi ok, ale chybi mi v tom invence... vypada to jako pohled z dovolene...
U příspěvku:PRŮKOPNÍK
ms_ (Občasný) - 6.9.2003 > No, prijde mi to trochu pateticky.... nevim no
U příspěvku:Camera Obscura - Sunrise
ms_ (Občasný) - 6.9.2003 >
U příspěvku:KRÁLOVSTVÍ ZA PÁRÁTKO
ms_ (Občasný) - 6.9.2003 > Luk Malér> Teda... mozna by tema bylo dobry, ale zpracovani mi nesedne... snad uz jsem to rek tak, jak si to myslim.
U příspěvku:KRÁLOVSTVÍ ZA PÁRÁTKO
ms_ (Občasný) - 6.9.2003 > Luk Malér> No, je to o hovne... mne to tema prijde debilni; na druhou stranu je dobry, ze si to na nic nehraje... ok?
U příspěvku:Všem sebevrahům
ms_ (Občasný) - 6.9.2003 > Jestli tohle neni surrealismus... :)
U příspěvku:KRÁLOVSTVÍ ZA PÁRÁTKO
ms_ (Občasný) - 5.9.2003 > No... nevim...
U příspěvku:Tři okna
ms_ (Občasný) - 3.9.2003 >
U příspěvku:Prázdná lednička
ms_ (Občasný) - 2.9.2003 > Myslim, ze je to vetsi sranda nez Ze sveta tmy...
U příspěvku:Zrození
ms_ (Občasný) - 2.9.2003 > No, kdyby tam nebyl ten zaver, tak by se mi to libilo o dost vic. Takovy opravdu prijemny psycho... Ale ucel byl asi jiny.
U příspěvku:Několik dní historie
ms_ (Občasný) - 2.9.2003 > Znas metodu volnych asociaci? Tusim, ze se to kdesi v psychologii pouziva...
U příspěvku:Milan
ms_ (Občasný) - 2.9.2003 > Přijde mi to vyumělkovaný. Pocity, o kterých mluvíš, by se povídkou daly vyjádřit asi mnohem lépe. Podle mě by se to prostě muselo vzít úplně z jiného konce.
U příspěvku:Holka a meloun
ms_ (Občasný) - 24.8.2003 > Hm.. se mi to docela libi...
U příspěvku:V zajetí
ms_ (Občasný) - 18.8.2003 > Ta fotka se mi líbí. Ten název ne. Víc k tomu říct nedokážu, nefotím.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter