Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Miliardy hvězd
balsiker (Občasný) - 3.4.2003 > Je to pravda,že je to nesouvislé a rozhodně hodně neúplné.Ale zamyšlení je to na druhou stranu zajímavé.
U příspěvku:Bez názvu
balsiker (Občasný) - 3.4.2003 > No,já bych se nad tím radši tolik nezamýšlel,protože bych taky mohl zjistit,že se v tom odráží i moje pocity a touhy.
U příspěvku:220 kamarádů
balsiker (Občasný) - 3.4.2003 > No,je to tak,že tohle tu dost chybí.Chtělo by to něco takového častěji.
U příspěvku:A kolem Arktida
balsiker (Občasný) - 3.4.2003 > Radši si ani nechci uvědomit plnou hloubku těchto veršů.Už takhle mi to stačí.
U příspěvku:Tma pro dva hlasy
balsiker (Občasný) - 3.4.2003 > Zajímavé.
U příspěvku:Povzbuzení
balsiker (Občasný) - 3.4.2003 > Prostě nemůžu nějak vstřebat to slovo strázeň.Podle mě neexistuje.Nebo neexistovalo do teď.No,nějaké ty půtky z češtinou se asi vždycky najdou.To,že to tu některé neoslovuje,to mi už ani nepřijde zvláštní.Ale tvoje tvorba(i když pořád o trochu víc ta stará)je to,co mě zde oslovuje opravdu hodně.
U příspěvku:Kámen
balsiker (Občasný) - 3.4.2003 > Já se prostě nějak nemíním připojit k hodnocení ostatních.To ostatně neudělám nikdy,když se nebude shodovat s mým.Tak nějak se mi to líbí.Podle mě je občas v nepravidelnosti síla.Jen mi prostě nejdou na mysli ty dumy.Ne,nevidím v nich Rusko,jen mi přijde,že když někdo dumá,tak přemýšlí,nanejvýš si při tom něco mumlá,ale aby při tom pěl?I když,na druhou stranu,co jiného mohly dělat zvony.No,dobře.Nakonec jsem se svým vlastním rozborem přesvědčil,že nemám,co vytýkat.Tedy nic,co by předčilo můj dojem ze čtení tohoto dílka.
U příspěvku:Deštivý večer zjara
balsiker (Občasný) - 2.4.2003 > Ne,nenazval bych to básní,ale je to pěkné.Kdo by to čekal?
U příspěvku:Vášnivým spáčům
balsiker (Občasný) - 2.4.2003 > No,je to hezké.Spánek je to jediné,co mi je ještě útěchou,takže tohle téma je mi blízké.
U příspěvku:Bylo
balsiker (Občasný) - 2.4.2003 >

Tak tohle jsem radši ani neměl číst.

       Naštěstí tu není pláčící smajlík.

                                                   

U příspěvku:Čas
balsiker (Občasný) - 2.4.2003 > No jo.
U příspěvku:MAMINCE
balsiker (Občasný) - 2.4.2003 > Jímavé.I zajímavé.
U příspěvku:Pro Naty
balsiker (Občasný) - 2.4.2003 >

No,proč už mě to od tebe ani nepřekvapuje.

Ale to nemělo být hodnotné umělecké dílo,jen dárek.

U příspěvku:Nemůžu zpomalit
balsiker (Občasný) - 1.4.2003 > TAK PROMIŇ.DOUFÁM,ŽE NA MĚ ZA TO HNED NAVŽDY NEZANEVŘEŠ.ALE JÁ ZNÁMKUJU NA ZÁKLADĚ SVÝCH POCITŮ.A STEJNĚ TAK BUDOU DOUFÁM ZNÁMKOVÁNY TY MOJE HRŮZY.ZKRÁTKA A DOBŘE,JEN SE MI TO NELÍBILO.
U příspěvku:Jak Bart požádal havrana o pomoc
balsiker (Občasný) - 1.4.2003 > Tak to nemůžu souhlasit ani trochu.První část byla moc pěkná.Ale tady se začíná medvídek vybarvovat.A ještě ta už takřka prehisotrická narážka na havrana a sýr.To je vrcholná neoriginalita.Snad brzy bude další pokračování.Snad bude taky mnohem lepší.Já mám totiž moc rád pohádky.
U příspěvku:Zimní stýskání
balsiker (Občasný) - 31.3.2003 > NO,JE TO NAPSANÉ KRÁSNĚ.STYL JE OPRAVDU SUPER.
U příspěvku:Sčítání
balsiker (Občasný) - 31.3.2003 > čtenář> Ne vždy je byť jen trochu možný úsměv.Zase na druhou stranu je pravda,že je to trochu krátké,nikterak originální a musím se přiznat,že mě to nějak neoslovilo.A to je co říct(když tedy nepočítám svoje díla,která mě neosloví asi nikdy :0)).
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter