Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 30.6.
Šárka
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Prsten moci(2.pokračování)
balsiker (Občasný) - 25.6.2004 > jelen> A nebude.Ten je až ve čtvrtém pokračování.
U příspěvku:Prsten moci(1.pokračování)
balsiker (Občasný) - 25.6.2004 > quentinbubakoff> Rozhodně jsem to nezamýšlel jako nějaký klon.To vážně ne.A taky to povede úplně někam jinam.No,začalo to jako takový nápad bez přípravy,takže to téma nějak vyplynulo.Navíc,já mám rád artefakty.
U příspěvku:Prsten moci(úvod)
balsiker (Občasný) - 25.6.2004 > jelen> Je to samozřejmě ono.Ale já to tak trochu v té úvodní informaci zmínil.Prostě jsem to začal zas od začátku,ale teď to bude rozhodně pokračovat dál.To slibuju.
U příspěvku:Prsten moci(úvod)
balsiker (Občasný) - 23.6.2004 > quentinbubakoff> Ten film jsem (BOHUŽEL) neviděl.No,já už jsem ten příběh asi před rokem tady trochu rozběhl.Přesněji,prvních pět částí.A můžeš mi věřit,že tenhle první se mně samotnému s odstupem času líbí asi nejmíň.No,tentokrát budu pokračovat v psání dál.Teď ale postupně zveřejním všechno už napsané.Tedy,jen z Prstenu moci.Doufám,že v tobě získám stálého kritika.
U příspěvku:LABUTĚ NA VLTAVĚ
balsiker (Občasný) - 23.6.2004 > No,super.
U příspěvku:workoholik
balsiker (Občasný) - 23.6.2004 > Tak to je vážně,ale vážně zajímavý.No,je vidět,že psát se dá opravdu o hodně různých věcech.
U příspěvku:Brankářská
balsiker (Občasný) - 7.5.2003 > No,nevím,jestli opakování je matkou moudrosti,myslím,že ne.Ale jinak to je hezké.
U příspěvku:Londýňan
balsiker (Občasný) - 6.5.2003 > No,je to skvělé dílo.
U příspěvku:Na prkna co znamenají svět
balsiker (Občasný) - 29.4.2003 > Tak to se mi vážně moc líbilo!!!
U příspěvku:Všichni k moři
balsiker (Občasný) - 28.4.2003 > No,promiň.Ale když mě se zrovna tohle vůbec nelíbí.
U příspěvku:Vytrženo z deňýčku I.
balsiker (Občasný) - 25.4.2003 > No,nevím,jestli bylo účelem,abych se při tom i pobavil.
U příspěvku:pondělí
balsiker (Občasný) - 11.4.2003 > No,ať už je to o kom chce,moje pocity to taky vystihuje.A jelenovi bych chtěl říct,díky za radu,asi se nechám některým způsobem inspirovat.
U příspěvku:Jak se Bart dostal do zajetí
balsiker (Občasný) - 10.4.2003 > Tak si tak říkám,že ten druhý díl byl třeba opravdu jen nepohádkově nepovedený omyl.Tohle už je zase tak nějak normální.
U příspěvku:...tenhle znáte?
balsiker (Občasný) - 9.4.2003 > To má být vtip?Kde?!!!
U příspěvku:Prsten moci(2.pokračování)
balsiker (Občasný) - 9.4.2003 > Lian> Tím divný jsem myslel ty mezery za čárkama,tečkama,...
U příspěvku:Prsten moci(2.pokračování)
balsiker (Občasný) - 9.4.2003 > Lian> 

Když mě to přijde tak nějak divný.Ale náš zákazník,náš pán.

Ale jinak jsem rád,že se ti to zdá dost dobrý na jedničku.

U příspěvku:den 002
balsiker (Občasný) - 8.4.2003 > Úvaha je to zajímavá,možná až příliš vědecká.Ale je to celé zařazeno ve špatné rubrice.Tohle tedy životní příběh není.
U příspěvku:Pán dal jména všem zvířatům...
balsiker (Občasný) - 8.4.2003 >
U příspěvku:Prsten moci(1.pokračování)
balsiker (Občasný) - 8.4.2003 > Lian> Přidal jsem tam "to".Ale čekal jsem,že zrovna na něj upozorníš.Nemělo tam správně být,protože tím bylo myšleno,že mi nebude nic platné to gesto.Ale nakonec,není důvod se zabývat maličkostmi,tak jsem ho tam dopsal.
U příspěvku:Kamínek
balsiker (Občasný) - 7.4.2003 > Hm.
U příspěvku:Kvapky dažďa
balsiker (Občasný) - 7.4.2003 > Tak tohle je úžasné.Opravdu úžasné.Pravda,poslední dobou mě rozpláče hodně věcí,ale tohle bylo to nejdojemnější,co jsem kdy četl.A takhle dokázat vyjádřit pocity člověka.Jo,jsem jenom pouhý břídil se svojí tvorbou.Doufám,že si budu moct zase brzy něco od tebe přečíst.
U příspěvku:Plovárna
balsiker (Občasný) - 7.4.2003 > Jo,tak to vyznělo celkově lákavě.Jen to ale zas poukazuje na to,že bohužel důležitost tkví ve zcela jiných věcech,než si skoro všichni myslí.A tak se nakonec stává nedůležitou.
U příspěvku:Jedno točený..
balsiker (Občasný) - 7.4.2003 > Ať žije slovíčkaření.
U příspěvku:Normalita
balsiker (Občasný) - 7.4.2003 > Dobrý pokus,ale nepovedlo se.
U příspěvku:48 hodin
balsiker (Občasný) - 7.4.2003 > No,myslím,že to bylo moc stručný.Chtělo to asi trochu víc rozvést.Takhle ten děj letět tak rychle,že tím trochu ztrácel na reálnosti.A o reálnost tu asi taky jde,ne?
U příspěvku:Andělský dar
balsiker (Občasný) - 7.4.2003 > Kelly> Ta chyba,kterou jsi našla,chybou není.Protože je to v tÉ truhle,tak je také jÍž jsi mi daroval.Jinak se mi ale vůbec nezdá ta proměna v úvodu tak moudrého chalífy v takového hlupáka.Trochu moc velký skok.
U příspěvku:Prsten moci(úvod)
balsiker (Občasný) - 7.4.2003 > Dobrá,tak já budu pokračovat.Myslím,že by se to mohlo hned od dalšího pokračování vyvíjet docela zajímavě.Ale to si třeba jenom namlouvám.
U příspěvku:Přání schovaná v krabicích
balsiker (Občasný) - 7.4.2003 > Nechci ti to radši slovně hodnotit.Ještě bys mohla zjistit,že tvoje poznámka o mě a hledání poezie nebyla tak úplně přesná.Ale tak ti tedy aspoň dám svou známku když ne za poezii tohoto díla,tak tedy jen za můj "nepoetický" dojem z něj.Tak jako tak to je a zůstane krásné.
U příspěvku:Skleróza
balsiker (Občasný) - 3.4.2003 > Ach jo.
U příspěvku:Chudý tramp
balsiker (Občasný) - 3.4.2003 >

A kde je vtip?

U příspěvku:Miliardy hvězd
balsiker (Občasný) - 3.4.2003 > Je to pravda,že je to nesouvislé a rozhodně hodně neúplné.Ale zamyšlení je to na druhou stranu zajímavé.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter