Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 5.10.
Eliška
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 6.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Domeček
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Přeslička: Hele, a nejsou vaši tím výhradním dodavatelem do Bamberka? :-))
U příspěvku:..green..
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Jo, tohle je ono.. prostě inspirace.. Jen se do toho chvíli koukat..
U příspěvku:Jiří a rekord na cestě do práce
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Čtenář Hynek: 5íkám to pořád a řeknu to znova: Jestli chce veřejnost něco číst, tak ať to má.. Proč by to nebylo pro veřejnost? Žádná témata nejsou přeci tabu.. V tom je kouzlo doby.. Mě se to líbí, ta pointa tam je (přečti si to znova..) Ale já osobně bych si s tím ještě tak 1/2 hodinky hrála a pak by to bylo ono..  Ale to je jen můj pohled, ostatní mohou mít úplně jiný.. Je to vážně dobrý..
U příspěvku:Nestíhám
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Jo, přesně popsané rozpoložení studenta. Velice jednostranný subjektivní pohled. Zajímalo by mě, jak bys stejné téma ztvárnil ptřeba za 10 let a kam se posunou tvé myšlenkové pochody..  A jen maličkost.. ten kolotoč života se teprve roztočí, zatím jen nasedáš.. Souhlas s Okinem...
U příspěvku:akt
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Dobrý...
U příspěvku:..illusory..
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Asi bych se do toho mohla koukat a napadalo by mě spousta věcí.. Chci říct, že to je inspirující.. Neruší to..
U příspěvku:Že ona tam škodí?
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Nádhera..
U příspěvku:Taxlík a jeho potomci
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Ahojte, já si myslím, že ten text byl skutečně dost syrovej. Včera jsem mu ještě věnovala pár chvil a trochu to předělala. Právě jsem uložila změněný text a jestli vás ta změna zajímá, můžete si to přečist v předělané verzi. Díky za připomínky.. :-)))
U příspěvku:Taxlík a jeho potomci
toyenka (Občasný) - 15.4.2003 > Pravdu díš, nicku. Ty jahody musím předělat, vždyť to bylo v předjaří. Sakra, kdybych já si jen vzpomněla, proč se ten kluk tenkrát vlastně ztratil.. Ale já na to přijdu a do příští verze to opravím... :-)) Myslím, že vyběhl jen tak, proběnout se ven, šel lesem (bydlel na hájovně) a protože to byl mrňous, najednou nevěděl, kde je.. A k večeru přišla ta jarní  fujavice.. Hm, tak to bylo... :o))
U příspěvku:Taxlík a jeho potomci
toyenka (Občasný) - 15.4.2003 > Ahoj, téma "hovorového jazyku" je velice zajímavá záležitost. Každý jej totiž vnímá jinak, podle toho, na jakou kulturu projevu ze svého okolí je zvyklý. Zkusím to trochu projít a zaměřit se na tu "hovorovou češtinu".. Ale již takhle mi to připadalo hovorové až až.. No, asi určitě lze tu češtinu ještě víc ohnout.. aby byla bližší člověku... :-))
U příspěvku:Why?? I dont know
toyenka (Občasný) - 15.4.2003 > Jejka.. ty tedy máš v sobě pro tohle cit..
U příspěvku:Jiří a rekord na cestě do práce
toyenka (Občasný) - 15.4.2003 > Osobně bych trochu upravila začátek, těžko se mi do textu začítalo a přišel mi poněkud šroubovaný. Pak se to rozjelo a spíše mi chyběla větší popisnost. Strohost tomu dodává dynamiku, pointa je pěkná a plyne přirozeně, není to násilné. Takže, hodnotím to jako docela zdařilý pokus, stylisticky i obsahově s dynamickou kompozicí, ale ještě by na tom šlo vylepšovat. Spíše v první půli, konec zachovat. Ten text nepostrádá rozhodně osobitost. Takže piš, piš.. už se těšímna další... :-))
U příspěvku:Životní včera
toyenka (Občasný) - 14.4.2003 > Líbilo, jen síťovku ne.. má velká prázdná oka.. Hm?
U příspěvku:Co je to láska ?
toyenka (Občasný) - 14.4.2003 > Nechám odborníkům známkovat Dokonalost..  A já ohodnotím jen můj subjektivní dojem čtenáře, protože sama se snažím do poezie nefušovat.. Mě  se to líbí, protože tomu rozumím.. Nějak mi to mluví z duše.. a to je asi pro čtenáře nejdůležitější.. Nikoli dokonalé, ale lidské...
U příspěvku:Dotyky čolka
toyenka (Občasný) - 14.4.2003 > Ještě k té poslední větě. Závěr nemá být rozvlášný, jinak nudí. A mě se chtělo do závěru rozepsat úvahu, proč  tam vlastně byla  aktérka sama..  Ale pak jsem místo toho použila jen tu dvojsmyslnou větu.. a tak má závěr více interpretací...
U příspěvku:Krátký programátorský vtip
toyenka (Občasný) - 11.4.2003 > Jéžiš, lidi, co mi to děláte? Jinak, já vás ve svém blízkém okruhu důvěrně nazývám "ó velký počítačový mágu, sestup ze svých výšin a popatři na mě ubohou... Už mi ta bedna zase klekla...."  
U příspěvku:Mléčná dráha
toyenka (Občasný) - 11.4.2003 >

Víš, Venuše, já se také ráda dotýkám hvězd (a co teprve hvězdný prach, spočinuvší mi na řasách... :-))))

U příspěvku:Opravdu je tady
toyenka (Občasný) - 11.4.2003 >
U příspěvku:Dotyky čolka
toyenka (Občasný) - 11.4.2003 >

Přeslička: já píšu tyhle barevný texty i velice strohé, dynamické.. V delších věcech se to snažím střídat, protože to zpomaluje děj. Ale potřebuju prostor a ten tady na totemu není (myslím pro delší věci). A témata? Tyhle článečky jsou pro mě zábava, chvilka útěku do vymyšlené situace. Témata mě přepadají sama. Jedu autem a najednou se mi odvíjí příběh nebo pocit ze situace před očima (večer to jen napíšu, zatím co ostatní koukají na televizi), nebo si sednu na chvíli k noťasu, zavřu oči a prsty se samy rozeběhnou po klávesnici. Pak jen čtu a divím se, co mě to zase popadlo..  S delšími texty to je jinak, ty prostě žiju. Jinak v tomhle textu jsem si dovolila skutečně víc košatostí, než je zdrávo, ale na druhou stranu - je to takový snový text odtržený od reality, není zas až tak dlouhý, aby to celé unavovalo, tak jsem si řekla, proč ne? A ta poslední věta.. Dlouho jsem o ní přemýšlela, jestli ji tam vůbec dávat.. Dá se jednoduše smazat a nic se nestane. Ale já ji tam zatím nechala.. Zatím o ní přemýšlím.. :-)))

U příspěvku:dráček:)
toyenka (Občasný) - 11.4.2003 >

Mouchy jsou stále ve vzduchu. Stále je slyším bzučet, přesto mi to neubírá na optimismu.  Učím se žít mezi mouchami.. Jsou důležitejší věci, než mouchy, hm? Hodnotím celkový dojem, ne mouchy (a jsem jen pouhý spotřebitel, ne výtvarný kritik..)

U příspěvku:dráček:)
toyenka (Občasný) - 11.4.2003 >

Je to dobrý. Klidně bych to snesla celý den na očích a nezačalo by mě to rozčilovat (a to o spoustě jinejch věcí říct nemůžu). Jo, je to teplý, pozitivní, nenudí to. Fakt dobrý, tedy můj subjektivní pocit.

U příspěvku:Krátký programátorský vtip
toyenka (Občasný) - 11.4.2003 >  Teď už vím, kde se bere moje averze k programátorům..
U příspěvku:Stýskání
toyenka (Občasný) - 10.4.2003 > fungus2: Víš, já v tom vidím hrůzu, že má každý svůj Svět.. Mě to děsí. Na druhou stranu, nemůžeme mít jeden Svět. Ten jeden je složený z mozaiky jako oko hmyzu.. Sakra, co mi to jde dneska hlavou..
U příspěvku:Stýskání
toyenka (Občasný) - 10.4.2003 > Dík, budu přemýšlet o tom opakování slov. Často to používám a na ostatní to může působit jinak, než na mě. Nerada čtu nahlas to, co napíšu. Někdy to zkusím (až budu sama :-)))  )
U příspěvku:Medvídek z plyše
toyenka (Občasný) - 10.4.2003 >

Yukel: Přišels o dítě? Promiň, nechtěla jsem se tě dotknout a připomínat.. Ale jen ten, kdo to prožil, je dle mého soudu oprávněn v celé šíři významu napsat to, cos splodil ty. Jinak je to velice cynické..

Literatura má skutečně velice široké ambice, já bych ale řekla spíš dimenze. A je otázkou, ve které dimenzi se pohybuješ ty, ve které já.. ve které někdo třetí...

U příspěvku:Jitřní sonet
toyenka (Občasný) - 9.4.2003 > Je v tom cit, neotřelost. Je to takové hebké.. Díky.
U příspěvku:Medvídek z plyše
toyenka (Občasný) - 9.4.2003 >

Kelly:

1. těch mých pár řádků není žádné literární dílo

2. jen jsem srovnávala reakce tvé s reakcemi jiných

3. základní chyba je, jestli si myslíš, že to má někoho dojmout. Je to jen zdvižený prst, který říká, co se může stát.. Má to říkat "uvědom si to a dávej si prosím tě bacha.." (děti vaky ždycky říkají rodičům: "No jo, mami, ale mě se tohle nemůže stát.." a kroutí znechuceně hlavou - a té mámě pak jen zbydou oči pro pláč..)

Všechno. OK.

U příspěvku:Opět jedna Cidova moudrost
toyenka (Občasný) - 9.4.2003 >

Úchvatný moudro. Kdysi jsem mívala doma ježky. Představ si, oni se nechají hladit docela jako koťala.. Sklopí bodlinky.. Biologie tě tedy nebere, co? A pak, nejsi první, kdo s tímhle přišel..

U příspěvku:Medvídek z plyše
toyenka (Občasný) - 9.4.2003 > Kelly: Chápu a děsím se něčeho uvnitř tebe.. Každý máme své potřeby, své nároky, své žebříčky hodnot.. hodnocení..
U příspěvku:Medvídek z plyše
toyenka (Občasný) - 9.4.2003 > Kelly: ..všechno bylo mockrát.. Jen ta bolest je pokaždé stejně hrozná.. Víš a nejhorší je... Zase se to stane. I když už to bylo ...  Nepíšu dojáky, jen jsem se snažila zachytit lidkou hrůzu a bezmoc.. konečnost.. nezvratitelnost.
U příspěvku:Mráz...
toyenka (Občasný) - 9.4.2003 >

.. a modravě zamrzl tvar, objímaný konejšivou náručí kůry. Jen lístků pár se zvědavě zastavilo na chvíli ve svém tanečním pohybu a chlad ledu je uzamkl spolu v obětí...

 

  <<< předchozí 
6.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter