Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 4.10.
František
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Přítel
toyenka (Občasný) - 2.6.2003 > Hele, tohle je výkřik a ne literatura. Ty se hledáš.. Moc zmatku v hlavě, chce to čas. Vydrž a nedělej blbosti, chce to víc o těch cestičkách přemýšlet, hm? :-))
U příspěvku:Jehličí z Vysočiny
toyenka (Občasný) - 27.5.2003 >

Takže časový souvislosti: Nejprve je popsán setrvalý stav - tedy současnost i minulost, vždy (dnes i v dětství) chtěla mít spoustu dětí. Jen právě v současnosti ty děti už nestihne. V dětství (typuju to tak těsně před maturou) si tedy pořídila psa, děti zřejmě měly přijít později. Tehdy ještě děti nebyly vítané - proto pes. Dnes již nejsou vítané..proto tam zase asi bude pes.. (v mezičase se zřejmě nějaké děti uskutečnily). Tak takhle bych to nějak vysvětlila. Ty odstavce jsou o spojení lásky k dětem a ke zvířatům, které se táhne celým životem..

Tenhle příběh pořád přeskakuje v čase a dokonce i mezi vypravěči.. Musím si na tu kompozici dávat majzla.. Aby mi to nepřerostlo přes hlavu.. Díky za připomínky, pořád s tím textem pracuju a měním ho. Pořád to není konečná podoba. :-)) (jsem hrozná, já vím..)

U příspěvku:Jehličí z Vysočiny
toyenka (Občasný) - 26.5.2003 > Díky za přízeň.. Omlouvám se, že je ten text dlouhej, ale někdy to tak bývá.. Až vás to přestane bavit číst, dejte vědět, já přibrzdím.. Jo, jsem pořád nemocná, tak se tu objevuju jen sem tam, ale takovej je někdy život.. Zdravím.. :-)))
U příspěvku:Herešova krčma V.
toyenka (Občasný) - 12.5.2003 > jelen: Díky, když to někoho baví číst, mám chuť psát.. Obdivuju tvou výdrž, jsem nemocná, tak dokončení až dnes... Omlouvám se za zpoždění.. :-))
U příspěvku:Herešova krčma V.
toyenka (Občasný) - 12.5.2003 > Naty: omlouvám se.. jsem nemocná a neměla jsem moc času, tak mi to ulítlo.. Tohle fakt poezie není, té tu je i bez mojí maličkosti dost.. :-))))
U příspěvku:Herešova krčma IV.
toyenka (Občasný) - 12.5.2003 > Každá pravda je relativní.. Některá je více či méně šedá, jen nikdy není černobílá..  :-))
U příspěvku:Herešova krčma IV.
toyenka (Občasný) - 7.5.2003 > Přeslička: víš, lidé nikdy neplní 100 % své sliby.. a přízraky už vůbec ne.. Nevěř každému.. Zdá se ti to groteskní? Hm, ono to tak v životě chodí.. legrace, pláč, nic.. povinnosti, strach.. nuda.. nic.. Ten příběh má v sobě dost skutečného.. Zkus o tom přemýšlet, jestli máš chuť.. co je vymyšlené a co se doopravdy stalo.. :-))
U příspěvku:Herešova krčma III.
toyenka (Občasný) - 2.5.2003 > Díky všem za přízeň, před hodinkou mě pustili z nemocnice (mimochodem chirurgove me fakt nenechali umřít) a tak se sem pokusim dát brzy pokračování, je napsaný, co jinýho taky dělat večer v nemocnici, hm? :-)) Zdravím všechny, toy
U příspěvku:Herešova krčma II.
toyenka (Občasný) - 24.4.2003 > Díky moc, a je tedy fakt, že hračička jsem.. :-))
U příspěvku:Dissociace Act I
toyenka (Občasný) - 24.4.2003 > Máš úžasnej cit pro volbu barev a ty přechody.. Je tam přirozenej konstrast, žádný násilnosti..
U příspěvku:Dissociace Final Act
toyenka (Občasný) - 24.4.2003 > Asi bych si takhle představovala něco jako Hořkost po životě..
U příspěvku:muzsky akt
toyenka (Občasný) - 24.4.2003 > Tak nějak mám dojem, že technika, obsah i to "něco navíc", co si z toho beru, by mělo být v rovnováze. Chci tím říct, že jenom ta technika nestačí. A subjektivně.. já si prostě muže (tedy chlapa) představuju jinak.. Irituje.. jo , to je ono, irituje, protože to není to, co bych od toho očekávala.. technika netechnika.. Mužský akt.. Co to zařadit třeba do kolekce "Nevyhraněné chlapectví.." Pak bych to brala spíš..   Známky? Nejsem učitelka.. a i ty už prý přecházejí na slovní hodnocení..
U příspěvku:Dotyky čolka
toyenka (Občasný) - 23.4.2003 > Jen jsem chtěla říct, aby ses nežinýroval a nikterak se neomezoval, hm? Máme svobodu vyjadřování, klidně si pusť pusu na špacír, já to dělám zrovna tak..
U příspěvku:Dotyky čolka
toyenka (Občasný) - 23.4.2003 > Jo, hochu, klidně plyj síru, já jsem zvyklá. Ale uvědom si, že potřeby nejen čtenářů, ale i autorů jsou různé. A tolerance názoru a potřeby toho druhého se člověk učí celý život a nikdy v tom není dokonalý.. :-)))
U příspěvku:Herešova krčma I.
toyenka (Občasný) - 23.4.2003 > Venuše: Pravdu díš, děvče lepé. Zakoupím si as brýle jakési a písmena ta budu pečlivěji studovati.. (tada když bude čas, v tomhle fofru si nestíhám uvařit ani kafe.. ale jednou určitě..)   :-))))  Díky..
U příspěvku:Kegon
toyenka (Občasný) - 23.4.2003 >

Kelly: Ještě maličkost. Představ si Kelly, že někteří lidé takto mluví, divný, co? Ale je to tak.. Klišé? Ustálené výrazy? Hm, myslíš, že mám v úmyslu vydat nový slovník obratů a spojení? Jen chci vyprávět příběh.. Ten příběh má místy různou dynamiku, něco je dost šedé, něco zelené, modrobílé a jindy třeba velice barevná. Příběh jako celek má dost složitou kompozici, kterou nepoznáš z úryvku.. Střídá se to. Napadlo tě, že tenhle kousek je právě zelenkavý?  To je všechno.. Jinak je to věc názoru, subjektivního pohledu..

U příspěvku:Kegon
toyenka (Občasný) - 23.4.2003 > Kelly: Jo, je to ještě před korekcema. Ještě se to bude hodně upravovat a opravovat, nejen gramaticky. Ten text je hodně dlouhý.. tohle je jen úryvek.. Šroubovaný? No, jak se to vezme.. řekněme normální.. v kontextu celku. Tohle je dost vážný text, ta červená knihovna touto částí začíná i končí. Tak jako v životě, chvíli se směješ, ale většinu času máš starosti.  Když jsi někde na výletě, kdes nikdy nebyla, nezajímá tě jen večeře (tu ostatně mohu dodat taky), ale i něco dalšího.. Proto ta popisnost. Víc chybiček tam nebylo? Kdybys mi chtěla dělat vychytávky, klidně pošlu další stránky.. není na to kdy.... :-))
U příspěvku:Herešova krčma II.
toyenka (Občasný) - 23.4.2003 > Díky, další bude zítra.. Až mi tu začnou nadávat, tak s těma pohádkama pro dospěláky ale radši skončím.. :-))))
U příspěvku:Herešova krčma I.
toyenka (Občasný) - 23.4.2003 > Hyde: Jaro je o zrození a každý máme svůj pohled na svět. Já ho chci asi vidět hezčí, ve světlejších barvách, usměvavější, než je..  nevím..
U příspěvku:Smutný a čokoládový
toyenka (Občasný) - 22.4.2003 > Přikláním se k Centaurovi, asi to vystihnul nejlíp, ale já hodnotím tu dynamiku, která tě prostě nepustí.. Dobrý.. :-)) (neváhám)
U příspěvku:Blankytný soumrak
toyenka (Občasný) - 22.4.2003 > Vrnění mysli..
U příspěvku:Herešova krčma I.
toyenka (Občasný) - 22.4.2003 >

No, díky za povzbudivou reakci, říkala jsem si, jestli to sem vůbec mám dávat.. Víš, oni se všichni na ulici většinou tvářej nabubřele a úsměvy jsou spíš sarkastický (když už nějaký jsou), ale tady v tuto chvíli je prostě změnilo na pár chvil jaro a očekávání svátků. Jo, ještě něco. Pro dokreslení mrkni na www.hereska.cz.. :-))

U příspěvku:zátiší
toyenka (Občasný) - 22.4.2003 > Souhlas s Cedrikem..
U příspěvku:Schuzka s minulosti
toyenka (Občasný) - 22.4.2003 > Nesnažím se to pochopit, jen to vnímám.. Bezvadný.. Sakra.. fakt že jo..
U příspěvku:Bezejmenný
toyenka (Občasný) - 22.4.2003 > Skoro dobré, avšak nedotažené (pokud to je úryvek z delšího celku, promiň. Ale na samostatnou myšlenku to je podle mně fakt nedotažený. Než ebych si s tím nevěděla rady, ale mám pocit, že tomu dost chybí).
U příspěvku:Domeček
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Okino: Neboj se Okino, já bych vyjela jako čert, kdyby se ti mělo povinnost líbit.. Vlastně ...co to je povinnost "líbit se".. někdy jsou prostě případy, kdy se ti to také nemusí zamlouvat, ale je lepší mlčet. Tak to bych vylítla fakt jako čert z papírový krabičky...
U příspěvku:Domeček
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Okino: ale já přřeci počítám, že se každýmu nebude všechno líbit. Vždycky se najde někdo, komu se to líbí a někdo z jiného spektra zájmů, to je přirozené. Kdyby se všem líbily stejné věci, byla by na světě nuda, nemyslíš? Snažím se o různá témata, různé styly psaní a zajímá mě, co se komu líbí (tematicky, stylisticky, kompozičně..). Takže i tvůj názor mě zajímá Okino. A budu o něm přemýšlet. Díky za něj.
U příspěvku:Domeček
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Okino: no, je to trochu v lehčím tonu, omlouvám se, žes to nedešifroval hned v záhlaví dokumentu, ale já si takhle občas hraju docela záměrně..  
U příspěvku:Kamínek
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Tak tohle osloví fakt každýho...
U příspěvku:Jiří a rekord na cestě do práce
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > farišta: Víš, já si myslím, že obojí je dobře - strohost, i popisnost.. jen vědět, kdy co použít. Pro noviny nebo kratší rubriky v časopisech jsem rozhodně pro tu strohost, ale když si udělám čas na čtení, tak miluju tu popisnost. Je to jako v životě, žiješ ho fofrem, a najednou se zastavíš a chvíli zíráš a uvědomuješ si.. buď něco krásnýho, nebo něco zoufalýho a vnímáš to do všech detailů.. a pak zase začne ten fofr.. Jenže kde je mezi tím ta ideální hranice - mezi dynamickou strohostí a zdlouhavou popisností.. To je to... (to byla jen má úhaha) :-)) 
U příspěvku:Domeček
toyenka (Občasný) - 16.4.2003 > Přeslička: Hele, a nejsou vaši tím výhradním dodavatelem do Bamberka? :-))
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter