Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 3.7.
Radomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mámivá
toyenka (Občasný) - 28.6.2004 > Kelly: no jo, ale na druhou stranu, kdy vo prachy nejde, že jo???? Takže originalita na bodu mrazu... :-))
U příspěvku:Mámivá
toyenka (Občasný) - 28.6.2004 > Kelly: já vždycky věděla, že jsi moc chytrá holka.. :-) Jo.. trefilas to.. ale ten příběh je o tom, co dáš na misku vah.. na jednu zlato.. na druhou cit.. a jestli se to dá vyvážit.. :-)) Díky, toy
U příspěvku:Spletená
toyenka (Občasný) - 10.6.2004 > milhaus:  téda, ty máš trefu.. to bude asi proto, že chodíme s Pecháčkem na obědy.. Asi na mě něco z něho přeskočilo..
U příspěvku:Spletená
toyenka (Občasný) - 9.6.2004 > protěž:  JENŽE HANI TO MÁ ZMÁKNUTÝ A V RYTMU.. ono napsat text, aby šel i zpívat.. Když Leni Filipů zpívá, jak oblohou plují ta obludná zvířata.. no.. naskočí mi husí kůže..  (jak pralinky)
U příspěvku:Spletená
toyenka (Občasný) - 9.6.2004 > Kuk.. :-) Je to dokreslení pro prozu.. prostě verše určené jinak pro povídku..  :-) Proto obsah nic moc, jen pocit.. a k poznámce od Kelly jen úsměv.. vždycky na mých veršících vadí, že nejsou v rytmu.. těžko by se to dostalo do sekvencí.. a co s tím pak Hanička?? :-))
U příspěvku:Vzpomínky na Nainu VII.
toyenka (Občasný) - 4.6.2004 >

Zaim: Díky.. abych řekla pravdu, mám už pocit, že Naina je pro zdejší internetový lid moc dlouhá a oni nemají na čtení jiného druhu, než jsou zvyklí očekávat, prostě čas.. Už jsem sem nechtěla dávat pokračování, protože tímhle pokračováním vlastně končí první ze tří celků, ze kterých je povídka složena.. Ale teď dumám, jestli to ještě nepřehodnotím.. :-) Když tu je někdo, kdo má chuť číst.. tenhle typ textu.. Takže, dík za podporu..  :-)

toy

U příspěvku:Vzpomínky na Nainu VII.
toyenka (Občasný) - 2.6.2004 >  moc a blbě?
U příspěvku:Vzpomínky na Nainu VI.
toyenka (Občasný) - 26.5.2004 >

No.. myslím, že ten Nainin příběh bude ještě hodně rozvláčný.. a že to nemíním zrychlit ani pro "internetový lid", protože to míním jednou předhodit normálnímu lidu.. :-) Je to o pocitech z prolínání světů a o střetu živlů.. o nečem v člověku, co on sám jenom tuší.. kontrasty.. třesk těch kontrastů.. tak nějak... Já vím, že se to kvůli té rozvláčnosti na net moc nehodí, ale pár "skalních" vytrvává.. i když třeba ne na Totemu.. :-) a drží mi palce.. tedy snad. :-)

Dík za podporu.. toy

U příspěvku:Vzpomínky na Nainu V
toyenka (Občasný) - 7.5.2004 > Díky za vytrvalost.. Já to chápu, že najít si čas na výlety do jiných světů není zrovna v tom uspěchanym realu jednoduchy.. :-)) A ne každýho to baví.. Fatk dík..
U příspěvku:Jak chytrý Honza o království přišel
toyenka (Občasný) - 4.5.2004 > Tak hele "hele", tady jsi na literárním servru a ne na nástěnce ve škole. Takže ti radím, na tu gramatiku nekašli. A i dítě si musí tříbit vkus, ne? A i dítě jednou musí dojít k té správné míře humoru.. musí umět přidávat i ubírat, zrychlovat i zpomalovat text.. Zatím ti to moc nejde. To, že vychrlíš na papír obsáhlejší text a dovedeš téma kamsi ještě neznamená, že dovedeš psát... Ale začátek je slibný.. :-)) A neděkuj, když bys mi nejradši vyškrábal oči.. :-)) toy
U příspěvku:Lovci
toyenka (Občasný) - 3.5.2004 >

Blue: Mňo, hlavně že ostatní to pochopili. Víš, není to tak dlouho, i tady byla jednička jedničkou.. Tak nějak to je logičtější, ale proti gustu žádnej dišputát.. Hrabu hrabu, čím víc, tím líp.. :-)))) A nerozmazluj ho, může bejt dobrej, když na sobě mákne. Já mu to dám vědět :-)) Nakonec, není ta zas až tak moc malej kluk, abys mu musela rozdávat bombony. Má barevnou fantazii a příšerně velkej potenciál.. :-)

Bomi: prozraď, v reále jsi ukecanej, nebo spíš tichej? Vsadila bych na to druhý............. :-)

U příspěvku:Lovci
toyenka (Občasný) - 3.5.2004 > BlueSky: ale no tak, proč nová kritička.. jen se mi nepovedlo přihlásit pod svým nickem.. :-) ale podepsala jsem se, ne? Blu, je to milé, vysvětlovat toy známkování na totemu.. :-)) Mimochodem, tohle dílko by měl autor ještě tak 2 dny přepracovávat a pak by fakt bylo na tu 4. V tomhle stavu není. Ale já mu fandím, jednou totiž bude dobrej, když u toho vydrží.. :-)) - toy (sakra, fakt by to šlo předělat.. a bylo by to třeba i na 1.... neboli totemových 5 bodíků... )
U příspěvku:Jak chytrý Honza o království přišel
toyenka (Občasný) - 3.5.2004 > No... respektive... vzhledem ke zdejšímu bontonu (bonton není bonmot.. nepleť si to) ... pro Totem nic moc.. :-) já vím, čeština.. hele, třeba: střední rod: ...a tak tu zbyly jen staré dobré tuhé paliva .. a tak tu zbyla jen stará dobrá tuhá paliva...) Ale to jsem ti říkala už minule, že si máš potykat víc s  gramatikou.. čárky.. Snažíš se o fórky, ale vyznívají dost těžkopádně, hodně dětinsky. Tohle téma není nic objevného, ale šlo by zpracovat o hodně lépe. A pouštět se počátkem května do DPH.. :-)) Stavební práce pro nebytoné účely jsou pod 19 %.. chi chi...... no to nic, to mi jen tak ujelo.... Prostě.. ještě tě čeká moc moc práce.. ale držím pěsti.. :-)) 
U příspěvku:Probuzení
toyenka (Občasný) - 27.4.2004 > Dík, je to obrázek od nás.. Pocit z místa, kde žiju.. :-) 
U příspěvku:Kyklop
toyenka (Občasný) - 15.4.2004 >

Proč pořád se schovávat za klasiku.. zkus být třeba sebou..  :-) Mám utkvělou představu, že v každým textu je kus autora.. Otázka: jsi ve svých textech?

U příspěvku:Kyklop
toyenka (Občasný) - 15.4.2004 >

Dobře napsané, ale ve čtenářské obci si to bude hledat čtenáře... /nemyslím Totem..) Tohle se bude líbit jen někomu, nemysli, že tě za to bude keždej chválit. I když to je dobře napsaný, nemyslím, že by to patřilo v normálním světě k nejvyhledávanějším dílkům. Je to pro užší vrstvu čtenářů. Moc specifické. Hodí se pro Totem, ale obecně s tím můžeš narazit. Ještě se ti to nestalo? Fakt jenom ty slova chvály? Hm.. jak říkám.. specifičtí čtenáři..

U příspěvku:Andělé..
toyenka (Občasný) - 15.4.2004 >

Tihle si tě nepodávají.. dělají to jinak.. Třeba ti zařídí, že neseženeš práci.. naprosto tě znemožní.. a sami stojí mimo s jejich slunce svítí dál.. Lepší se prostě na tenhle led nepouštět..

U příspěvku:Andělé..
toyenka (Občasný) - 14.4.2004 > Dík všem, jenom pro Andulku: Tahle strofa je ze života.. víš, ještě jsi toho moc málo zažila.. tohle se všechno skutečně stalo.. trochu jinak.. detaily mi dovol k doladění..  ale je to opsaný.. od něho.. od Života......... jednou to smažu.. nechci, aby to četli ti, kterých se to týká..........
U příspěvku:V zrcátku
toyenka (Občasný) - 6.4.2004 > Dík, dlouho jsem nepsala.. ale jak vidim, je tu pořád všechno při starým.. :-))
U příspěvku:V zrcátku
toyenka (Občasný) - 6.4.2004 > Hele, chtěl jsi zakopat válečnou sekeru, tak co tu blbneš s nepodstatným vylepšováním čísel? Tak jsem si myslela, že si aspoň budeš stát za svym a ne měnit názory, buď trochu chlap a vrať tam tu dvojku, ať mám nějakej otisk vzpomínky, a ne jen vyčpělej pšouk..
U příspěvku:V zrcátku
toyenka (Občasný) - 6.4.2004 >

Quenti, toho nadsamce tady vymyslel někdo jinej, než já.. v prvopočátku to byl hodně sebevědomej nádhernej mužskej, kterej měl za protipol partnerku se stejnymi prametry.. Sakra, ja bych to fakt měla napsat celý.. :-))

Jinak, BS to dešifruje správně.. :-))

U příspěvku:V zrcátku
toyenka (Občasný) - 6.4.2004 > Nicméně, ženský klube, tady se jedná o votlučený mrňavý auto pracující matky, která se žene do jeslí, aby mohla jít vydělávat a uživit potomka.. když už ten zázrak mužskýho světa zmizel a oslňuje třeba někde v Karibiku.. :-) Lian, vždycky je kousek z červený knihovny, já mám jenom tu smůlu, že jsem ořízla ty ostatní barvičky.. :-) třeba někdy jindy.. :-) (ale mně to nevadí, že to je zrovna do červena.. ona ta černevá na konci stejně hořkne..) Ale můžu vám prozradit, že to žádná sekretářka rozmazlovaná šéfem nebyla.. :-) Byla to............
U příspěvku:V zrcátku
toyenka (Občasný) - 6.4.2004 > Dík, já jenom upřesním, málokdy píšu o něčem ze svého života.. ale současně je pravda, že v každém textu konkrétního autora zůstane vždycky kousek jeho duše.. :-) Jinak tohle je kousek budoucího delšího textu.. jen mě napadlo, že by se dal použít i jako samostatná povídka.. díky.. :-)
U příspěvku:Růže
toyenka (Občasný) - 6.4.2004 > Dík.. jsem z kraje, kde je hodně koňů.. často je tu potkávám.. :-) Jeden z nich se na mě podíval a s tím pohledem přišelo pár veršů.. pocit z chvíle.. :-) nic víc..
U příspěvku:Bloudění
toyenka (Občasný) - 6.4.2004 > Není to svázané předsudkem, jak by to mělo dle obecně platného vkusu vypadat.. proto ti to přijde neustálené. Nemám ráda, když mi něco svazuje ruce.. nebo písmenka? :-)  Díky tomu, nad čím třeba ty krčíš obočí, se to líbí jiným..  to myslím tu jednoduchost.. :-) Takový je život.. Mimochodem, v tomhle případě mi byla vytýkána přílišná abstraktnost.. ale je to zase jen o pocitu.. :-) Dík za písmenka.. :-)
U příspěvku:Dítě
toyenka (Občasný) - 5.4.2004 > No, ono to je o pocitu z chvíle.. a jak jsem si stihla všimnout, tak ten pocit čtenáři dešifrovali obstojně a někteří mě i vynadali, abych jim takovéhle pocity nedávala číst, protože jsou děsivé.. Takže jak vidíš.. něco jim to dá.. pocit z chvíle, o který se dělím.. Není v tom moudro.. jen pocit.. obrázek chvíle.. a co bys taky jiného chtěla od toyenky.. :-) jen skládanky barevných pocitů.. detaily chvíle.. to nejdůležitější v životě.. uvědomit si prožitek jedné vteřiny..  :-) život je skládankou z drobečků..kamínků.. a o tom to je..
U příspěvku:Dítě
toyenka (Občasný) - 2.4.2004 > To ale není můj problém.. Když použiju jinde třeba slovo INDIGO.. tak mám uvažovat, že ten,kdo to čte, nezná barvy? Navíc pro mě je právě tahle písmenkoá záležitost s autem spojená, i když to nebylo  Subaru.. :-)  Je to moje rozloučení.. s jednou kapitolou.. prostě tečka za něčím. Nevadí mi, když si představíš auto.. :-)
U příspěvku:Uvnitř
toyenka (Občasný) - 26.1.2004 > Hm, dost nadneseně.. To je ta atmosféra porady, která na mě působí tak úděsně, že ze mě padají tyhle nehoráznosti,  :-)). Tenhle pocit "uvnitř" je pocit z koledgů na poradě.. Je to úděsný pocit.. Nic není nadnesené.. Skutečnost je horší.. :-)) Díky, Naty..
U příspěvku:Vzpomínky na Nainu IV
toyenka (Občasný) - 20.1.2004 > zaktivovala.. řekněme lze nahradit "probudila", ano? Je to okamžik rychlého přechodu, zlomek vteřiny.. Díky za pomoc.. :-))
U příspěvku:Vítr
toyenka (Občasný) - 19.1.2004 >

Ale už by sis mohl zvyknout, že já sem dávám jen zkažené, naivní veršíky.. :-)) neoriginální, nerytmické, s rýmem, který je navíc.. prostě hrozný.. :-)) Proč já je vůbec píšu? No, myslím, že o tom to bude.. o těch mých pocitech z veršů a ne o touze psát dokonale a trefovat se do něčího vkusu.. víš? (při vší úctě k vašim kritikám..) Ale je fakt, že kdybych byla slabší povaha, tak už sem nedám ani rým.. :-)) Sakra, máte smůlu, tohle nehrozí.. :-))))))

 

Nejen Emmeta zdraví toy

U příspěvku:Vítr
toyenka (Občasný) - 16.1.2004 > :-) určitě víš, že vítr toho stíhá víc, než dokážeme vnímat..vidět, cítit.. :-))
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter