Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
xmark
(muž)
Občasný
Na Totemu: 35862x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Nečekejte chválu, nebudete zklamáni.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pro Sadafa
xmark (Občasný) - 9.11.2011 > huwik> Tk mi přijde OK, spíš uk nic moc.

Nikterak nápaditá kompozice, špatné světlo, sem tam nějaká srostlice, něco uřízlého nebo naopak přimotaného do záběru. Prostě takový výcvak (tohle slovo už tu dlouho nebylo...), bez urážky, nepromyšlená, na rychlo pořízená fotka, jejíž jedinou pozitivní hodnotou je poetika zachyceného místa, kterou ovšem zpracování téměř zcela zabíjí.
U příspěvku:Se ti asi trochu bojím...
xmark (Občasný) - 8.11.2011 > Divoké sny Emila Holuba...
U příspěvku:noční květ
xmark (Občasný) - 31.10.2011 > Balcarka> Však jsou taky květy určeny k rozmnožování, ne?
U příspěvku:cesta k domovu
xmark (Občasný) - 31.10.2011 > Něco mi nesedí, buď formát, nebo je to nějaké nevyvážené, nevím přesně. Zkusil jsem uříznout 1/3 zleva a přijde mi to lepší, neruší oranžový obzor a je to víc o té cestě.
U příspěvku:Snad ještě jednou
xmark (Občasný) - 31.10.2011 > ..
U příspěvku:Strom
xmark (Občasný) - 31.10.2011 > Příjemná předzvěst zimy.
U příspěvku:A jen zlý duch se vznášel nad vodami
xmark (Občasný) - 8.9.2011 > Nějak v tom chudákovi tvorečkovi nevidím zlo, nepřátelsky a destruktivně na mě spíš působí ty substance, v nichž se vznáší.
U příspěvku:dnes se Dostojevský nečte
xmark (Občasný) - 8.9.2011 > Janahe> Zvláštní, zneklidňující, výtvarně zajímavé... Rozhodně netuctové a tudíž doporučeníhodné, i když se nedá napsat, že by se mi to líbilo, ale o líbivosti to zjevně není.
U příspěvku:Comeback?
xmark (Občasný) - 28.8.2011 > Periskop> Tak jo, nazdar :-) Spíš než hdr by to chtělo thc nebo ch3ch2oh nebo tak něco. Pak možná h(a)dr na hlavu...
U příspěvku:Comeback?
xmark (Občasný) - 22.8.2011 > Když je možné přírodu národního parku chránit motorovkou, proč by se nemohly fotit portréty mobilem?
U příspěvku:brankář
xmark (Občasný) - 14.5.2011 > Já v tom vidím králíčka duracella :-)
U příspěvku:doniesol ma bocian
xmark (Občasný) - 13.5.2011 > JARO> Kytky (stromy) jsou 3. Čápi se na rakev obvykle nekladou, těch může být kolik chce.
U příspěvku:Baroness Marchula
xmark (Občasný) - 13.5.2011 > ..
U příspěvku:Kubistická
xmark (Občasný) - 27.3.2011 > sadaf> Já bych ty kategorie neřešil, podstatný je výsledek, jeho estetická hodnota, emocionální působení...
U příspěvku:lesík
xmark (Občasný) - 24.2.2011 > ..
U příspěvku:MATKA
xmark (Občasný) - 24.2.2011 > ..
U příspěvku:Do neznáma...
xmark (Občasný) - 17.2.2011 > Nemusí být fotka nutně tajemná, hlubokomyslná, černobílá a přimázlá, jedním slovem "ártová", aby náhodného kolemjdoucího potěšila. Při pohledu ven z okna na tu zimní šeď stimulují prosluněné islandské barvičky líp než hrnek kafe.
U příspěvku:Nové Mlýny
xmark (Občasný) - 2.2.2011 > ..
U příspěvku:Hlídej!
xmark (Občasný) - 29.1.2011 > Carpin> Aha, díky, zase tak moc ty parožnatce neovládám. :-)
U příspěvku:Hlídej!
xmark (Občasný) - 28.1.2011 > Jen mě tak napadlo, proč je na daňčím parohu upytlačený jelen, proč ne daněk?
V rámci žánru se mi to líbí, sám bych si to taky nikam nepověsil, ale jako výzdoba do nějaké zapadlé chaloupky v šumavských hvozdech, nebo hospůdky, penzionku...
U příspěvku:Hlídej!
xmark (Občasný) - 28.1.2011 > jaxxana> Za pár let to bude do plastového parohu vypalovat laser podle předohy z fotošopu, samozřejmě v Číně. :-(
U příspěvku:Lonely Girl v2
xmark (Občasný) - 28.1.2011 > Určitě tato, opakováním motivu je zajímavá, dalo by sad ní i filozofovat o současném světě :-)
U příspěvku:Nečekaný návrat dne...
xmark (Občasný) - 28.1.2011 > Ach ty barvy, tak nádherně pivní, zelená lahev, zlatavý mok s obláčky bílé pěny... Působí tajemně optimisticky, ač v tmavých tónech vyveden.
U příspěvku:Bez názvu
xmark (Občasný) - 28.12.2010 > anae> Myslíš, že bude sněhu přibývat? Nebo cyklostezek? Já si říkal, ejhle, Šumava, a on zapadlý kout matičky stověžaté :-)
U příspěvku:...zatanči...
xmark (Občasný) - 28.12.2010 > Zajímavé, pěkné.
U příspěvku:PF 2011
xmark (Občasný) - 28.12.2010 > Díky, nápodobně. Dobrý nápad.
U příspěvku:KŘÍDLA
xmark (Občasný) - 16.12.2010 > aneleh> No, když už to měl za sebou... Já se ke zvířátkům taky choval většinou slušně, jen na biologické olympiádě jsme tahali střeva z termitů, abychom mohli mikroskopovat v nich žijící prvoky.
U příspěvku:KŘÍDLA
xmark (Občasný) - 15.12.2010 > Mima> No, bez hmyzstva by nebyla třeba většina ovoce, takže ne, že jednou z něj budeme živi, už jsme.

I když hmyz samotný jakožto cenný zdroj bílkovin na svoje "objevení" západní civilizací teprve čeká. Ale byly doby, kdy třeba brambory byly v Evropě považovány za krmení maximálně tak pro dobytek...
U příspěvku:KŘÍDLA
xmark (Občasný) - 15.12.2010 > aneleh> Tak to už bych úplně dotrhal a zabral křídla celá...
U příspěvku:cokolada
xmark (Občasný) - 15.12.2010 > Abych jen blbě nekecal, vadí mi konkrétně třeba studené odlesky na bonbónech. To vůbec nekoresponduje s kýženým chuťovým prožitkem, tam bych čekal spíše příjemné teplo.
U příspěvku:cokolada
xmark (Občasný) - 15.12.2010 > Tony Sawer> Ona je produktovka a produktovka - jedna věc je vyfotit toner do kopírky jako informativní náhled do e-shopu, něco jiného spáchat fotku luxusního zboží, jako jsou čokoládové pralinky. To musí člověka zašimrat u srdce, aby bez toho kusu čokolády nemohl být, jinak je to k ničemu... Nebo do toho e-shopu :-(
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter