Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
AdaMM
(muž)
Občasný
Na Totemu: 8269x
Napsat zprávu
Autorův WEB

parnoidní maniak. kavárenský povaleč. drogový dealer. počítačový blázen. cizinec v cizí zemi. budoucí muž v domácnosti. vyberte si podle svého gusta.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 18.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Lichý zítřek
AdaMM (Občasný) - 12.2.2003 > tak tudy asi lehkost neprošla.
U příspěvku:Rozhovor
AdaMM (Občasný) - 11.2.2003 > jako osobní výpověď milované osobě - budiž. jistě potěší. jako literární dílo: stá a nepříliš povedená variace... bohužel.
U příspěvku:Les planoucích voskovic
AdaMM (Občasný) - 11.2.2003 > no tak se mi k tomu povedlo probojovat (pro ostatni - odkaz si zkopirujte a vlozte do radky "adresa" ve vasem prohlizeci).

libi se mi to, i kdyz bych mozna klidne fiknul hornich cca 400 pixlu. ale ma to prima atmosferu...
U příspěvku:kytaron
AdaMM (Občasný) - 6.2.2003 > tak to je ovšem parádička :) přimlouvám se za nějakou tu ukázku :)
U příspěvku:Dědek
AdaMM (Občasný) - 3.2.2003 > frajer ;)
U příspěvku:babočka admirál
AdaMM (Občasný) - 3.2.2003 > moc pěkný motýl ;)
U příspěvku:V maliní
AdaMM (Občasný) - 3.2.2003 > moc pěkný obrázek a přijde mi příhodný...
a vůbec se mi to líbí... :)
U příspěvku:Hořící sníh
AdaMM (Občasný) - 3.2.2003 > líbí moc! i když název mi přijde trochu zavádějící :)
U příspěvku:Samota
AdaMM (Občasný) - 2.2.2003 > líbí :)
U příspěvku:zimní Stromovka
AdaMM (Občasný) - 2.2.2003 > Minerva> líbí se mi to moc - a nesouhlasím ani s jedním z vás: min: v tomto případě podle mne nejde o hraní si na první efekt. el: první efekt není to jediné důležité, krásná žena na první pohled - no potěš, to bývá velmi často špatná volba...
U příspěvku:Spain I.
AdaMM (Občasný) - 2.2.2003 > vynikající: cítím z toho tajmeno, je to moc povedené a prostě krásné.

(jenom technická: ten náhled je hrozný, taková změť ošklivých pixlíků...)
U příspěvku:stromy
AdaMM (Občasný) - 2.2.2003 > super!
U příspěvku:pohled
AdaMM (Občasný) - 2.2.2003 > líbí, i když věřím, že digitalizací to trochu utrpělo a ve skutečnosti to vypadá ještě lépe...
U příspěvku:Ardenais III
AdaMM (Občasný) - 30.1.2003 > první dva díly se mi zdály lepší: tady je to jako agitka... věty typu: "ale až na to přijde, budu se na ně moct spolehnout" a podobně - to je pasé. válka je sajrajt. filmy o hrdinech jsou pohádky a vlastně taky sajrajt, protože oblbujou.
U příspěvku:O té, jež chodí v kruzích
AdaMM (Občasný) - 30.1.2003 > ...
U příspěvku:Experiment
AdaMM (Občasný) - 29.1.2003 > super! :) (a poučné!)
U příspěvku:Páteční
AdaMM (Občasný) - 29.1.2003 > bílý šum za nocí, které se zdají tak dlouhé.
šedá mlha, ve které není vidět na krok.
vzpříčená slova.

blízkost?
U příspěvku:V pasti
AdaMM (Občasný) - 28.1.2003 > moc pěkný obrázek.
U příspěvku:Nemísitelné
AdaMM (Občasný) - 28.1.2003 > líbí :) i když bych tomu neříkal moc abstrakce :)
U příspěvku:Potok
AdaMM (Občasný) - 28.1.2003 > fotka by mohla klidne byt rozostrena, spatne technicky zpracovana a ja nevim co jeste - ale musela by v tom pripade byt zajimava. a to teda neni.
U příspěvku:Druhá verze
AdaMM (Občasný) - 28.1.2003 > proc gumovat? let it be ;)
U příspěvku:Kamenitá
AdaMM (Občasný) - 27.1.2003 > děsí... ale je to úžasné.
U příspěvku:red
AdaMM (Občasný) - 26.1.2003 > mně se to líbí, i když mi to přijde lehce kýčovitý...
U příspěvku:dobrá voda
AdaMM (Občasný) - 21.1.2003 > líbí! a barvy jsou podle mě fajn :)
U příspěvku:Karlín 2003
AdaMM (Občasný) - 21.1.2003 > moc líbí... že tě tam vůbec pustili?!
U příspěvku:Nemoc
AdaMM (Občasný) - 19.1.2003 > intenzivní. moc dobré - v několika slovech vyjádřit tolik...
U příspěvku:Po dešti
AdaMM (Občasný) - 19.1.2003 > dobré... třeba jako ilustrace k ... nevím čemu, ale asi by to byl nějaký Nikola Šuhaj nebo tak nějak... skoro jako malba :)
U příspěvku:Ťuk!
AdaMM (Občasný) - 18.1.2003 > možná bych to pojmenoval "pif, paf" :)
U příspěvku:Sláva na niti
AdaMM (Občasný) - 18.1.2003 > má to něco do sebe - jen ty ruce?! co se mu s nima stalo ;)) tos ho nemohl poprosit, aby na chvili ztuhnul? ;)
U příspěvku:Blue day
AdaMM (Občasný) - 18.1.2003 > líbí moc! nějak na mne působí ta atmosféra ;)
tmavěmodré myšlenky...
U příspěvku:Rusalce
AdaMM (Občasný) - 16.1.2003 > oheň
  <<< předchozí 
18.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter